Gå til innhold

Han dro hjem til venninnen på lørdag etter byen. Jeg synes det er dårlig gjo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd å ringe flere ganger nå, men hun tar ikke tlf? Kanskje han har sagt til henne at jeg vet. Hun er sykemeldt fra jobb og skikkelig morgenfugl, så hun er nok oppe nå. Sendte en sms "fint om du kan ta tlf når jeg ringer"

Jeg har ikke bil, så stress å måtte ta to busser for å komme meg ut til henne. Ikke sikkert hun åpner eller er hjemme 

Ts

Anonymkode: a79e8...3fb

Hun har garantert fått vite at han har sagt det til deg. For alt du vet er eksen din der nå.

Jeg ville ha kutta henne totalt ut. Bare aldri latt henne høre fra deg igjen. For ei råtten jente..

Anonymkode: 1e920...075

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få se.

Din mann/ kjæreste dro på byen og dro så hjem med din venninne?

Til det må jeg si: Hæ?

Hva er ditt inntrykk av denne venninna di, da. Du må jo ha en formening om det også. I utgangspunktet ville jeg tro du var nærmere til å gi henne trøst enn hva han er. Merkelig at det ikke ble gitt beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, draug 75 skrev:

Få se.

Din mann/ kjæreste dro på byen og dro så hjem med din venninne?

Til det må jeg si: Hæ?

Hva er ditt inntrykk av denne venninna di, da. Du må jo ha en formening om det også. I utgangspunktet ville jeg tro du var nærmere til å gi henne trøst enn hva han er. Merkelig at det ikke ble gitt beskjed.

Venninna har knulla kjæresten. Klart de ikke gav beskjed om det..

Anonymkode: 1e920...075

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, draug 75 skrev:

Få se.

Din mann/ kjæreste dro på byen og dro så hjem med din venninne?

Til det må jeg si: Hæ?

Hva er ditt inntrykk av denne venninna di, da. Du må jo ha en formening om det også. I utgangspunktet ville jeg tro du var nærmere til å gi henne trøst enn hva han er. Merkelig at det ikke ble gitt beskjed.

Det blir sjelden gitt beskjed når kjæresten har tenkt å knulle venninna 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du svarer som om det er noe umoralsk ved å søke trøst gjennom sex og fysisk nærhet etter dødsfall, når det tvert i mot er temnelig vanlig.

Det umoralske i dette ligger ikke i at hun søkte en slik nærhet, men at hun gjorde det hos en som allerede var i forhold.

 

Det får meg til å tro at kjæresten til TS og venninnen har vært nærere enn TS har visst. 

 

Anonymkode: 6ef81...bdc

Jeg tar overhodet ikke et moralsk standpunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venninna har knulla kjæresten. Klart de ikke gav beskjed om det..

Anonymkode: 1e920...075

 

5 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Det blir sjelden gitt beskjed når kjæresten har tenkt å knulle venninna 

Jeg mangler ikke fantasi og er ikke født i går. Jeg hadde bare ikke lyst til å konkludere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, draug 75 skrev:

 

Jeg mangler ikke fantasi og er ikke født i går. Jeg hadde bare ikke lyst til å konkludere.

Hun har jo sagt at han har innrømmet det 

Anonymkode: 1e920...075

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, draug 75 skrev:

 

Jeg mangler ikke fantasi og er ikke født i går. Jeg hadde bare ikke lyst til å konkludere.

Tror du må lese hele tråden. De har hatt sex, kjæresten (eksen nå) har innrømt det 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom hjem og spurte han rett ut "hadde du sex med ho?" Som forventet så nektet han og gikk i forsvar. Da ringte jeg ho. Han bare "hva gjør du?" Hun tok tlf. Jeg sa " angående at xxx sov hos deg i helgen........." ble avbrutt. Hun sa søstera var på besøk og de planlagte begravelsen til mora. Ok? 

Så sa han "stoler du ikke på oss, så er det du som har et problem her. Tid skal du la dette ligge?" "Når du er ærlig med meg. Jeg er ikke dum" så var kranglen i gang, igjen. 

Etter mye frem og tilbake, så sa han "ok greit! Vi hadde sex. Er du fornøyd?" Gikk inn på badet og gråt. Ble kvalm og dårlig. Han banket på døra og sa "jeg brukte kondom" men så flink du var da.vil du ha stående applaus?!! Bra han endelig innrømmet det  Gjett om jeg skal ringe ho i morgen 

Jeg dumpet han. Jeg kan ikke stole mer på han og tilliten er ødelagt. Han pakket sammen tinga og dro. Aner ikke hvor. Jeg føler meg helt elendig! I morgen får hun høre det! Ikke prøv å dra "mamma døde nettopp" korte. Merker at sinne kom ut 😡

Ts

Anonymkode: a79e8...3fb

Du har vært kjempeflink TS! Du fikk frem sannheten og du dumpet dusten. Siden hun så bastant ikke tar telefonen, er han nok sikkert hos henne. Du kommer kanskje til å ha dette i tankene i en stund fremover, men alt i alt så er det bedre å finne noe som er råttent før det sprer seg.

Å konfrontere henne trenger ikke nødvendigvis å gi deg noe positivt. Du får blåst ut litt sinne, men i det lengre løp er det bare å bare gi slipp. Hun vet hva hun har gjort, og ved å kutte henne ut totalt gir du klar beskjed. Blokker han og blokker henne.

 Jeg tror det lureste du gjør nå er å søke råd og trøst hos venner og familie. Tilbring tid sammen med dem, og la dem hjelpe deg med å komme deg videre. Ikke bruk mer tid på disse to kjipingene.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du svarer som om det er noe umoralsk ved å søke trøst gjennom sex og fysisk nærhet etter dødsfall, når det tvert i mot er temnelig vanlig.

Det umoralske i dette ligger ikke i at hun søkte en slik nærhet, men at hun gjorde det hos en som allerede var i forhold.

 

Det får meg til å tro at kjæresten til TS og venninnen har vært nærere enn TS har visst. 

 

Anonymkode: 6ef81...bdc

Jeg ser nå at det har vært en utvikling i tråden, som kaster om alle hypotetiske og prinsipielle vurderinger over ripa.

Jeg avslutter fra meg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde sendt melding til ho.

"Du er død for meg".

Kunne ha litt av meg noen fraser av "tenk hvordan moren din hadde skammet seg over deg om hun visste "

Men den er lenger under beltestedet enn jeg er villig til å sikte.

Uannsett, for en drittkjerring og for en søppelmann. 

Anonymkode: d1858...23d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS!

Jeg mener den beste straffen er å slette henne fra alle medier, blokker nr hennes og rett og slett tilintetgjøre hennes tilværelse i ditt liv!

La henne aldri nå deg - på noen måte! Ser hun deg og kommer etter deg later du som om hun er luft! Gå videre, ikke gi henne noe!

I tillegg hadde jeg latt alle jeg kjenner vite hva hun gjorde - ALLE jeg snakket med!

Det er straffen sin det! Å prate med henne vil kun gjøre én ting: la deg få ut noen gloser der og da, som hun i tillegg helt sikkert vil bruke mot deg når hun prater med andre!

Du vil uten tvil gå ut vinnende ved å bare behandle henne som noen du aldri har møtt! 

Lylke til❤️

Anonymkode: 914fd...fbf

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg hadde sendt melding til ho.

"Du er død for meg".

Kunne ha litt av meg noen fraser av "tenk hvordan moren din hadde skammet seg over deg om hun visste "

Men den er lenger under beltestedet enn jeg er villig til å sikte.

Uannsett, for en drittkjerring og for en søppelmann. 

Anonymkode: d1858...23d

Det der er sykere enn utroskap. Man sier ikke sånn 😳 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS!

Jeg mener den beste straffen er å slette henne fra alle medier, blokker nr hennes og rett og slett tilintetgjøre hennes tilværelse i ditt liv!

La henne aldri nå deg - på noen måte! Ser hun deg og kommer etter deg later du som om hun er luft! Gå videre, ikke gi henne noe!

I tillegg hadde jeg latt alle jeg kjenner vite hva hun gjorde - ALLE jeg snakket med!

Det er straffen sin det! Å prate med henne vil kun gjøre én ting: la deg få ut noen gloser der og da, som hun i tillegg helt sikkert vil bruke mot deg når hun prater med andre!

Du vil uten tvil gå ut vinnende ved å bare behandle henne som noen du aldri har møtt! 

Lylke til❤️

Anonymkode: 914fd...fbf

Veldig enig. Ignorere og gå videre. 

Antar denne «venninne» har det helt grusomt nå på flere plan. Hun får sin straff. I dobbelt forstand. 

Hevn og bitterhet vil du aldri vinne noe med. Tilgi din venninne men ikke godta det hun gjorde. Og gå. Samme med han. Snu ryggen til og gå. Og ikke se deg tilbake. 

Anonymkode: c76ce...60a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ignorer og gå videre. Du trenger ikke å snakke med henne mer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg hadde sendt melding til ho.

"Du er død for meg".

Kunne ha litt av meg noen fraser av "tenk hvordan moren din hadde skammet seg over deg om hun visste "

Men den er lenger under beltestedet enn jeg er villig til å sikte.

Uannsett, for en drittkjerring og for en søppelmann. 

Anonymkode: d1858...23d

Eller noe mer sårende: "For meg, er du like død som moren din".

Anonymkode: 0a846...890

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er sykere enn utroskap. Man sier ikke sånn 😳 

Veldig enig. Ignorere og gå videre. 

Antar denne «venninne» har det helt grusomt nå på flere plan. Hun får sin straff. I dobbelt forstand. 

Hevn og bitterhet vil du aldri vinne noe med. Tilgi din venninne men ikke godta det hun gjorde. Og gå. Samme med han. Snu ryggen til og gå. Og ikke se deg tilbake. 

Anonymkode: c76ce...60a

Hvorfor i alle dager skal Ts tilgi denne kjerringa? Aldri i verden. Hadde heller ikke holdt skjult hva hun hadde gjort. Avskum 

Anonymkode: aa106...edc

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg hadde sendt melding til ho.

"Du er død for meg".

Kunne ha litt av meg noen fraser av "tenk hvordan moren din hadde skammet seg over deg om hun visste "

Men den er lenger under beltestedet enn jeg er villig til å sikte.

Uannsett, for en drittkjerring og for en søppelmann. 

Anonymkode: d1858...23d

Den er under beltestedet.... Selv om venninnen til TS er en dritt trenger man ikke bli helt psykopat selv.... Men forstår jo fristelsen 🙈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eller noe mer sårende: "For meg, er du like død som moren din".

Anonymkode: 0a846...890

Nei. Absolutt ikke. Da er det hun som blir den syke og store snakkissen, og det blir synd på venninna. Blokker dem begge og gå videre.

Anonymkode: 1e920...075

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager skal Ts tilgi denne kjerringa? Aldri i verden. Hadde heller ikke holdt skjult hva hun hadde gjort. Avskum 

Anonymkode: aa106...edc

For sin egen del. Man vinner ikke en dritt på hevn og bitterhet. Det vil kun plage Ts og gjøre at hun ikke kommer videre.  

De fleste barn lærer at hevn ikke funker. Og så tar de med denne lærdommen inn i voksen alder. Det kalles å bli voksen. 

Anonymkode: c76ce...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For sin egen del. Man vinner ikke en dritt på hevn og bitterhet. Det vil kun plage Ts og gjøre at hun ikke kommer videre.  

De fleste barn lærer at hevn ikke funker. Og så tar de med denne lærdommen inn i voksen alder. Det kalles å bli voksen. 

Anonymkode: c76ce...60a

Man trenger ikke å tilgi for å ikke være bitter. Jeg er ikke bitter på tidligere elskerinne til min mann, men jeg kommer ikke til å tilgi henne. Velger bare å ikke forholde meg til henne i det hele tatt 

Anonymkode: c0d31...23d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...