Gå til innhold

Han dro hjem til venninnen på lørdag etter byen. Jeg synes det er dårlig gjo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, puffy123 skrev:

Men hvordan kunne hun vite at hun ikke vekket han? Hadde de kontakt siden hun viste at han var våken? Og hvordan fikk hun nummeret hans hvis de har møttes kun et par ganger gjennom deg? Dette hadde jeg ikke tolerert. 

Sikkert sett på FB han skulle ut. Hun kan ha søkt opp nr på 1881, ikke vet jeg 

Som sagt, vurderer å gå fra han. Enkelt han dro hjem til henne midt på natten 😕😧

Anonymkode: a79e8...3fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde dumpet begge to......dette var en dårlig unnskyldning fra begge to....

Anonymkode: 58792...1c4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen problemer med han drar på byen uten meg, men jeg har problemer han drar hjem til venninnen min. Hva faen?!

Da han ikke var kommet hjem på morgenen, så ringte jeg. Da tok en taxisjåfør tlf og sa "han glemte tlf i bilen og kan hende den nede på sentralen" vi bor 5 minutter unna byen, så hvor har han tatt taxi hen?! Jeg ringer en venninne helt tilfeldig og hører hvordan det går (mora døde nettopp) og sa xxx ikke er kommet hjem og skjønner ikke hvor han er. Hun sier "han er her" Ok??? Jeg fikk han på tråden og spurte hva han gjorde der. "Mora hennes har jo dødd, så hun ringte meg om jeg kan komme opp å trøste henne" jeg sa bare "vi snakker om det når du kommer hjem" hvorfor i huleste ringer hun min kjæreste? Ingen andre hun kunne ringe?

Da han kom sa jeg " helt uakseptabelt du drar hjem til venninnen min på natta. Det finner jeg meg ikke i" Han vrir på det og bare "mora hennes har jo dødd og hun kunne ikke være alene. Nå er ikke tiden for å være sjalu" "unnskyld meg, hadde du likt om jeg dro hjem til din kamerat på natten?" "Det er noe annet. Hun trengte en venn" så hvorfor ringte hun ikke meg?! Så kranglen var i gang

Han mente jeg var både sjalu og ufølsom. Sa helt tiden "mora har jo dødd" så klart er det forferdelig, men rart hun ringer typen til venninnen sin for å komme opp å trøste midt på natten. Hadde jeg gjort det samme, så hadde han klikka. Han unnskylder det med at mora er dø

Jeg er hjemme hos mamma. Måte bare dra vekk i går. Selvfølgelig tenker jeg de kanskje har hatt sex, men det kommer han aldri til å innrømme. Jeg kommer ikke til å ringe ho. Mora er tross alt dø, så lar det ligge, enn så lenge. Men jeg blir automatisk usikker. Får en vond klump i magen 😕 Han sa han sov på sofaen. Kanskje ingenting skjedde, men synes ikke det er greit. Er så mange andre hun kunne ringe. Hun har stor familie og flere venner

Kanskje jeg overdriver og bare er ufølsom, men føler meg dårlig. Drar hjem senere i dag

Anonymkode: a79e8...3fb

Han var utro. Hun utnyttet sjansen med at mora er død til å få seg et ligg

Han er dum som gikk på mora-er-død-jeg er-trist limpinnen. Både han og din vennine er søppel. 

Anonymkode: 11e6e...9ac

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert sett på FB han skulle ut. Hun kan ha søkt opp nr på 1881, ikke vet jeg 

Som sagt, vurderer å gå fra han. Enkelt han dro hjem til henne midt på natten 😕😧

Anonymkode: a79e8...3fb

Ikke vær naiv å tro at ingenting skjedde. Dette er så shady at alle varsellamper lyser. Hvorfor i alle dager ringte hun til han? Å hvorfor i himmelens navn fikk ikke du beskjed? Å tror du han hadde vært ærlig om du hadde spurt hvor han hadde vært dersom du ikke hadde snakket med venninnen? 

Anonymkode: aa106...edc

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var utro. Hun utnyttet sjansen med at mora er død til å få seg et ligg

Han er dum som gikk på mora-er-død-jeg er-trist limpinnen. Både han og din vennine er søppel. 

Anonymkode: 11e6e...9ac

Ja, jeg tror hun brukte at mora var død som unnskyldning for å få han opp der. At hun ikke klarte å være alene, så lei seg, må ha noen å snakke med, griner osv. Han fikk vel vondt av ho, men de kunne heller dratt hit? Hvis hun ikke kunne være alene? 

Magefølelsen sier de hadde sex. Det blir jo et dobbelsvik. Kjæresten og venninna mi

Ts

Anonymkode: a79e8...3fb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så vil jeg ikke ringe ho og anklage henne for å unytte han. Siden mora døde, så bruker hun det for å prøve seg på han. Da kommer hun garantert med at jeg er ufølsom, mora døde, hun hadde ingen som kunne komme, hun var såå nede, trengte noen å snakke med  blabla.. spør jeg hvorfor hun ikke ringte meg, så sier hun at hun ikke ville vekke meg

Ts

Anonymkode: a79e8...3fb

Men visste hun at han var våken da?

Anonymkode: 7b229...4ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men visste hun at han var våken da?

Anonymkode: 7b229...4ef

Hun hadde nok sett på FB han skulle ut. Han la det ut før han dro ut

Anonymkode: a79e8...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror hun brukte at mora var død som unnskyldning for å få han opp der. At hun ikke klarte å være alene, så lei seg, må ha noen å snakke med, griner osv. Han fikk vel vondt av ho, men de kunne heller dratt hit? Hvis hun ikke kunne være alene? 

Magefølelsen sier de hadde sex. Det blir jo et dobbelsvik. Kjæresten og venninna mi

Ts

Anonymkode: a79e8...3fb

Sviket startet vel lenge før de ev. hadde sex? Eller er det kun det som teller? Ikke at han faktisk overnattet hos venninnen din?

Anonymkode: 7b229...4ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sviket startet vel lenge før de ev. hadde sex? Eller er det kun det som teller? Ikke at han faktisk overnattet hos venninnen din?

Anonymkode: 7b229...4ef

Selvfølgelig. Alt er jo et svik, men største sviket er jo at de har hatt sex

Anonymkode: a79e8...3fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjør du ikke som jeg foreslo her? Snakk med henne og vær så frekk at du bare antar at de har hatt sex og at du vet det. Jeg vedder en hundrelapp på at etter mye om og med hvor du sier «Joda, men jeg må bare høre det med dine ord. Jeg er ikke sint på DEG altså! Jeg trenger bare å høre at det han fortalte stemte» så kommer hun til å fortelle at hun var lei seg, han dro til henne, de hadde sex. Hun har sikkert så dårlig samvittighet men de har begge lovet å ikke fortelle noe siden det er så vanskelig om dagen fordi moren hennes døde osv.

 

Jeg har hatt den samtalen med ei venninne flere ganger, og det slår aldri feil. Hvis jeg starter samtalen med å si for eksempel «Du, Ole fortalte meg om alt som skjedde når han sov her.. Og jeg og han ordner opp selv, og jeg forstår deg altså med tanke på at du nettopp har mistet moren din, men jeg må nesten bare høre det fra deg også for at det skal synke inn. Jeg trenger å høre din side av historien, men jeg er ikke sint på deg altså! Det går helt fint, jeg trenger bare å høre det fra venninnen min også kan vi snakke om noe annet etterpå»... HVER gang så er det grining og surving før de forteller at joda, de hadde sex fordi hun følte seg så trist/ensom/lei seg/fyll inn dårlig unnskyldning her. Etterpå kan du jo gjøre det samme med mannen. Men viktig å ta det ansikt til ansikt, hvis ikke blir det umulig å finne ut av.

Det fine med denne metoden er at den ikke er aggressiv, sårende eller ubehagelig (les: truende). Hvis det ikke kommer frem noe sånt etter litt lirking og luring og maaaasse forståelse og trygging - så takk for at hun fortalte det, gi henne en klem og legg det bak dere. Det trenger ikke bli beskyldninger, skriking og hat.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig realistisk.

Mange har et behov for å føle at de lever etter et dødsfall som rammer dem hardt, og sex gir den bekreftelsen, sammen med behov for nærhet og varme som trøst.  

Anonymkode: 6ef81...bdc

Vi omgås nok forskjellige typer mennesker. Ingen slike bjeller ringer hos meg ut fra mine  personlige erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ringer ei venninnes kjæreste for å få han til å komme og trøste, i tillegg når han har vært på byen og er beruset? De fleste i sorg ønsker vel ikke trøst av et beruset menneske?

Anonymkode: 8d40c...11f

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket med venninnen din? Og har du spurt typen rett ut om de hadde sex? 

 

Anonymkode: 54856...90a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal snakke mer med han når jeg kommer hjem. Nå orker jeg ikke. Vil bare være alene her.

Anonymkode: a79e8...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde nok sett på FB han skulle ut. Han la det ut før han dro ut

Anonymkode: a79e8...3fb

De er venner på fb? Er han venn med alle dine venninner?

Anonymkode: 280f8...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette var en veldig suspekt problemstilling... I null tilfeller er det ok å få kjæresten til ei venninne på besøk om natten, for ikke å være alene. Ingen! Og om så, så synes jeg det var veldig lite gjennomtenkt at ingen av dem kontaktet deg og forklarte det. At ingen av dem tenkte at du ville være bekymret for samboer, som ikke kommer hjem etter fest, uten at noe annet overnattingssted er avtalt.

Ta det opp med venninnen din, du fortjener faktisk en forklaring der. Det er ikke bare et tillitsbrudd til samboer, men til venninnen din også. Forklar at du synes det er veldig suspekt og at du ikke synes det er ok at han overnatter der, og særlig ikke når ingen av dem tar kontakt og gir beskjed. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde snakka med venninna du. Tviler på at du får sannheten ut av han om det har skjedd noe. Utro folk lyver som om det ikke finnes noen annen sannhet. Jeg har sett det selv og det er rett og slett skremmende.. Jeg ville dratt hjem til henne og spurt henne rett ut.

Hvorfor i alle dager vil hun ha trøst av din kjæreste som hun egentlig ikke kjenner midt på natta? Når hun i tillegg vet at han har drukket.. Hvorfor kvalifiserte han til å trøste? Har han også mista moren? Og ingen tenkte på å si ifra til deg at han var dratt dit, og i tillegg ble over natta. Nei det lukter ugler i mosen lang vei..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem og spurte han rett ut "hadde du sex med ho?" Som forventet så nektet han og gikk i forsvar. Da ringte jeg ho. Han bare "hva gjør du?" Hun tok tlf. Jeg sa " angående at xxx sov hos deg i helgen........." ble avbrutt. Hun sa søstera var på besøk og de planlagte begravelsen til mora. Ok? 

Så sa han "stoler du ikke på oss, så er det du som har et problem her. Tid skal du la dette ligge?" "Når du er ærlig med meg. Jeg er ikke dum" så var kranglen i gang, igjen. 

Etter mye frem og tilbake, så sa han "ok greit! Vi hadde sex. Er du fornøyd?" Gikk inn på badet og gråt. Ble kvalm og dårlig. Han banket på døra og sa "jeg brukte kondom" men så flink du var da.vil du ha stående applaus?!! Bra han endelig innrømmet det  Gjett om jeg skal ringe ho i morgen 

Jeg dumpet han. Jeg kan ikke stole mer på han og tilliten er ødelagt. Han pakket sammen tinga og dro. Aner ikke hvor. Jeg føler meg helt elendig! I morgen får hun høre det! Ikke prøv å dra "mamma døde nettopp" korte. Merker at sinne kom ut 😡

Ts

Anonymkode: a79e8...3fb

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom hjem og spurte han rett ut "hadde du sex med ho?" Som forventet så nektet han og gikk i forsvar. Da ringte jeg ho. Han bare "hva gjør du?" Hun tok tlf. Jeg sa " angående at xxx sov hos deg i helgen........." ble avbrutt. Hun sa søstera var på besøk og de planlagte begravelsen til mora. Ok? 

Så sa han "stoler du ikke på oss, så er det du som har et problem her. Tid skal du la dette ligge?" "Når du er ærlig med meg. Jeg er ikke dum" så var kranglen i gang, igjen. 

Etter mye frem og tilbake, så sa han "ok greit! Vi hadde sex. Er du fornøyd?" Gikk inn på badet og gråt. Ble kvalm og dårlig. Han banket på døra og sa "jeg brukte kondom" men så flink du var da.vil du ha stående applaus?!! Bra han endelig innrømmet det  Gjett om jeg skal ringe ho i morgen 

Jeg dumpet han. Jeg kan ikke stole mer på han og tilliten er ødelagt. Han pakket sammen tinga og dro. Aner ikke hvor. Jeg føler meg helt elendig! I morgen får hun høre det! Ikke prøv å dra "mamma døde nettopp" korte. Merker at sinne kom ut 😡

Ts

Anonymkode: a79e8...3fb

Fy søren, for noen råtne folk!

Hjertet mitt blør for deg. Håper du har noen gode venner som kan ta vare på deg nå ❤️

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...