Gå til innhold

Føler meg ikke trygg i Norge lenger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du får flytte til et annet land da.

Anonymkode: ae188...ac5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Dobbelt så mye blant innvandrere som blant etniske nordmenn er virkelig ikke mye mer. Det betyr at hvis 1/3 av befolkninen er innvandrere og 2/3 er etniske nordmenn så er det like stor sannsynlighet for at du blir utsatt for noe fra enn innvandrer som en etnisk nordmann. Det er virkeig ikke en grunn til å være bekymret for å gå ut om kvelden.

Anonymkode: 3d8f4...bf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dobbelt så mye blant innvandrere som blant etniske nordmenn er virkelig ikke mye mer.

Dobbelt så mye, det er 100% mer det!
At det er såpass stor overrepresentasjon burde få alarmklokkene til å ringe hos alle og enhver. At noen kan mene at det ikke er problematisk overhodet er langt forbi min fatteevne!

Anonymkode: df004...826

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, A-hunter skrev:

Jeg velger nå å sitere fra ditt første svar, som formelig oser av hvor mye bedre menneske du er, noe som i din egen verden åpenbart tillatr deg en svrt belærende tone ovenfor de som ikke følger ditt syn i ett og alt:

"Jeg mener at når du er født i verdens fredeligste og rikeste avkrok, så må en være en smule ydmyk. Fordi en trakk vinnerloddet og ble født i Norge, så er det ikke dermed sagt at en bare kan ignorere og/eller skyve vekk andre som trenger et trygt sted å bo. Mennesker er noen ganger veldig eiesyke og ignorante. Vi lærer sjelden før vi opplever selv."

Hva du presenterer deg selv som fremstår soleklart for lesere av tråden.

Les siste setning du. Det bør vel oppklare misforståelsen... jez

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er utrygg på religiøse mennesker, også noen kristne. Utrolig mye makt dem får over uskyldige mennesker.

Anonymkode: 46fca...a8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dø snart, og er takknemlig for det. Samt at jeg har vært klok nok til ikke å etterlate meg barn. De ville ha gått en forferdig framtid imøte.

Anonymkode: 443e2...729

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Eller så kan man redusere litt på velferd generelt. Både mange nordmenn og utenlandske er litt for heftige forbrukere av offentlig velferd. 

Med et renere kapitalistisk system eller i beste fall et anarkokapitalistisk samfunn, så tiltrekker man seg i hovedsak de som har evne og ønske om å bidra. 

Anonymkode: 388d9...533

 

😂:fnise:

Anonymkode: 1083e...a41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Les siste setning du. Det bør vel oppklare misforståelsen... jez

Din belærende tone overfor de som ikke har samme "åpne grenser"-holdning som deg er ikke til å misforstå. Det gjelder alle setningene.

Og det må være lov til å reagere på det. Vi har tross alt et land å redde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, A-hunter skrev:

Din belærende tone overfor de som ikke har samme "åpne grenser"-holdning som deg er ikke til å misforstå. Det gjelder alle setningene.

Og det må være lov til å reagere på det. Vi har tross alt et land å redde.

Du dramatiserer veldig syns jeg. "Et land å redde".. ok.. 

Jeg har ikke vært belærende! Jeg kan vel for svingende si hva jeg mener like mye som meningsmotstandere? Hvis du føler at jeg bekærer så gå i deg selv.. din tolkning. Ikke min intensjon i det hele tatt. Jeg er ikke så høy på meg selv altså. Makan 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Gent82 skrev:

Var du gullfisk i forrige liv eller er det på tide å sette korken på vodkaen?  Les sammenhengen.

Siden du åpenbart ikke er ironisk eller virker som å eie humor, skal jeg svare deg helt seriøst: nei, jeg tviler på at jeg har vært gullfisk i et tidligere liv, av den enkle grunn at det ikke finnes noe bevis på at mennesker har flere liv (kom gjerne med motbevis om du har!). I dette livet er jeg doktor (som i doktorgrad, ikke lege), og har ikke drukket vodka på sånn ca. 15 år. Noe annet du lurte på?

PS: stråmannsargumentasjon og hersketeknikk får deg ikke til å fremstå særlig smart. 

Anonymkode: 7e147...3f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe annet du lurte på?

Merkelig at du som 'doktor' klarer å misforstå så til de grader. Det er skremmende det. Men du kan bare la meg lure på det - vær så snill og ikke svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg har ikke vært belærende!  

"Fordi en trakk vinnerloddet og ble født i Norge, så er det ikke dermed sagt at en bare kan ignorere og/eller skyve vekk andre som trenger et trygt sted å bo. Mennesker er noen ganger veldig eiesyke og ignorante."

Neivel...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, solsnartsommer skrev:

Eh.. Er enig i noe av det du skriver, men dødstraff av all slags omfang av narkotika, er du virkelig seriøs? Hva med alkohol, som er minst like ille? 

Alkohol er lovlig og selges på vinmonopolet. All befatning med narko og illegale stoffer skal straffes mye tøffere. Gjerne med dødsstraff. Dette pga høye kostnader med å holde folk fengslet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, A-hunter skrev:

"Fordi en trakk vinnerloddet og ble født i Norge, så er det ikke dermed sagt at en bare kan ignorere og/eller skyve vekk andre som trenger et trygt sted å bo. Mennesker er noen ganger veldig eiesyke og ignorante."

Neivel...

Og hvor er jeg belærende her? Jeg mener at en må hjelpe hverandre. Jeg syns vi har en plikt til det. Veldig "på" du er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om vi tok inn 10 000 000 flyktninger i år. Det hadde vært dritkult å sett hvordan det gikk. 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du snakker om? 

Anonymkode: cdfb8...f39

I første omgang en økende befolkning som ikke bidrar i arbeidslivet/skatteinngang. Økende del av befolkningen med diffuse plager,angst sosiale problemer som setter de utenfor arbeidslivet. Snillisme i det norske NAV-systemet som finansierer dette. Økende boligpriser. Fallende reallønn. Større klasseskille  økende økonomiske forskjeller. Ukontrollert ikkeskandinavisk innvandring. Arbeidslivskriminalitet og sosial dumping i alle bransjer da spesielt i bygge/anleggsbransjen og transport. Økende korrupsjon grunnet offentlige ansatte med fremmed bakgrunn. Åpne grenser mot Øst-Europa som inviterer omreisende yrkeskriminelle som medfører salg av seksuelle tjenester under press/tvang og salg av våpen og narko samt generell mafiavirksomhet. Det finnes eksempel på at lovlige norske bedrifter i byggebransjen har fått besøk av lite hyggelige folk som varsler hvilke jobber de ikke skal regne på/ inngi anbud på.  hvis de så gjør det så får det konsekvenser. Listen blir lang med dårlige ting som banker på Norges dører. Ta med gjengkulturen som blomstrer ,masseslagsmål ingen respekt for politi/ ordensmakt. Det blir utrolig lite hyggelig her i lille Norge for våre barn. Og det triste er at vi har selv ødelagt det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Gent82 skrev:

Hvorfor ikke bare droppe kodestyret? Tør du ikke?

Koder må man ha. Ellers blir det bare surr.

Anonymkode: 06e54...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Koder må man ha. Ellers blir det bare surr.

Anonymkode: 06e54...094

Det er jo av kodene det blir surr.

Er du ikke registrert bruker..? Det er en knapp 'Skriv som anonym' du har huket av. Om du deaktiverer den forsvinner anonymkoden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gent82 skrev:

Det er jo av kodene det blir surr.

Er du ikke registrert bruker..? Det er en knapp 'Skriv som anonym' du har huket av. Om du deaktiverer den forsvinner anonymkoden din.

Jepp. Og så skal man bli forfulgt i utallige andre tråder pga hva man har sagt i en tråd.

Been there, done that.

Anonymkode: 06e54...094

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Og så skal man bli forfulgt i utallige andre tråder pga hva man har sagt i en tråd.

Been there, done that.

Anonymkode: 06e54...094

Da må du ha sagt masse batshit crazy ting. Jeg bruker aldri ab funksjonen og ingen følger meg fra én tråd til en annen. And I say some crazy shit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...