Gå til innhold

Turn-off at han er svakere enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, FantasDick skrev:

Tro meg, han VILLE virkelig løfte den stanga. Han er fremdeles flau - 6 år senere. 

A-aw! :hjerter::klemmer:.

Ja, det er sikkert pinlig for han, for en pingle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg har høyden liten betydning i så måte. Det som er så rart er at de ikke gidder å gjøre noe med det. Muskler kan jo alle trene (jada, resultatet er ikke likt for alle, men alle kan bedre utgangspunktet sitt) i motsetning til en del annet man ikke får gjort noe med, herunder høyde;-)

Anonymkode: c4dd9...be6

Kanskje fordi de ikke eksisterer for å oppfylle dine preferanser, og fordi det (sjokk) finnes kvinner som liker slanke menn?

Anonymkode: 5d2bd...f11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er liten og slank. Aldri hatt synlige muskler, såvidt litt på magen. Men da jeg trente på treningsstudio la jeg merke til at den ene ryggøvelsen jeg gjorde gjorde gutta nesten alltid uten vekter. Den der du ligger halvveis bøyd over en "greie" hehe, og skal løfte ryggen opp. Jeg la etterhvert på 15 kg og det var ikke noe problem. Fikk mye blikk fra gutta og så aldri en gutt gjøre øvelsen med mer enn 5kg. Mange kvinner tror jeg har sterkere rygg enn menn faktisk. 

Anonymkode: 8a4cc...c46

Det tror jeg du har rett i. Hverken armer eller ben er i nærheten av en manns styrke, men ryggen kan ofte være like sterk og sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Paramount said:

Det tror jeg du har rett i. Hverken armer eller ben er i nærheten av en manns styrke, men ryggen kan ofte være like sterk og sterkere.

Jeg er en mann på 185 og 55kg og mange damer er sterkere enn meg. 

Anonymkode: a2d15...4a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gent82 skrev:

A-aw! :hjerter::klemmer:.

Ja, det er sikkert pinlig for han, for en pingle :)

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi de ikke eksisterer for å oppfylle dine preferanser, og fordi det (sjokk) finnes kvinner som liker slanke menn?

Anonymkode: 5d2bd...f11

Det er også en del av oss menn som ikke synes det er attraktivt med mye synlige muskler på menn og derfor ikke vil trene på oss slike. Upraktisk med klær er det også, når man må lete vel og lenge etter f.eks en skinnjakke som passer over overarmen uten å bli alt for stor i livet. De fleste herreklær er rett og slett ikke tilpasset digre overarmer og veldig brede skuldre. 

Anonymkode: f7022...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent en del ilamme ei som har styrkeløft rekorder i internasjonale konkurranser. Hun trener sju dager i uka styrke. Jeg trener ski, jogging, topptur og så trener jeg styrke tre dager i uka og gjort det mange år. Selv om hun er i verdenstoppen i styrkeløft er hun ikke i nærheten av meg styrkemessig. Imponerende av ei jente, men hadde en mann trent like mye styrke som henne så hadde han vært dobbelt så sterk. Blir som å si at en gammel underernårt hannløve er svakere enn ei stor sterk løvinne i sine beste år. Menn er fysisk overlegne fra naturen sin side.

Anonymkode: edd96...17a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har trent en del ilamme ei som har styrkeløft rekorder i internasjonale konkurranser. Hun trener sju dager i uka styrke. Jeg trener ski, jogging, topptur og så trener jeg styrke tre dager i uka og gjort det mange år. Selv om hun er i verdenstoppen i styrkeløft er hun ikke i nærheten av meg styrkemessig. Imponerende av ei jente, men hadde en mann trent like mye styrke som henne så hadde han vært dobbelt så sterk. Blir som å si at en gammel underernårt hannløve er svakere enn ei stor sterk løvinne i sine beste år. Menn er fysisk overlegne fra naturen sin side.

Anonymkode: edd96...17a

*underernært

Anonymkode: edd96...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en jente i 30-årene er sammen med en mann på 88+ så vil hun nesten helt sikkert være sterkere enn ham...91+.. Det er nok kvinnene i de forholdene som skulle ha svart her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi de ikke eksisterer for å oppfylle dine preferanser, og fordi det (sjokk) finnes kvinner som liker slanke menn?

Anonymkode: 5d2bd...f11

Nettopp 😊

Anonymkode: 77e49...739

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/19/2019 at 12:48 PM, AnonymBruker said:

Ja, er mer senesterk enn en del menn. Vil understreke at det ikke var jeg som dro frem dette som tema i tråden. Du påsto at det ikke finnes denne typen jenter inne på forumet, hvorpå jeg gjør oppmerksom på at det gjør det nok. Jeg har en rimelig atletisk kropp og er både senesterk og muskuløs. Så kan det selvsagt diskuteres hvorvidt det er positivt eller ikke som kvinne 😉 Har ihvertfall skjønt at jeg ikke ønsker en fyr der jeg blir å anse som mannen i forholdet. Det tenner ikke helt gnisten hos meg 😏

Anonymkode: c4dd9...be6

Fort gjort når du går på testo å bli ansett som mannen. Stygt og harry med damer som trener tung styrke og har bulete muskler. Begynn med friidrett - det er fine kvinnekropper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, SM30 skrev:

Fort gjort når du går på testo å bli ansett som mannen. Stygt og harry med damer som trener tung styrke og har bulete muskler. Begynn med friidrett - det er fine kvinnekropper

Sikter du til kulestøtedamer? 😂

Anonymkode: dd673...722

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

Sikter du til kulestøtedamer? 😂

Anonymkode: dd673...722

Ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som denne tråden fokuserer på muskelstyrke hos machodamer versus gjenomsnittsmannen.

Min oppfattelse var at TS lurte på om det er turn off med svake menn der vi jenter faktisk opplever å være sterkere enn mannen. Oppfattet jeg HI feil? Har selv sagt jeg er sterkere enn noen menn, men selvsagt er jeg ikke sterkere enn menn flest. Jeg ser ikke ut som noen machodame med "bulete muskler" og jeg mener heller ikke at menn må være supertrente for at det skal gi meg tenning. Men det jeg fastholder er at det er svært usjarmerende med menn som er så utrente at det ikke er antydning til hverken muskler eller kondis. De som ikke trenger din hjelp for å åpne syltetøyglass eller der du heller ber venninner om bærehjelp fremfor mannen når noe skal løftes. Det er på ingen måte gjennomsnittsmannen jeg tenker på, men det finnes absolutt enkelte menn som er utrolig svake og i mine øyne gjør det dem svært lite attraktive. Ikke fordi jeg trenger en macho mannemann med supermannkrefter og bola muskler, men fordi ekstremt svak fysikk hos menn fjerner store deler av maskuliniteten for min del. Gjentar at det ikke er om å gjøre å være mest mulig maskulin for å tenne gnist, men dersom det ikke finnes noe som minner om maskulinitet hos mannen synes jeg det er veldig turn off. Dette kan man faktisk gjøre noe med for de det gjelder og jeg finner det merkelig at ikke dette fåtallet av menn jeg snakker om ikke gidder å gjøre noe for å bedre utgangspunktet sitt fysisk.

Anonymkode: c4dd9...be6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud som denne tråden fokuserer på muskelstyrke hos machodamer versus gjenomsnittsmannen.

Min oppfattelse var at TS lurte på om det er turn off med svake menn der vi jenter faktisk opplever å være sterkere enn mannen. Oppfattet jeg HI feil? Har selv sagt jeg er sterkere enn noen menn, men selvsagt er jeg ikke sterkere enn menn flest. Jeg ser ikke ut som noen machodame med "bulete muskler" og jeg mener heller ikke at menn må være supertrente for at det skal gi meg tenning. Men det jeg fastholder er at det er svært usjarmerende med menn som er så utrente at det ikke er antydning til hverken muskler eller kondis. De som ikke trenger din hjelp for å åpne syltetøyglass eller der du heller ber venninner om bærehjelp fremfor mannen når noe skal løftes. Det er på ingen måte gjennomsnittsmannen jeg tenker på, men det finnes absolutt enkelte menn som er utrolig svake og i mine øyne gjør det dem svært lite attraktive. Ikke fordi jeg trenger en macho mannemann med supermannkrefter og bola muskler, men fordi ekstremt svak fysikk hos menn fjerner store deler av maskuliniteten for min del. Gjentar at det ikke er om å gjøre å være mest mulig maskulin for å tenne gnist, men dersom det ikke finnes noe som minner om maskulinitet hos mannen synes jeg det er veldig turn off. Dette kan man faktisk gjøre noe med for de det gjelder og jeg finner det merkelig at ikke dette fåtallet av menn jeg snakker om ikke gidder å gjøre noe for å bedre utgangspunktet sitt fysisk.

Anonymkode: c4dd9...be6

Bingo! At få kvinner er sterkere enn gjennomsnittsmannen er vel ikke akkurat noe nytt, skjønner ikke hvorfor spørsmålet mitt fremprovoserte så mange repetisjoner av den innsikten. Dette var den type svar jeg var ute etter. Så takk for det.

Hilsen TS.

Anonymkode: 2e1bb...335

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sterkere enn min mann. Synes ikke det er turn-off...

Anonymkode: 62baa...71b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/19/2019 at 11:59 AM, AnonymBruker said:

Det er kanskje ikke den gjennomsnittlige utrente mannen man snakker om heller? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er sterkere enn flere menn. Jeg påstår ikke med det at jeg er sterkere enn den utrente gjennomsnittsmannen da jeg er usikker på hvordan han ligger an styrkemessig. Det eneste jeg påpstår er at JEG finner det særdeles lite attraktivt med menn som er totalt blottet for muskler. Jeg tror virkelig ikke jeg er den eneste som mener dette (det er vel denne tråden et levende bevis for i så måte).

Anonymkode: c4dd9...be6

Hvor mye løfter du da? Benk, squat og military press feks.

Anonymkode: 69ee6...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har ikke falt meg inn engang.

Jeg er mye sterkere enn samboeren min, og har svart belte i en hard kampsport.

Mens han er spinkel.

Hvorfor det skulle være et problem, skjønner jeg ikke helt. Så lenge en av oss er sterke nok til å åpne syltetøyglasset, er da det bra nok?

Hvorfor skal mannen være sterkest? Mener de som mener det at mannen skal tjene mest også, da..? 

Hjelpes... jeg trenger ikke en stor sterk mann til å beskytte meg, det gjør jeg selv. Det er mye viktigere at han er snill, hederlig, morsom, smart osv.

Anonymkode: 5467e...9da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...