Gå til innhold

Il mondo di Lia


Lia

Anbefalte innlegg

Så fikk jeg endelig somlet meg til å lage en dagbok, jeg også. Tenkte først at jeg ikke skulle ha en, men så er det jo så koselig å titte innom andres bøker. Og da fikk jeg plutselig lyst til å ha min egen. :)

Er ikke sikker på hvor mye den blir brukt, da. Det gjenstår å se. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maikana

:velkommen:

Gratulerer med dagbok!

Jeg var heller ikke sikker på hvor mye jeg kom til å bruke min dagbok, men etter noen måneder nå hvor jeg har skrevet nesten hver dag er jeg mer eller mindre hekta.

Ha en fortsatt fin tirsdag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig med en hilsen i boken - og så raskt! Skal vel kanskje ikke se bort i fra at jeg kommer til å skrive en del her... Har en jobb der det ikke skjer stort. Med andre ord - har gooood tid til å være på KG! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Xavia og Vimsepims!

Takk for hilsener i dagboken min! :)

I dag er jeg altså så trett. Sånne graviditetshormoner er rare greier. Kunne sikkert sovet et døgn i strekk. :ler:

Skulle vært på korøvelse i går, men det måtte jeg bare gi opp. Satt bare og hang i sofaen. :ler: Så ble det hagearbeid på meg i stedet, da. Og det var faktisk ganske deilig. Vi har en sånn passe stor hage. Akkurat overkommelig for to mennesker å holde pen og ordentlig. Skikkelig rekreasjon å pusle rundt der, mens man lar tankene vandre. Ble faktisk mer våken av den friske luften, så jeg ble ute til det begynte å mørkne. I dag er det visst siste dagen med sol - skal regne i helgen, æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen, Mrs. Potter!

Så hyggelig da, Vimsevips, at vi har termin omtrent samtidig. Skal bli spennende å følge deg i svangerskapet!

Håper også at dette skal gå fint og at formen skal holde seg bra. Foreløpig ser det ut til å gå greit. :wink: Så langt har jeg vært hjemme en uke fra jobb. Etter det har formet vært super - bortsett fra at jeg er skrekkelig trøtt, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig da, Vimsevips, at vi har termin omtrent samtidig. Skal bli spennende å følge deg i svangerskapet!

Håper også at dette skal gå fint og at formen skal holde seg bra. Foreløpig ser det ut til å gå greit. :wink: Så langt har jeg vært hjemme en uke fra jobb. Etter det har formet vært super - bortsett fra at jeg er skrekkelig trøtt, da...

Her er formen helt fin så langt. Ingen trøtthet, eller noe annet :wink: Krysser fingrene for at svangerskapet blir som sist, greit og enkelt. Regner med å bli litt trøtt og sliten etterhvert nå har vi tross alt Vesla på snart 3, det hadde vi ikke sist.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen som dagbokskriver! :-)

Det er fint å ha dagbok, man behøver jo ikke skrive mye eller ofte, men veldig koselig å få hilsener og å legge igjen hos andre også!

Gratulerer med spire i magen, håper du får et problemfritt svangerskap!

Skal følge deg fremover! Du har MASSE å glede deg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk! :)

Ja, det er en spennende tid, dette her... Er 7 uker i dag, og kjenner jo på kroppen at det skjer saker og ting. Har tidvis oksehunger - men det er svært få matvarer som egentlig frister. :ler: Pussig, det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Fridag i morgen! Gjett hvem som skal sove leeeenge! :hoppe:

Er så utrolig trøtt om dagen - og det hjelper jo ikke med det været som er ute heller, da.

I dag skal jeg ut å shoppe gravid-undertøy. Er jo bare 7 uker da, men jeg vokser ut av alle bh´ene mine. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Lia!

Det kommer til å bli artig å følge med deg framover. Spesielt spennende blir det siden jeg og sambo prøver å få barn. Hadde egglsøning på fredag så blir spennende å se om det blei full klaff. Tviler egentlig litt på det siden det var første forsøk, men man veit jo aldri.

Hvor tidlig kjente du symptomer, og hvilke var det?

Håper alt går bra med deg og nyt fridagen imorgen. Det har du fortjent.

Klem fra Kunstner'n :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Så koselig med hilsen i dagboken min! Og masse lykke til med prøvingen!

Jeg kjente faktisk symptomer svært tidlig. Hovnet opp i brystene og fikk fremtredende blodårer. Hadde også mensmurringer, som føltes litt annerledes. I tillegg hadde jeg en slags magefølelse på at det hadde skjedd noe. Så testet jeg veldig tidlig med en rsfu-test som ikke gav utslag. Tok en ny sånn en etter noen dager, som gav meg en svak, svak strek. Og da jeg testet med Clearblue på ikm, så var det ikke tvil. Stor blått kryss med en gang! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Næh, så artig da! Har hørt at mange tar mange tester før de er helt sikre.

Jeg er så redd jeg innbiller meg symptomer, så jeg prøver hele tiden å se på andre ting som forårsaker det jeg føler/innbiller meg.

Nå er det leggetid for meg her i australia.

Ha en fin kveld :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag! Var godt med en fridag i går, men kjenner at jeg burde hatt en i dag også. Har sovet hos søsteren min. Sov elendig. :-? Hadde så vondt i nakken. Og så våknet jeg i halv seks tiden i dag - morgenkvalm! Puh... Så her sitter jeg på jobb og svimer - burde dratt hjem og lagt meg. Men, men... Tenker på det som gode tegn på at det er en liten en som vokser og trives der inne i magen. Merkelig egentlig, at man kan kjenne seg dårlig og lykkelig på samme tid! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Oj, den nakken hørtes ikke god ut nei..Jeg sov over på sofaen til venninda mi en kveld og sov heller ikke no godt. Nå har ho heldigvis kjøpt seg ny sofa, så det ser mer lovanes ut! :-)

Jeg unner deg den spiren. Håper du får en fin fredag og ta det med ro. Jeg gleder meg til det blir min tur, nå er jeg bare så trøtt og uggen, skal legga meg litt.

Stoor klem fra meg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...