Gå til innhold

Personlig syne du det er ekkelt at eldre har seg med yngre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Moden dame skrev:

Så synd for deg at du lar ditt eget velvære være avhengig av andres lyster og handlinger. 27/28-åringer og 40/50-åringer er i stand både til å vurdere selv og å ta ansvar. Dumt å bruke dyrebar energi til å bli kvalm over det.

Skjønner ikke hvorfor så mange synes det er ekkelt hvis man ikke har prøvd det selv! Er det litt bitterhet eller sjalusi som ligger bak? Det er faktisk kjempebra for sexlivet å være søkende på erfaring når det gjelder aldersforskjell (Fetish). Av erfaring traff jeg ei dame som var 30 år eldre enn meg, hun lærte meg ting jeg aldri fikk lære av jevngamle jenter. Nå er det jeg som gir yngre jenter den erfaringen. De fleste kommer tilbake og vil ha mere. Det er faktisk dama som ga meg Nick-navnet museslikker😂

Til Moden Dame vil jeg bare si: Ikke bry deg om andres negativiteter, lær opp yngre gutter av det du kan, og samtidig lær de til å bli gentlemenn! Samfunnet trenger flere slike gutter som vet hvordan man skal tilfredstille og oppvarte sine jenter🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.5.2019 den 12.58, O.G. skrev:

Jeg synes det er synd at unge kvinner bruker sine beste år på å pule gamle menn uten å bli behøring økonomisk kompensert for det.

Hvorfor skal de få økonomisk støtte av mannen de velger å pule frivillig? Det gir ingen mening.

Anonymkode: 2e5b2...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal de få økonomisk støtte av mannen de velger å pule frivillig? Det gir ingen mening.

Anonymkode: 2e5b2...fef

Du får da bare stuke 30 år eldre fyrer uten å bli kompensert for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/19/2019 at 9:17 PM, AnonymBruker said:

Jeg er 58 år og sammen med ei flott jente på 18 år. Hva faen er det med folk som skal bry seg om hva andre gjør? Sjalusi er virkelig en trist ting i dagens samfunn

Anonymkode: 37757...0ce

Gratulerer! Kan garantere deg at det finnes ikke en eneste 58-åring i hele verden som ikke er misunnelig på deg.

Kjør på!

Anonymkode: 4c080...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxkos

Har hørt om yngre jenter som foretrekker sex med voksne menn mellom 40   50 , Hun jeg snakket med sa hun følte seg trygg og  han tulla ikke så mye og var mere utholdene før han kom, fikk faktisk to orgasmer av han.Det er ikke mine ord men trygghet kan det være sentralt her tror dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maxkos

Men føyer til dette har ikke noe med ekte kjærlighet å gjøre, hun hadde trang til sex med en trygg mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne folk får gjøre det de synes er best uten at jeg nødvendigvis skal blande meg. Som overskrifta er formulert virker det som om menn på 70 har seg med 17åringer, det skjer muligvis det også, men det er vel vanligvis snakk om en aldersforskjell på rundt 25 år. Alderen i seg selv vil jeg påstå er nøytral, men elementet av utnytting som kan være der er motbydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har sex med noen som er vesentlig eldre en seg selv er vel opp til hver enkelt uten at andre skal dømme noen for det.  

Dette må selvfølgelig baseres på at begge vil det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stina234 skrev:

Dette må selvfølgelig baseres på at begge vil det.

Helt riktig! "Det enkle er ofte det beste"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Folk har forskjellige preferanser. Jeg synes slett norsk og setningsbygging som i denne tråden er avtennende. Men det er meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...