Gå til innhold

Turn-off at han er svakere enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg liker kun høye menn. 

Anonymkode: 29e2b...b62

Det er dine preferanser og det er jo greit nok. Men nå handlet tråden om hvorvidt det er turn off om fyren er svakere enn deg eller ikke. Da er det vel det som bør diskuteres. Du tenker muligens at høye menn er mere mandig og jo lavere og også utrent mannen er, jo mindre mandig fremstår han. Er forsåvidt enig i dette, men for meg hjelper det ikke å legge til noen centimeter dersom mannen fortsatt er svakere enn meg. Tror jeg bare ville sett på han som enda mer patetisk da ;-/

Anonymkode: c4dd9...be6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje ikke den gjennomsnittlige utrente mannen man snakker om heller? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er sterkere enn flere menn. Jeg påstår ikke med det at jeg er sterkere enn den utrente gjennomsnittsmannen da jeg er usikker på hvordan han ligger an styrkemessig. Det eneste jeg påpstår er at JEG finner det særdeles lite attraktivt med menn som er totalt blottet for muskler. Jeg tror virkelig ikke jeg er den eneste som mener dette (det er vel denne tråden et levende bevis for i så måte).

Anonymkode: c4dd9...be6

Men er du mer senesterk? 

Jeg vet om flere jenter som skal tulle med styrke men jeg tar sjelden i ordentlig annet en når jeg er forbanna og det gjør jeg aldri mot damer eller eldre i frykt for å ødlegge de.  

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker kun høye menn. 

Anonymkode: 29e2b...b62

Du høres ut som et skikkelig catch ut ifra innlegget ditt:) 

Anonymkode: 4a94f...bc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker kun høye menn. 

Anonymkode: 29e2b...b62

Jeg liker kun menn med høy 1Q. Har møtt en høy mann med lav IQ, og da hjalp ikke høyden noe på attraktiviteten. Nei heller en mann med et godt hode og en sterk personlighet.

Anonymkode: 23f0d...4ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er du mer senesterk? 

Jeg vet om flere jenter som skal tulle med styrke men jeg tar sjelden i ordentlig annet en når jeg er forbanna og det gjør jeg aldri mot damer eller eldre i frykt for å ødlegge de.  

Du høres ut som et skikkelig catch ut ifra innlegget ditt:) 

Anonymkode: 4a94f...bc3

Ja, er mer senesterk enn en del menn. Vil understreke at det ikke var jeg som dro frem dette som tema i tråden. Du påsto at det ikke finnes denne typen jenter inne på forumet, hvorpå jeg gjør oppmerksom på at det gjør det nok. Jeg har en rimelig atletisk kropp og er både senesterk og muskuløs. Så kan det selvsagt diskuteres hvorvidt det er positivt eller ikke som kvinne 😉 Har ihvertfall skjønt at jeg ikke ønsker en fyr der jeg blir å anse som mannen i forholdet. Det tenner ikke helt gnisten hos meg 😏

Anonymkode: c4dd9...be6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer aldri til å skje, fordi jeg er et lavt og lett kvinnfolk. Jeg har god muskulatur i ben og mage, men rygg, armer og skuldre er bare til pynt for å si det sånn.

Hvis vi snakker om menn som ikke har muskler og er veldig tynne, så er ikke dette turnoff med mindre ribbeina vises godt. En ikke-så-sterk mann kan løfte meg opp uansett. Har hatt sex med, og også blitt betatt av, tynne menn uten biceps etc.

Anonymkode: f1424...2ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, FrodeF skrev:

Du lever i en fantasiverden. 99% av damene som trener på Sats osv er svakere enn en gjennomsnittlig mann som ikke trener. Den ene prosenten du snakker om treffer du ikke her inne. 

Dette er sant. Jeg har trent vekter i årevis. Min sønn på snart 15 år (lang og tynn) har ikke trent vekter et år engang, men har snart tatt meg igjen på en del øvelser. Spesielt armer, rygg og bryst. Innen et år har han sikkert tatt meg igjen på ben og. 

Menn er stort sett sterkere enn kvinner fysisk, og slik er det bare. 

Anonymkode: c6967...300

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke mange kvinner som trener med 120 i benkpress. 

..ikke mange menn heller faktisk. 

Når man som lav mann rusler inn på gymmet, trener med 200 kg pluss i bøy og mark og varmer opp med 120 i benkpress, så tenker en ikke over at det er mye. Det er normalt for meg. 

Tenker heller at alle som er der står på og at det i seg selv er å ha karakter. Etter over 30 år med styrketrening så betyr mye annet mer enn om folk løfter ditt eller datt. By meg på en bedre middag, en god samtale, det å le i sammen, det er mer sexy enn bimbo og selfies. Det ser jeg ikke bort fra at kvinner også tenker.

Anonymkode: 18d74...3d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei pittelita dame på 157 - må nok innrømme at det ikke hadde vært attraktivt med en mann som er svakere enn meg!😝

Anonymkode: af475...962

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Skjønner damene godt, tror heller ikke mange menn finner det attraktivt med damer som er sterkere enn dem selv. Mykere derimot, det er attraktivt. Damer som driver estetisk idrett har ofte noe ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mye sterkere enn flere menn på treningssenteret. Ja, det er turn-off. 

Anonymkode: 29e2b...b62

Kan du forklare hvordan det har med sekualitet å gjøre? Er oppriktig interesert :) 

 

Anonymkode: 6f8de...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du forklare hvordan det har med sekualitet å gjøre? Er oppriktig interesert :) 

 

Anonymkode: 6f8de...783

Fysisk, og garatert mentalt og psykisk. 

Jeg løfter mye tyngere vekter, med flere repetisjoner enn mange menn på gymmen. Det var det jeg mente. Det betyr at jeg er sterkere, enn noen menn. 

Ble du mindre interessert, nå? 

Anonymkode: 29e2b...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Paramount skrev:

Skjønner damene godt, tror heller ikke mange menn finner det attraktivt med damer som er sterkere enn dem selv. Mykere derimot, det er attraktivt. Damer som driver estetisk idrett har ofte noe ekstra.

Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste mann som ikke hadde funnet det "attraktivt"  med damer som er fysisk sterkere enn dem (mtp. at det hører til en ekstrem sjeldenhet) ... Dvs... en dame som ser ut som en dame, og ikke bole-Ole, selvfølgelig...

Selv hadde jeg synes at en dame som var sterkere enn meg ville være utelukkende positivt! 

Om en mann skulle synes at dette var "tØrn-Åff", så sliter de antageligvis med selvbildet, tenker jeg... :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
43 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste mann som ikke hadde funnet det "attraktivt"  med damer som er fysisk sterkere enn dem (mtp. at det hører til en ekstrem sjeldenhet) ... Dvs... en dame som ser ut som en dame, og ikke bole-Ole, selvfølgelig...

Selv hadde jeg synes at en dame som var sterkere enn meg ville være utelukkende positivt! 

Om en mann skulle synes at dette var "tØrn-Åff", så sliter de antageligvis med selvbildet, tenker jeg... :vetikke:

Det er ikke styrken som er problemet, det er det som følger med av muskler og kropp. Men det skjønte du vel etterhvert som du skrev, siden du innrømmer at de damene du tenker på praktisk talt ikke eksisterer.

Tror ingen ting på at selvbildet har noe å gjøre med at mange menn ikke finner det attraktivt og feminint, med sterke muskuløse damer, med store armer og med rumper som stikker ut som ei hylle der bak. Det handler om smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, FrodeF skrev:

Du lever i en fantasiverden. 99% av damene som trener på Sats osv er svakere enn en gjennomsnittlig mann som ikke trener. Den ene prosenten du snakker om treffer du ikke her inne. 

Jeg er liten og slank. Aldri hatt synlige muskler, såvidt litt på magen. Men da jeg trente på treningsstudio la jeg merke til at den ene ryggøvelsen jeg gjorde gjorde gutta nesten alltid uten vekter. Den der du ligger halvveis bøyd over en "greie" hehe, og skal løfte ryggen opp. Jeg la etterhvert på 15 kg og det var ikke noe problem. Fikk mye blikk fra gutta og så aldri en gutt gjøre øvelsen med mer enn 5kg. Mange kvinner tror jeg har sterkere rygg enn menn faktisk. 

Anonymkode: 8a4cc...c46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Har aldri vært konfrontert med det problemet selv om jeg er godt trent. Jeg er fysisk sett en liten lort i forhold til de aller fleste menn. Selv utrente menn er mye sterkere enn meg. 

Anonymkode: 8de89...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Paramount skrev:

Det er ikke styrken som er problemet, det er det som følger med av muskler og kropp. Men det skjønte du vel etterhvert som du skrev, siden du innrømmer at de damene du tenker på praktisk talt ikke eksisterer.

Tror ingen ting på at selvbildet har noe å gjøre med at mange menn ikke finner det attraktivt og feminint, med sterke muskuløse damer, med store armer og med rumper som stikker ut som ei hylle der bak. Det handler om smak og behag.

Da handler det jo ikke lengre om styrke, men om utseende, eller hur? Det er jo det tråden handler om så vidt jeg har skjønt ( dvs. styrke) 

Om en mann har problemer med at damen er sterkere enn han, så har han selvfølgelig ett problem (i alle fall i mine øyne)... Samme gjelder eksepsjonelt sterke damer som ser det som "usexy" at hun er sterkere enn mannen.

Det finnes jo definitivt damer som er veldig sterke uten å se ut som "Ole"...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe å si for meg. 

Husker da jeg og mannen skulle begynne å trene sammen etter en lang slapp pause uten trening og han skulle ta markløft. Han hev på noen skiver, men ble for tungt, jeg lo litt av han så han ba meg prøve, da - og jeg gjorde noen rep. :hoho: Han er søt, da. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FantasDick skrev:

Det har ikke noe å si for meg. 

Husker da jeg og mannen skulle begynne å trene sammen etter en lang slapp pause uten trening og han skulle ta markløft. Han hev på noen skiver, men ble for tungt, jeg lo litt av han så han ba meg prøve, da - og jeg gjorde noen rep. :hoho: Han er søt, da. ❤️

For en gentleman ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gent82 skrev:

For en gentleman ❤️ 

Tro meg, han VILLE virkelig løfte den stanga. Han er fremdeles flau - 6 år senere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...