Gå til innhold

Han dro hjem til venninnen på lørdag etter byen. Jeg synes det er dårlig gjo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen problemer med han drar på byen uten meg, men jeg har problemer han drar hjem til venninnen min. Hva faen?!

Da han ikke var kommet hjem på morgenen, så ringte jeg. Da tok en taxisjåfør tlf og sa "han glemte tlf i bilen og kan hende den nede på sentralen" vi bor 5 minutter unna byen, så hvor har han tatt taxi hen?! Jeg ringer en venninne helt tilfeldig og hører hvordan det går (mora døde nettopp) og sa xxx ikke er kommet hjem og skjønner ikke hvor han er. Hun sier "han er her" Ok??? Jeg fikk han på tråden og spurte hva han gjorde der. "Mora hennes har jo dødd, så hun ringte meg om jeg kan komme opp å trøste henne" jeg sa bare "vi snakker om det når du kommer hjem" hvorfor i huleste ringer hun min kjæreste? Ingen andre hun kunne ringe?

Da han kom sa jeg " helt uakseptabelt du drar hjem til venninnen min på natta. Det finner jeg meg ikke i" Han vrir på det og bare "mora hennes har jo dødd og hun kunne ikke være alene. Nå er ikke tiden for å være sjalu" "unnskyld meg, hadde du likt om jeg dro hjem til din kamerat på natten?" "Det er noe annet. Hun trengte en venn" så hvorfor ringte hun ikke meg?! Så kranglen var i gang

Han mente jeg var både sjalu og ufølsom. Sa helt tiden "mora har jo dødd" så klart er det forferdelig, men rart hun ringer typen til venninnen sin for å komme opp å trøste midt på natten. Hadde jeg gjort det samme, så hadde han klikka. Han unnskylder det med at mora er dø

Jeg er hjemme hos mamma. Måte bare dra vekk i går. Selvfølgelig tenker jeg de kanskje har hatt sex, men det kommer han aldri til å innrømme. Jeg kommer ikke til å ringe ho. Mora er tross alt dø, så lar det ligge, enn så lenge. Men jeg blir automatisk usikker. Får en vond klump i magen 😕 Han sa han sov på sofaen. Kanskje ingenting skjedde, men synes ikke det er greit. Er så mange andre hun kunne ringe. Hun har stor familie og flere venner

Kanskje jeg overdriver og bare er ufølsom, men føler meg dårlig. Drar hjem senere i dag

Anonymkode: a79e8...3fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan godt henne at hennes mor nylig har dødd, men det kan også godt hende at hun vil ha ham, og ser sitt snitt til å utnytte ham i den situasjonen.

Anonymkode: 0016c...1c7

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ok. Hun ville ha trøst, ring en venn. Ikke typen til venninnen din. Det var hennes feil. Hans feil er at han drar og ikke forteller deg! Slutt å krangle med han. Ring henne og få hele greia forklart. Menn klarer ikke å forklare situasjoner. Om det er noe bak dette, er det nok lettere å få det fra venninna di.

Anonymkode: 78523...741

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter svidd lang vei. Han hadde jeg dumpet, jeg hadde aldri trodd på noe annet enn at de har hatt seg.

Om hun ikke var på byen og trengte en venn, burde hun vel ringt deg framfor han? Om de møttes på byen og dro hjem til henne sammen, så hadde hun jo nummeret ditt og kunne sagt i fra ettersom han glemte sin tlf. Han hadde jeg slått opp med, og hun hadde jeg faset ut av livet mitt. Ikke lag drama, da blir du den store, stygge ulven.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Mistanken til TS fordrer at venninnen hennes stjeler venninners kjærester rett etter at moren hennes er død.

 

Hvor realistisk er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er saken, hvorfor sendte ingen av dem melding til deg da? Han kunne fint ha lånt telefonen hennes til å varsle deg. Dette lukter svidd! Lytt til magen din

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om så var så kunne han tatt henne med hjem? 

Hvor godt kjenner de hverandre fra Før?

Anonymkode: 280f8...9bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De møttes ikke på byen, men hun hadde plutselig ringt han og han dro hjem til henne, sier han

Jeg får ikke ristet av den vonde følelsen at de har hatt sex. Men jeg blir jo sett på den stygge ulven her, siden mora døde liksom. Vil ikke si de er venner akkurat. Hun har kun møtt han med meg, som jeg vet om

Ja, de kunne sagt i fra til meg. Hvorfor gjør de ikke det? Hadde jeg ikke tilfeldigvis ringt henne, så hadde jeg ikke fått vite det sikkert

Vurderer å avslutte forholdet 

Ts

 

Anonymkode: a79e8...3fb

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vil jeg ikke ringe ho og anklage henne for å unytte han. Siden mora døde, så bruker hun det for å prøve seg på han. Da kommer hun garantert med at jeg er ufølsom, mora døde, hun hadde ingen som kunne komme, hun var såå nede, trengte noen å snakke med  blabla.. spør jeg hvorfor hun ikke ringte meg, så sier hun at hun ikke ville vekke meg

Ts

Anonymkode: a79e8...3fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter min erfaring, så vil usikkerheten så så mye tvil, at det egentlig er bedre å bare gå videre. Jeg opplevde noe lignende i mitt første langvarige forhold, og jeg prøvde i 7 mnder å forstå og tilgi, men det endte til slutt med brudd. Jeg stolte bare ikke på ham lenger pga. alvorlighetsgraden av tillitsbruddet. Hadde det skjedd i dag, hadde jeg spart meg mange måneder med sorg og krangling.

Anonymkode: 7aa66...b89

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne bedt henne ringe deg, invitert henne til å sove på sofaen hos dere osv. Han må jo ha vært veldig full når han klarte å legge igjen telefonen i bilen? Hadde nok vært litt sleip og sagt til venninnen at du har fått vite hva sin skjedde men at du vil høre hennes side av historien. Gjør det ansikt til ansikt så hun ikke får snakket med han og samkjørt forklaringen med hans forklaring. Se hva hun innrømmer og spill med på at du har fått høre det av han allerede så det ikke blir så skummelt for henne å innrømme.. det er kanskje ikke pent gjort, men jeg hadde gjort det. 

Endret av puffy123
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, puffy123 skrev:

Men hvordan kunne hun vite at hun ikke vekket han? Hadde de kontakt siden hun viste at han var våken? Og hvordan fikk hun nummeret hans hvis de har møttes kun et par ganger gjennom deg? Dette hadde jeg ikke tolerert. 

Signerer denne. Hvordan i all verden kom hun til å kontakte han? Hadde de vært ute på samme sted? Er dere fra en liten plass? 

HVORDAN kan det ha seg at hun kontaktet nettopp HAN for trøst nå?

Anonymkode: 914fd...fbf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dumpet begge jeg, sjeldent jeg sier sånt altså, men det der hørtes både dramatisk og barnslig ut. Hvorfor ga han ikke beskjed? Fordi han mest sannsynlig var ute etter mer enn å bare trøste. En trøst kan fort føre til mer og d kommer unnskyldningen om at 'det bare skjedde.'

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Alterego666 skrev:

Mistanken til TS fordrer at venninnen hennes stjeler venninners kjærester rett etter at moren hennes er død.

 

Hvor realistisk er det? 

Veldig realistisk.

Mange har et behov for å føle at de lever etter et dødsfall som rammer dem hardt, og sex gir den bekreftelsen, sammen med behov for nærhet og varme som trøst.  

Anonymkode: 6ef81...bdc

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde han gitt beskjed fra hennes tlf at han ikke kommer hjem i natt og så spurt om det var greit.  Unnskyld, men fyren din har hvert utro.  Du har en forferdelig venninne. 

Anonymkode: c1195...c0a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...