Gå til innhold

Turn-off at han er svakere enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om man elsker noen, er det irrelevant. Marit Bjørgen løper f.eks raskere enn mannen, og er kanskje sterkere også. Kjærligheten bryr seg ikke om slike bagateller.

Anonymkode: f71b9...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg vil ikke ha en bodybuilder, men han må være sterkere enn meg. Om det er på grunn av yrke eller trening spiller ingen rolle. 

Anonymkode: 2aaf7...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 16.31, AnonymBruker skrev:

Om man elsker noen, er det irrelevant. Marit Bjørgen løper f.eks raskere enn mannen, og er kanskje sterkere også. Kjærligheten bryr seg ikke om slike bagateller.

Anonymkode: f71b9...d23

Marit Bjørgen tapte så det sang i håndbak av en eldre "utrent" tidligere trener. Selv om musklene til Bjørgen er imponerende er hun ikke i nærheten av så sterk som menn. Hvis ikke hadde hun konkurrert i gutteklassen. Hun er imponerende sterk/trent til å være jente da skal sies.😊

Anonymkode: edd96...17a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg er såpass tradisjonelt skrudd sammen at jeg liker at det er mannen som "må" ta de tunge oppgavene i hjemmet. Og ja, jeg tenner på å vite at han er meg fysisk overlegen i senga.

Anonymkode: 2b45b...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 16.24, AnonymBruker skrev:

Det er nok en sannhet med modifikasjoner. Kan teknikk, utholdenhet og hurtighet slå styrke? Ja, absolutt, men stort sett bare om man er godt trent i kampsport. Det holder ikke å ta et selvforsvarskurs og tro at det holder. 

Nå er det heller ikke alle styrkeløftere som ofrer alt for styrke uten kondisjon og balanse. Jeg kjenner nok av råsterke folk som ikke lar melkesyren ta dem med det første, som de aller fleste kampsportutøvere hadde slitt med, kanskje bortsett fra de aller beste. 

Anonymkode: 889e0...d00

Søk på bodybuilder vs fighter på youtube så får du mange svar på hva veldig store sterke menn får til mot figthere. Marius Polzsidowski var mange år verdens sterkeste mann og begynte med MMA, han gikk noen amatørkamper, og kom ingen vei til å bli proff. Selv om man er sterk som en okse betyr det ikke at man er god å slåss. Samme med Arild Hulk Haugen. Skulle bli bokser. Ble samme med han. Han var Norges sterkeste mann.

Anonymkode: edd96...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full disclosure: Jeg er en mann og har ikke en kvalifisert mening om dette :)

Jeg vil tro at dersom kvinnen er sterkere, så er det flere muligheter til det.

Hvis han er i så dårlig form at en kvinne i "grei form" er sterkere enn han, så antar jeg at det er noe påfallende med hans form. Og det tenker jeg er turn-off. Ikke fordi hun er sterkere, men fordi såpass dårlig form (og dertil livsstil) er borderline sykelig.

Hvis det er to fitness utøvere og hun slår han i noen konkrete øvelser, så tenker jeg at det på ingen måte er turn-off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kvalifiserer ikke til å svare, da jeg er feil kjønn. Kan likevel nevne at jeg liker kontraster. Det feminine og det maskuline. Hadde jeg vært svakere enn en kvinne, hadde det blitt helt feil kontrast. Men det blir uansett klin umulig for meg å være svakere enn en kvinne, da jeg tross alt er en mann... som trener styrke!

Vel, det finnes kanskje en og annen kvinne som er så full i vokst hormoner og testosteron, at ansiktstrekkene har snudd fullstendig om fra det feminine, til noe som minner om en forhistorisk neandertal mann. Klitorisen kan hende er større enn min lillemann. Kan ikke si det frister å måle, eller finne ut hvem som biter fra seg hardest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på, jeg er ganske sterk selv (dog ikke enn de fleste menn som noen skryter av at de er her inne), så om han hadde vært litt svakre enn meg hadde jeg ikke brydd meg, men en som er fullstendig pingle er selvsagt turn-off. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...