Gå til innhold

Il mondo di Lia


Lia

Anbefalte innlegg

Uff... Jeg er visst ikke noe flink til å bruke denne dagboken, jeg. Bør kanskje oppdatere litt oftere. :sjenert:

Var jo på 3D-ultralyd, og det var heeeeelt fantastisk! Kom til en veldig hyggelig lege som tok seg god tid med oss. Han gikk igjennom hele babyen fra topp til tå, og alt var som det skulle. Han kunne også bekrefte at vi venter en :babyjente: Han sa at vi kom til å få en perfekt prinsesse! :grine2:

Da det første 3D-bildet dukket opp på skjermen, kjente jeg at tårene nesten sto i øynene på meg. Hun var bare såååå utrolig vakker! Lå der og sov, trygt og godt for den store verden utenfor. Også var hun helt lik mannen min når han sover. :) Vi fikk med kjempefine bilder hjem, og en CD-rom. Føler meg bare enda mer knyttet til henne nå, og kjenner jeg begynner å bli utålmodig. Vil så gjerne møte henne snart! Men jeg er selvfølgelig glad for alle ukene hun holder seg der inne, slik at hun vokser seg stor og sterk.

Hun var faktisk allerede ganske stor. Legen mente at om hun fortsatte å vokse slik, så ville hun veie 4,2 kg. ved fødselen! :overrasket: Men vi får nå se da. De vokser jo i rykk og napp nå. Satser på noe rundt 3,5 - 3,8 jeg... Hehe!

Etter ultralyden kjøpte jeg kjole til vesla vår. Legen var så skråsikker på at det var jente, så nå tar vi sjansen og fyller skapet med rosa klær. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter ultralyden kjøpte jeg kjole til vesla vår. Legen var så skråsikker på at det var jente, så nå tar vi sjansen og fyller skapet med rosa klær.  :ler:

Ja vi må ta sjansen på å glede oss underveis, mener jeg! Selv er jeg ikke av de som orker å utsette all shopping til rett før eller rett etter fødselen, det er jo det er gøy! ;)

GOD HELG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Xavia og Martha! :vinke:

Da var det ny uke og nye muligheter. Formen har ikke vært på topp i dag. Lå hele lørdag med migrene, og etter det har jeg vært ganske slapp egentlig. Og denne uken braker det løs med kjøkkenet også. Vi skal jo få helt nytt kjøkken! :hoppe: Planen var å kjøpe maling og sånt lørdag, men pga. migrenen min, blir vi nødt til å gjøre det i dag. Sukk... Kunne trengt å legge meg istedet. Ikke at vi hadde fått gjort noe på lørdag uansett, for bilen vår nektet å starte da mannen skulle ut og handle middag. Jaja, får håpe alt går som det skal fremover nå da.

Fredag kommer det noen og demonterer det gamle kjøkkenet vårt. Så da må vi leve litt provisorisk i et par uker, til mannen og diverse snille medhjelpere har fått malt og lagt parkett. I begynnelsen av november skal alt være på plass. Gleder meg!

I mellomtiden takker vi ja til alle middagsinvitasjoner vi kan få. :ler:

Vi holder jo på med barnerommet også. Der skal det bare males, da. I går kveld fikk vi ryddet bra opp der inne, så jeg begynner å se at alt blir fint. Gleder meg til barnerommet er klart. Da skal jeg kose meg og vaske små plagg, og legge dem i skuffer og skap. Og når desember kommer er alt klart og tulla kan bare komme. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder jo på med barnerommet også. Der skal det bare males, da. I går kveld fikk vi ryddet bra opp der inne, så jeg begynner å se at alt blir fint. Gleder meg til barnerommet er klart. Da skal jeg kose meg og vaske små plagg, og legge dem i skuffer og skap. Og når desember kommer er alt klart og tulla kan bare komme.  :grine2:

Å, så gøy det må være å forberede barnerom! :rosasmil:

Jeg må nøye meg med å tenke på "barnekrok" foreløpig, siden vi ikke har noe eget rom til bebisen ennå. Planen er at vi etterhvert skal ta i bruk spisestuen som soverom til oss selv, mens vårt opprinnelige soverom blir barnerom. Muligens blir det ikke før barnet er nærmere ett år, får se det an etterhvert.

Men jeg som elsker interiør driver nå å ser på ulike ideer på nettet og i blader. Gleder meg!

Må ihvertfall gjøre klart noen hyller i klesskapet snart til alle babyklærne som kommer i hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg som elsker interiør driver nå å ser på ulike ideer på nettet og i blader. Gleder meg!

Ja, det er utrolig moro! I går var vi ute og kjøpte maling til kjøkkenet også. Gleder meg sånn til det er ferdig i begynnelsen av november. Tror barnerommet blir kjempefint - mannen skal male to prøver på veggen der før vi bestemmer oss for farge.

Også er det jo så mye fint i gardiner, sengetøy osv. som pynter opp. Knallgøy å shoppe sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Puh... sliten om dagen! Merker at det begynner å nærme seg termin. I morgen er det bare 8 uker igjen. Tiden flyr ja. Sover ikke godt lenger. Umulig å finne en sovestilling som er god. :frustrert: Så nå har jeg trappet ned på jobb, og det hjelper heldigvis en god del. Gleder meg til permisjonen starter om 5 uker. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...