Gå til innhold

Zalando har sluttet med gratis frakt


MammaSvarDa

Anbefalte innlegg

Har aldri handlet for mindre enn dette beløpet hos Zalando. Men i butikker som krever for eksempel minst 500,- før fri frakt slengr jeg med en trepakkning sokker for eksempel. 

Anonymkode: e020e...d40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm.. jeg leste feil. ingen frak på min bestilling denne uka 

Endret av Måneskinn
feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Dette her er nok ikke særlig effektivt. For min del kan jeg slenge inn mål og det anbefales 2 størrelser enn jeg trenger. Jeg bruker XS og XXS men ofte er de minste størrelsene de har (om det er XS eller XXS) for store. Noen ganger sitter de som et skudd. Andre ganger ser ikke klærne så pene ut på meg som jeg hadde forestilt meg. Det kommer liksom ikke kun an på mål i seg selv, men høyde og kroppsfasong også.

Anonymkode: d77ac...587

Ser jeg fikk ikke svart deg på dette.

Det jeg skrev om var litt mer omstendelig enn kun mål, som du også er inne på. Siterer en artikkel: "- Dette er nok noen år inn i fremtiden, men alle snakker om 3D. Du kan tenke deg at du vil gjøre en 3D-scan av kroppen din, som du kan knytte til Zalando-kontoen din. Det kan vi bruke til å gi en personlig størrelsesanbefaling. Det blir som å gå til en skredder, sier Carr."

Link: 3d-skan Zalando

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man levering hjem? Finner det ikke noe steder, få bare opp alternativer om levering i butikker. 

Anonymkode: 996c4...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...