Gå til innhold

Ung nabokvinne leker med barna våre...og pappa'n


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kan du vise meg til et sted i tråden der jeg skriver noe negativt om henne da? Siden du tenker at det er en relevant kommentar.

Anonymkode: 5a501...b28

Nei, men hans møte med henne trigger din sjalusi. 

Anonymkode: 49509...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er barnløs og siden var jeg veldig ung elsker barn. Det har skjedd et par ganger at jeg har fått lov fra bekjente å leke med deres barn. Da var jeg tidlig i 20 årene har jeg vært veldig attraktiv og blid kvinne. 

Når jeg leser det du beskriver og tenker tilbake i tid så har du dessverre rett at det er veldig sannsynlig at mannen din reagerer litt på henne og prøver å imponere henne. 

Jeg tenkte ikke på dette før men nå husker at jeg fikk hørt kommentar fra en kone til mann som ble plutselig engasjert i lek med barn mens jeg var til stedet: " åj så flink du var i dag med barn, dette skjer ikke til vanlig ".

Da tenker jeg at det er jo noe i det. Noen mannfolk har behov for å imponere unge kvinner på ulike måter: enten på jobb, på trening eller om hun er glad i barn vil dem vise hvor gode pappaer de er.

Men så tenker jeg at det er ganske naturlig.  Vi damer viser også " vår beste" om det er en kjekk mann til stedet. Tror at det er veldig vanlig å ha behov for å føle seg attraktiv og imponere det motsatte kjønn. 

Så lenge dette ikke går over grense og ikke begynner å være slitsomt og masete så er det kanskje best å la det være og ikke kommentere. 

 

Anonymkode: 3a7f1...7ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 12.56, AnonymBruker skrev:

Fy skamme seg altså. Tenk å sosialisere med sine naboer. Be henne oppføre seg som en vanlig nordmann!

Anonymkode: 8c79d...8e0

Du vet, bare at en ektemann SER og snakker med en annen kvinne, betyr at han er utro hele tiden.

Ærlig talt. Legg sjalusien din på hyllen.

Anonymkode: 2a6b1...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg er barnløs og siden var jeg veldig ung elsker barn. Det har skjedd et par ganger at jeg har fått lov fra bekjente å leke med deres barn. Da var jeg tidlig i 20 årene har jeg vært veldig attraktiv og blid kvinne. 

Når jeg leser det du beskriver og tenker tilbake i tid så har du dessverre rett at det er veldig sannsynlig at mannen din reagerer litt på henne og prøver å imponere henne. 

Jeg tenkte ikke på dette før men nå husker at jeg fikk hørt kommentar fra en kone til mann som ble plutselig engasjert i lek med barn mens jeg var til stedet: " åj så flink du var i dag med barn, dette skjer ikke til vanlig ".

Da tenker jeg at det er jo noe i det. Noen mannfolk har behov for å imponere unge kvinner på ulike måter: enten på jobb, på trening eller om hun er glad i barn vil dem vise hvor gode pappaer de er.

Men så tenker jeg at det er ganske naturlig.  Vi damer viser også " vår beste" om det er en kjekk mann til stedet. Tror at det er veldig vanlig å ha behov for å føle seg attraktiv og imponere det motsatte kjønn. 

Så lenge dette ikke går over grense og ikke begynner å være slitsomt og masete så er det kanskje best å la det være og ikke kommentere. 

 

Anonymkode: 3a7f1...7ed

Så du sier faktisk at ts burde la de flørte?

Anonymkode: 3c71f...d6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du sier faktisk at ts burde la de flørte?

Anonymkode: 3c71f...d6f

En uskyldig flørt er en uskyldig flørt. Verden går ikke under. De aller fleste menn velger ikke med pikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du sier faktisk at ts burde la de flørte?

Anonymkode: 3c71f...d6f

Som sagt alt har sine grenser men jeg oppfatter det slik at mannen hennes vil bare imponere og øke selvtillit mens hun jenta bare tar et stund av gangen.

Lite sannsynlig at det kan bli noe større utfordring av det, spesielt at hun er pen og har nok ikke utfordringer med å få oppmerksomhet fra sprekke gutter i hennes alder. Så tror at det er ikke noe farlig.

I enkelte tilfeller hvis jenta f eks. sliter med noe psykisk ( eks. savner far figur i sitt liv) kan bli forelsket i en mann som har familie men det er ikke sikkert at han som har et stabilt liv, kona og barn vil gå med på noe mer med en " unge ".Aller fleste vet at dette lukter bare mass og utfordringer. 

Jeg har en del mannlige venner som sier at det er ikke noe bedre enn stabilt emosjonell, voksen kvinne som har allerede tingene på plass..

Anonymkode: 3a7f1...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.5.2019 den 16.03, Alterego666 skrev:

Til TS:

1: Du har en mann som er leken og sosial

2: Du bor et sted hvor naboer sosialiseres

3: Barna dine er likandes

4: Bonus KAN være at mannen din er attraktiv i andres øyne.

5. Kanskje ung nabo blir kjent med dere og barna deres og kan bidra med pass innimellom så du og mannen kan dra på kino, ut og spise, konserter osv. 

Unnskyld, hva var problemet igjen?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 13.58, AnonymBruker skrev:

Hvor sannsynlig er det at en ung vakker kvinne i sin beste alder sikler på an middelaldrende halvdvask og bleik tobarnsfar?

 

Du som selv er kvinne og har vært i den alderen kan jo tenke deg selv.

Tror neppe det er noen fare på ferde her.

 

Anonymkode: a4a69...4dd

Den er stor der jeg bor 😂 her har alle jente konfirmantene kjærester fra 24 til 35 år. Mange syre foreldre i bygda her gitt.. Og var slik for noen år siden også, de jentene er vel rundt 20 nå, fortsatt i forhold med de gamle grisene. 

Anonymkode: c6be3...1fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil foreslå å invitere henne inn på trekant. Så blir alle sammen happy.

Anonymkode: d2c66...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...