Gå til innhold

Turn-off at han er svakere enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere jenter som trener mye og er sterke. Er det turn-off at mannen er svakere?

Anonymkode: 2e1bb...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mye sterkere enn flere menn på treningssenteret. Ja, det er turn-off. 

Anonymkode: 29e2b...b62

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det mer turn-off hvis en mann er mentalt svakere enn meg.

Anonymkode: 73876...5ca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være puslete menn i utgangspunktet vel.. jenter må vel trene vanvittig mye for å bli sterkere enn menn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Skiftenøkkel skrev:

må være puslete menn i utgangspunktet vel.. jenter må vel trene vanvittig mye for å bli sterkere enn menn.

Puslete ja. Mange gutter og menn i dag er ubrukelige. De klarer knapt å bære sin egen kroppsvekt. Så ei trent jente og dame kan lett være sterkere enn mange menn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mye sterkere enn flere menn på treningssenteret. Ja, det er turn-off. 

Anonymkode: 29e2b...b62

Dette ble skrevet av en mann.

Anonymkode: 7fb6f...535

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skiftenøkkel skrev:

må være puslete menn i utgangspunktet vel.. jenter må vel trene vanvittig mye for å bli sterkere enn menn.

Ja og det skal ikke mye trening til før de samme mennene blir sterkere en kvinnene,

Anonymkode: 7fb6f...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generelt grunnlag ja, det er turn-off. Han må på ingen måte være fit med store muskler, men han bør ikke være merkbart svakere enn meg iallfall. 

Anonymkode: cce25...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er mye sterkere enn flere menn på treningssenteret. Ja, det er turn-off. 

Anonymkode: 29e2b...b62

Det er en del jenter som alltid skal lage slikt nummer utav at de er så sterke... "mange menn får seg en overraskelse av at jeg er så sterk", "menn takler ikke at jeg er sterk", "kommer hele tiden menn og skal belære meg om trening, så får de seg en overraskelse" bla bla bla

Tren fordi du har lyst til det, det er ikke mange som bryr seg nevneverdig om det

Anonymkode: f8726...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller senesterk en mye vann i kroppen som endel av treningsfolk har. 

Aldri sett en som trener ofte og aktivt har klart å holde følge med en skikkelig arbeidsmaskin. 

Jeg er mann og er nok langt sterkere en jeg ser ut til men ja. Det hadde vært turnoff om kvinnen var sterkere. Men da mener jeg at hun løfter ting jeg ikke klarer. 

Ikke ei stang på et studio. 

Anonymkode: 4a94f...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette ble skrevet av en mann.

Anonymkode: 7fb6f...535

Ja, selvsagt 🙄

Anonymkode: 29e2b...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er veldig turn off med menn som er blottet for både ryggrad, skulderparti og muskler. Det trenger ikke være mye muskler, men når man er i elendig form og ikke gjør noe med det er det svært lite tiltrekkende. Sier vel seg selv at jenter som tar vare på kroppen sin og trener en del ikke faller for gutter som knapt klarer å løfte melkekartongen ut av kjøleskapet. Selvsagt er det turn off når det er du og ikke mannen som må trå til hver gang det kreves et snev av muskelkraft. Er selv sterkere enn en del menn og kan ikke si jeg lar meg imponere av fraværende muskler. Det verste er jo at dette er noe de lett kan gjøre noe med, men de gidder ikke. Usikker på om det er utelukkende det fysiske eller kombo av fysikk og manglende gjennomføringskraft/viljestyrke som gjør at jeg ser på disse mannfolka som uaktauelle partneremner.

Anonymkode: c4dd9...be6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er veldig turn off med menn som er blottet for både ryggrad, skulderparti og muskler. Det trenger ikke være mye muskler, men når man er i elendig form og ikke gjør noe med det er det svært lite tiltrekkende. Sier vel seg selv at jenter som tar vare på kroppen sin og trener en del ikke faller for gutter som knapt klarer å løfte melkekartongen ut av kjøleskapet. Selvsagt er det turn off når det er du og ikke mannen som må trå til hver gang det kreves et snev av muskelkraft. Er selv sterkere enn en del menn og kan ikke si jeg lar meg imponere av fraværende muskler. Det verste er jo at dette er noe de lett kan gjøre noe med, men de gidder ikke. Usikker på om det er utelukkende det fysiske eller kombo av fysikk og manglende gjennomføringskraft/viljestyrke som gjør at jeg ser på disse mannfolka som uaktauelle partneremner.

Anonymkode: c4dd9...be6

Hvert fall på lave menn. 

Anonymkode: 29e2b...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lever i en fantasiverden. 99% av damene som trener på Sats osv er svakere enn en gjennomsnittlig mann som ikke trener. Den ene prosenten du snakker om treffer du ikke her inne. 

Endret av FrodeF
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er turn off for meg. 

Anonymkode: 07047...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FrodeF skrev:

Du lever i en fantasiverden. 99% av damene som trener på Sats osv er svakere enn en gjennomsnittlig mann som ikke trener. Den ene prosenten du snakker om treffer du ikke her inne. 

Det er kanskje ikke den gjennomsnittlige utrente mannen man snakker om heller? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er sterkere enn flere menn. Jeg påstår ikke med det at jeg er sterkere enn den utrente gjennomsnittsmannen da jeg er usikker på hvordan han ligger an styrkemessig. Det eneste jeg påpstår er at JEG finner det særdeles lite attraktivt med menn som er totalt blottet for muskler. Jeg tror virkelig ikke jeg er den eneste som mener dette (det er vel denne tråden et levende bevis for i så måte).

Anonymkode: c4dd9...be6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvert fall på lave menn. 

Anonymkode: 29e2b...b62

For meg har høyden liten betydning i så måte. Det som er så rart er at de ikke gidder å gjøre noe med det. Muskler kan jo alle trene (jada, resultatet er ikke likt for alle, men alle kan bedre utgangspunktet sitt) i motsetning til en del annet man ikke får gjort noe med, herunder høyde;-)

Anonymkode: c4dd9...be6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For meg har høyden liten betydning i så måte. Det som er så rart er at de ikke gidder å gjøre noe med det. Muskler kan jo alle trene (jada, resultatet er ikke likt for alle, men alle kan bedre utgangspunktet sitt) i motsetning til en del annet man ikke får gjort noe med, herunder høyde;-)

Anonymkode: c4dd9...be6

Jeg liker kun høye menn. 

Anonymkode: 29e2b...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...