Gå til innhold

Personlig syne du det er ekkelt at eldre har seg med yngre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig, det er ekkelt. Det gjelder begge kjønn, men det som gjør meg mest kvalm er når halvgamle kvinnfolk i 40-/50 åra har seg med smågutter på 27-/28. Men det skjer nok mye oftere at halvgamle menn har seg med unge jenter. 

Anonymkode: 4b3b9...105

Så synd for deg at du lar ditt eget velvære være avhengig av andres lyster og handlinger. 27/28-åringer og 40/50-åringer er i stand både til å vurdere selv og å ta ansvar. Dumt å bruke dyrebar energi til å bli kvalm over det.

Men jeg synes også at alle voksne bør tenke over hvor unge folk man går etter, og være klar over at de fleste, ihvertfall opp til 20-åra, er usikre på verden og seg selv. Så den eldste har _alltid_ mest ansvar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig, det er ekkelt. Det gjelder begge kjønn, men det som gjør meg mest kvalm er når halvgamle kvinnfolk i 40-/50 åra har seg med smågutter på 27-/28. Men det skjer nok mye oftere at halvgamle menn har seg med unge jenter. 

Anonymkode: 4b3b9...105

Hvorfor tenker du ikke over hvorfor du synes det er eklere med hamlvgamle kvinner puler menn i tyveårene enn eldre menn puler damer i tyveårene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 58 år og sammen med ei flott jente på 18 år. Hva faen er det med folk som skal bry seg om hva andre gjør? Sjalusi er virkelig en trist ting i dagens samfunn

Anonymkode: 37757...0ce

Sjalusi? Du eier virkelig ikke gangsyn! Du kunne vært bestefaren hennes. Det er sykt ekkelt! Hvordan det står til med din mentale modenhet våger jeg knapt å tenke på. 

Min datter er 18 år om ikke lenge. Er det en mann over 25 som rører henne da blir det månelyst. Man er mer barn enn voksen når man er 18 år. 

Jeg var forøvrig sammen med en på 24 år da jeg var 18 år. Mine venninner synes det var gammelt, og litt ekkelt. 

Du er den hun kommer til å tenke på og skamme seg over når hun blir eldre. Historien hun helst ville ha skrevet om. 

 

Anonymkode: eb9f0...db4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 58 år og sammen med ei flott jente på 18 år. Hva faen er det med folk som skal bry seg om hva andre gjør? Sjalusi er virkelig en trist ting i dagens samfunn

Anonymkode: 37757...0ce

Vi er ikke sjalu da vi ikke ønsker oss verken en gamling eller en barnunge. Vi har ikke tenkt å nekte dere noe som helst. Vi synes bare det er ekkelt, og det må vi ha lov til å mene. De fleste av oss har nok også opplevd å bli forsøkt sjekket opp av folk på din alder da vi var på din kjærestes alder, og husker godt hvor ubehagelig det var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Sjalusi? Du eier virkelig ikke gangsyn! Du kunne vært bestefaren hennes. Det er sykt ekkelt! Hvordan det står til med din mentale modenhet våger jeg knapt å tenke på. 

Min datter er 18 år om ikke lenge. Er det en mann over 25 som rører henne da blir det månelyst. Man er mer barn enn voksen når man er 18 år. 

Jeg var forøvrig sammen med en på 24 år da jeg var 18 år. Mine venninner synes det var gammelt, og litt ekkelt. 

Du er den hun kommer til å tenke på og skamme seg over når hun blir eldre. Historien hun helst ville ha skrevet om. 

 

Anonymkode: eb9f0...db4

Hun kan godt være litt tilbakestående eller ha psykiske problemer, evt barnevernsunge. Det var kun jenter fra de kategoriene som ble sammen med menn på hans alder da jeg var ungdom. Det gjør det ikke akkurat bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 58 år og sammen med ei flott jente på 18 år. Hva faen er det med folk som skal bry seg om hva andre gjør? Sjalusi er virkelig en trist ting i dagens samfunn

Anonymkode: 37757...0ce

Ja, særlig.... :roll:

Anonymkode: ff3c4...900

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Menn har et ansvar for å ikke sette svært unge kvinner i en slik situasjon! De bør være moden nok til å se at kvinnen er for ung! Ikke for dem! 

 

Anonymkode: eb9f0...db4

Litt for mange menn er seksuelle predatorer og vi må beskytte unge kvinner mot dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ekkelt når menn i 70-åra er sammen med 40-åringer også jeg. Ja, de er voksne og alt det der, men hvorfor ORKER de damene det? Det kroppslige, men også det at de blir sykepleiere for mannen ganske fort!

Anonymkode: 015e6...44a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er ekkelt når menn i 70-åra er sammen med 40-åringer også jeg. Ja, de er voksne og alt det der, men hvorfor ORKER de damene det? Det kroppslige, men også det at de blir sykepleiere for mannen ganske fort!

Fordi dem er glad i mannen? eller kanskje fordi dem arver alt etter han vell. 

Anonymkode: 37757...0ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Moden dame skrev:

Så synd for deg at du lar ditt eget velvære være avhengig av andres lyster og handlinger. 27/28-åringer og 40/50-åringer er i stand både til å vurdere selv og å ta ansvar. Dumt å bruke dyrebar energi til å bli kvalm over det.

Men jeg synes også at alle voksne bør tenke over hvor unge folk man går etter, og være klar over at de fleste, ihvertfall opp til 20-åra, er usikre på verden og seg selv. Så den eldste har _alltid_ mest ansvar.

Å bli kvalm er ingen viljeshandling. Man blir kvalm av ekle ting, vanskelig å gjøre noe med det.  Med jeg prøver å holde meg unna sånn damer/par.

Anonymkode: 4b3b9...105

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Hvorfor tenker du ikke over hvorfor du synes det er eklere med hamlvgamle kvinner puler menn i tyveårene enn eldre menn puler damer i tyveårene?

Jo, jeg tenker over det, men vet ikke helt hvorfor jeg synes det ene er eklere enn det andre. Det er vel kanskje sånn at halvgamle kvinner med unge gutter fremstår som mer perverst fordi det  er mindre vanlig enn halvgamle gubber med unge jenter.

Anonymkode: 4b3b9...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjalusi? Du eier virkelig ikke gangsyn! Du kunne vært bestefaren hennes. Det er sykt ekkelt! Hvordan det står til med din mentale modenhet våger jeg knapt å tenke på. 

Min datter er 18 år om ikke lenge. Er det en mann over 25 som rører henne da blir det månelyst. Man er mer barn enn voksen når man er 18 år. 

Jeg var forøvrig sammen med en på 24 år da jeg var 18 år. Mine venninner synes det var gammelt, og litt ekkelt. 

Du er den hun kommer til å tenke på og skamme seg over når hun blir eldre. Historien hun helst ville ha skrevet om. 

 

Anonymkode: eb9f0...db4

Du må ikke tro på alt som skrives. Tror han bare vil provosere. 40 års alders forskjell er sjeldne unntak.

Anonymkode: 8cab5...8e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg tenker over det, men vet ikke helt hvorfor jeg synes det ene er eklere enn det andre. Det er vel kanskje sånn at halvgamle kvinner med unge gutter fremstår som mer perverst fordi det  er mindre vanlig enn halvgamle gubber med unge jenter.

Anonymkode: 4b3b9...105

Vel, jeg synes unge jenter med eldre gubber er mye verre.

Hvorfor.

Fordi jeg vet at slike forhold ødelegger jentene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, jeg synes unge jenter med eldre gubber er mye verre.

Hvorfor.

Fordi jeg vet at slike forhold ødelegger jentene. 

Jeg tror ingen - verken gutter eller jenter - har godt av å gå til sengs med «mor» eller «far». Og sånne generasjonforskjøvede forhold er nok heller ikke sunt for den yngre i forhold, selv om vedkommende ikke alltid ser det selv før det er for seint.

Det kan godt tenkes at du har rett i at ung jente med gammel gris er mer skadelig enn ung gutt med gammel grisinne. Men det er det siste som ser eklest ut, iallfall for meg.

Anonymkode: 4b3b9...105

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ingen - verken gutter eller jenter - har godt av å gå til sengs med «mor» eller «far». Og sånne generasjonforskjøvede forhold er nok heller ikke sunt for den yngre i forhold, selv om vedkommende ikke alltid ser det selv før det er for seint.

Anonymkode: 4b3b9...105

Enig, det siste unge folk trenger er å gå til sengs med onkel og tante.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Det kan godt tenkes at du har rett i at ung jente med gammel gris er mer skadelig enn ung gutt med gammel grisinne. Men det er det siste som ser eklest ut, iallfall for meg.

Anonymkode: 4b3b9...105

Mange seksuelle predatorer vil bruke det der som en unnskyldning for å fortsette å jakte unge kvinner, for dine holdninger er med på å normalisere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hind skrev:

Hun kan godt være litt tilbakestående eller ha psykiske problemer, evt barnevernsunge. Det var kun jenter fra de kategoriene som ble sammen med menn på hans alder da jeg var ungdom. Det gjør det ikke akkurat bedre...

Ja det er jeg fullt klar over. En jente jeg gikk på skolen med var i den kategorien, og ga sex mot "omsorg". Det var liksom den valuta hun hadde å forhandle med. 

"Hvorfor?" spurte vi, som ikke hadde den tunge bakgrunnen. "Fordi de er snille mot meg" svarte hun.

Snille? Det er ikke snilt å utnytte en sårbar ung jente!!!! 

Senere har hun gått mye i terapi for å bearbeide at hun lot seg grovt utnytte. Har slitt mye med skam for det. Dessuten stoler hun overhodet ikke på menn. Flere av dem som utnyttet henne hadde døtre på samme alder. Hun er helt overbevist om at de visste at hun var sårbar, og at de likevel ikke brydde seg om det. De fikk sex, blås i MENNESKET! At de var med på å ytterligere bryte ned en allerede skadet ung jente tok de ikke hensyn til. Alt hun trengte var et godt ord, og noen som var snille mot henne. De ga henne noen smil, tok seg betalt for det i sex, og brøt henne ytterligere ned. 

Nei jeg synes ikke det er menn som har noe å være stolt av, og ja jeg synes slikt er ekkelt. 

Til og med han jeg var med på 24 år var bevisst på at det var et hav av modenhet mellom meg og mine venner på 18 år, og ham og hans venner, men det er 30,40, 50 år og eldre menn der ute som synes det er helt uproblematisk. Kun fordi de tenker med pikken, blås i mennesket! 

Anonymkode: eb9f0...db4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, O.G. skrev:

Altså.

Unge kvinner har ingenting å tjene på å bli ilag med en fyr som er 10 år + eldre, siden kvinner lever lengre enn menn. De mennene kommer i tillegg ofte med en hel del bagasje som vil ha innflytelse på den unge kvinnens liv og kanskje også ødelegge skikkelig for henne. Naturligvis skaal hun da være økonomisk bedre stilt når forholdet er over enn da hun kom sammen med ham. At herzeleid kaller det prostitusjon får bare være. 

 

 

 

MÅ man tjene på det da? Er det ikke nok å ha lykkelige år her og nå? Og man kan ha mye bagasje om man er ung og. Så i bunn og grunn kan man ikke garantere noe uansett alder. 

Anonymkode: c1281...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MÅ man tjene på det da? Er det ikke nok å ha lykkelige år her og nå? Og man kan ha mye bagasje om man er ung og. Så i bunn og grunn kan man ikke garantere noe uansett alder. 

Anonymkode: c1281...24d

Hvis noen lykkelige år he og nå er viktig, hvorfor går ikke da menn etter kvinner på eiga alder istedenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok si jeg synes det. Antakeligvis fordi jeg selv er 40 år og min datter er 20 år, hadde hatt vanskelig for å takle det om hun hadde noe på gang med en jeg gikk på skole sammen med e.l. Heldigvis hverken vet eller har jeg noe med hvem hun har seg med. Synes det er like ekkelt andre veien altså, kunne aldri gjort noe med gutter på hennes alder. 

Anonymkode: 6c95d...7dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge begge er over 18 år så er det null problem.

Det er jo ikke noe jeg skal se på, uansett. Jeg driter da en lang marsj i hva de gjør på privaten. Kjærlighet er kjærlighet. Den er vakker i alle sine former. Veldig mange (her inne på KG også) ser ut til å sitte på en slags fasit over hvilke forhold som er lov og ikke lov. Jeg trenger vell ikke engang nevne at det er de som er motbydelig mennesker?

Anonymkode: 4c080...e06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...