Gå til innhold

Il mondo di Lia


Lia

Anbefalte innlegg

Hei hei, Veslo! Takk for hilsen i dagboken min! :vinke:

Onsdag i dag! Det er det flotte været ute og her sitter jeg på jobb og holder på å sovne. Disse graviditetshormonene... :ler: Skal bare jobbe i morgen nå, så er det fridager igjen. Reiser til Roma på fredag og gleder meg som en unge! :hoppe: Shoppe, shoppe, shoppe! :ler:

Synes svangerskapet har gått strålende til nå, så nå tror jeg jammen i meg at jeg skal driste meg til å kjøpe noe til den lille! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så godt å høre at du har det bra, bortsett fra trøttheta da. Men det er vel bedre å ha noen symptomer enn ingen kanskje.

Jeg har så ømme pupper at jeg tror jeg skal dø! dem er hovne også, til og med sambo kan se det. Men jeg tok en test klokka 3 idag og den va negativ :-(

Blir jo litt forvirra kan du si.

Uansett, ha en strålende dag :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Satt akkurat og tenkte på deg, jeg. Lurte på om du hadde testet! Ikke gi opp ennå - har hørt om flere som ikke har testet positivt før laaaangt over ikm. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så koselig at du tenkte på meg! Takk for det :hjerte:

Kan bare si at jeg våkna idag med svake mensmurringer og brunt utflod, så da er nok mensen på vei tenker jeg. det eneste som ikke stemmer er at puppa er like ømme og det pleier å gå bort før mensen kommer.

Så da er det vel bare å hoppe inn i 2 pp snart da :Hehe:

Jeg vil bare si at jeg setter stor pris på at jeg kan tømme min frustrasjon over på deg noenganger.

En stooor klem til deg som takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at vi er flere trøtte gravide, her. Hos meg kjennes det veldig godt nå, om det er pga av pollenet, eller en kombinasjon av pollem og graviditet vet jeg ikke. En halvtime avslapning etter jobb det trenger jeg, i tillegg til et par timer ekstra søvn. Håper det snart blir litt bedre, da vil jeg få tid til å gjøre litt mer i de timene jeg er våken :wink:

Ha en god pinse og 17. mai. Selv reiser jeg bort og kommer ikke tilbake før 23.mai. Det skal bli godt med litt ferie nå kjenner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Tilbake på jobb igjen etter en fantastisk ferie. Langweekend i Roma er jammen ikke så verst, altså. :ler: Fikk shoppet så det holder! Klarte ikke å dy meg for å kjøpe litt babytøy og tre mammatopper. :ler: Benetton har jo mammatøy i Italia - det har jeg ikke sett her ennå. Ellers kom jeg hjem med 3 par sko og fikk dessuten ny veske av mannen. Kjøpt med oss noe deilig mat, har vi også. Kjipt å være på jobb igjen - heldigvis bare 3 dager til helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj. Trettheten slipper liksom ikke taket. Uvelheten kommer og går den også. Er 9 + 6 i dag og gleder meg til formen blir bedre. Kunne tenke meg å ta en privat UL snart, bare for å se at alt er bra. Blir jo så nervøs av alt man leser...

Kjeder meg på jobben, har lyst til å gå hjem og være ute i det fine været. Skal bli knallvær til helgen også, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Jeg er også helt usannsynelig trøtt. I går sovnet jeg først en halvtime rett etter jobb. Så sovnet jeg på sofaen igjen fra 19-20, og da klokka var 22.30 var jeg helt utslitt, og gikk å la meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kjennes ut som en sånn rar tretthet. Det er nesten så øynene bare faller igjen av seg selv. :ler: Sovner på toget på vei til jobb hver morgen, og så må mannen vekke meg mellom Nasjonaltheatret og Oslo S. :ler: Og når jeg skal hjem igjen, sovner jeg selvfølgelig da også. Men i dag er jeg 10 uker! Da kan det vel ikke være så lenge før tretthet og kvalme gir seg. *håpe, håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du sku ha hatt med deg en bærbar seng eller no :hoho: .

Huff, kan ikke være lett det der. Blir spennende å se om jeg blir trøtt hvis jeg blir gravid i den næremste fremtid. Jeg sov for lenge idag så jeg er kjempetrøtt sjøl! hahaha... Sånn sett er det godt å være student. Jeg kan bestemme dagene ganske mye sjøl.

Håper trøttheten går over snart og at du får en superduper dag.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time til privat UL på mandag! Gleder meg til å se huleboeren for første gang! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende, Lia :P

Håper vi begge våkner opp snart :wink: og så vil jeg at formen min skal bli bedre, slik din er blitt :)

10+6 i dag, 2 uker og 1 dag til 12 uker, håper jeg merker bedring da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å for en helt fantastisk opplevelse! Dette var virkelig verdt hver krone, altså! :hoppe:

Vi kom til en veldig hyggelig lege, som jeg hadde fått anbefalt av en venninne. Han tok seg god tid med oss, og forklarte alt vi så på skjermen. Og det var utrolig rørende å se huleboeren for første gang. Det gjorde veldig sterkt inntrykk på mannen min også.

Den lille var i full aktivitet der inne. Vi så hodet, med en fin hjerne som var delt i to helt tydelige halvdeler. Et lite hjerte pumpet som bare det. Og vi fikk se et nydelig, perfekt profilbilde - og det var virkelig et lite menneske som lå der inne. En 6,5 cm lang :babysmokk: .

Den var så stor som den skulle være i følge terminberegningene. Og legen anslo termin til rundt den 20. desember. Nå er vi bare vanvittig lykkelige, både mannen og jeg!

Nyheten er nå 100 % offisiell, og jeg har fortalt det på jobben. Alle er glade på våre vegne og det er så godt! Nå er alt bare 1000 ganger virkeligere!!! Ser frem til legebesøk senere denne måneden og til ny ultralyd om noen uker. Kan nesten ikke vente med å se lille vennen vår igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE!!!

Jeg fikk gåsehud da jeg leste dette, så nydelig og samtidig så lite!

wow..

Stooor klem fra Kunstner'n :klem:

(ps.kan du drysse litt babystøv min vei? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...