Gå til innhold

Ung nabokvinne leker med barna våre...og pappa'n


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666

Til TS:

1: Du har en mann som er leken og sosial

2: Du bor et sted hvor naboer sosialiseres

3: Barna dine er likandes

4: Bonus KAN være at mannen din er attraktiv i andres øyne.

 

Unnskyld, hva var problemet igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, I Grosny skrev:

Og jeg synes voksne bør klare å leke med barn, uansett om de er 20, 50 eller 90.

Helt enig. Alle har godt av litt lek.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Vil bare informere om at jeg leker masse med barna, både med og uten pappa'n. Når han er med er jeg alltid mest engasjert og den som ungene henvender seg mest til. Er ikke meg og min manglende lek denne tråden handler om 😊 Ellers takk for innspill!

Anonymkode: 5a501...b28

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var måten jeg fikk meg en ung sprek elskerinne på.

Hun synes det var så kjekt å leke med meg og ungene, men nå er det mest bare hun og jeg som leker oss hjemme hos henne.

 

Anonymkode: 51ab1...efb

 

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha? Så du svikter barna dine og din kone?! :kjefte:

Anonymkode: d8811...9e7

Slapp av, det her er bare et nettroll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Vil bare informere om at jeg leker masse med barna, både med og uten pappa'n. Når han er med er jeg alltid mest engasjert og den som ungene henvender seg mest til. Er ikke meg og min manglende lek denne tråden handler om 😊 Ellers takk for innspill!

Anonymkode: 5a501...b28

Jeg forstår din bekymring. Den unge dama og gubben din liker hverandre. samtidig er det sannsynlig at begge to har sperrer som stopper de fra å gå over streken. Jeg tenker at det kan være dumt å snakke om det , fordi det kan plante feil ideer i hodet på gubben din. Mange menn er trofaste , rett og slett fordi det er naturlig, og de mangler utro-kompetanse og også ideen. De lever sitt vane-faste liv.

Det beste kan være å leve ett godt og morsomt liv og glemme alle bekymringer. En slik herlig familie ønsker  de fleste å ta vare på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Følg med mannen din fremover. Dette hørtes ikke bra ut

Anonymkode: 44816...82a

Synes det høres bra ut jeg. God kjemi mellom mennesker er jo flott.

Anonymkode: aecd5...45b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Vil bare informere om at jeg leker masse med barna, både med og uten pappa'n. Når han er med er jeg alltid mest engasjert og den som ungene henvender seg mest til. Er ikke meg og min manglende lek denne tråden handler om 😊 Ellers takk for innspill!

Anonymkode: 5a501...b28

Vi prøver å komme med innspill til eventuelle løsninger. Ingen har anklaget deg for å ikke leke med barna.

Anonymkode: 8c79d...8e0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

s-l300.jpg!!!!!!

Anonymkode: e2960...f4e

Hva er det og hvordan fungerer den?

Anonymkode: d8811...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Trollhistorie?

Anonymkode: cc222...e04

Det er ikke èn eneste historie på dette drittforumet som ikke er trolling.

Anonymkode: aecd5...45b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rare svar her syns jeg. Skjønner deg Ts, og ikke vær redd for å si noe om det hvis du føler for det. Sjalusi er en virkelig negativ ting, men i noen tilfeller kan det være på sin plass og både føle det og å si fra. En skal ikke være så redd for å vise den usikkerheten alltid, for det betyr jo bare at en ikke vil miste den en er med. Er han glad i deg, og det regner jeg med at han er, så vil han nok forstå. Kanskje tilmed få opp øynene litt, og føle at du bryr deg.

Ikke at du blir sint og/eller sur, men bare si noe om hvordan du følte det. Det er helt greit tenker jeg. Så kommer det an på reaksjonen hans. Vil han le og tenke at du er litt "dum" nå, eller vil han bli irritert og bagatellisere følelsene dine? Det er responsen hans som teller 🙂

Folk liker å flørte om de er i et forhold eller ei. Det er fint med litt lekenhet og bekreftelse. Men det skal være alt også når en er i et forhold. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Chastity cage. Du bare setter på han en sånn så han ikke kan finne på noe tull. Problem solved

Anonymkode: e2960...f4e

Ikke mishandling i det hele tatt.

Anonymkode: aecd5...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes det høres bra ut jeg. God kjemi mellom mennesker er jo flott.

Anonymkode: aecd5...45b

God kjemi mellom mannen og den deilige unge nabojenta? Sorry men det er sex waiting to happen.. Hvilken 20 åring ønsker å leke med pappaen til nabobarna med mindre det er noe interesse der? Det sagt så er det fint lite man kan gjøre som partneren annet enn å bli med å leke. Tviler på den jenta blir med å leker når mor er med, er gøyere å leke mor 😉 

Anonymkode: 8c3cd...de7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Chastity cage. Du bare setter på han en sånn så han ikke kan finne på noe tull. Problem solved

Anonymkode: e2960...f4e

Nei ærlig talt! Vi mannfolk skal ikke mishandles slik.

Anonymkode: 51ab1...efb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

God kjemi mellom mannen og den deilige unge nabojenta? Sorry men det er sex waiting to happen.. Hvilken 20 åring ønsker å leke med pappaen til nabobarna med mindre det er noe interesse der? Det sagt så er det fint lite man kan gjøre som partneren annet enn å bli med å leke. Tviler på den jenta blir med å leker når mor er med, er gøyere å leke mor 😉 

Anonymkode: 8c3cd...de7

Men da er det jo meant to happen og da. Det er jo en fantastisk ting mellom to mennesker. 

 

Just now, AnonymBruker said:

Er ikke mer mishandling enn å ha en hund i bånd. Menn som flyr etter ungjenter må ta konsekvensene av det

Anonymkode: e2960...f4e

Ja, og alle kvinner burde ha chastity belt, for ikke å snakke om håndjern og halsbånd. Enkelt og greit.

Anonymkode: aecd5...45b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri forstått meg på foreldre som ikke leker med barna sine til vanlig. Min mor lekte mye med oss som barn, og hun er fortsatt med og spiller fotball og alt mulig sånt med barn hun kjenner. Jeg skjønner godt at mannen din ble revet med, for det er jo veldig gøy, og jeg skjønner det også om han blir tiltrukket av noen som er gøyal sånn som nabojenta virker, men nå er det jo ikke sikkert han er tiltrukket av henne, og det er i alle fall absolutt ikke sikkert at nabojenta liker mannen din. Jeg er selv på alder med henne og liker ikke menn over 35, så. Det beste du kan gjøre er å bli litt gøyal selv og være med barna på leker. 

Anonymkode: e5880...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en klassisk "neida, vi er bare venner, hun er tross alt naboen".

1 år senere, finner ut at de har hatt et forhold mens du er på jobb.

 

Anonymkode: 54afc...875

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsan her er det flørting i lufta...Mannfolk liker å flørte med attraktive kvinner. Selv har jeg opplevd mye flørting fra gifte menn. En mann jeg flørtet med på en arbeidsplass sa at hvis jeg gir ham lillefinger så tar han hele hånden. Selvfølgelig gikk jeg ikke videre med flørtingen selv om jeg hadde lyst. Sluttet der av andre årsaker. Men hvem vet hva som hadde skjedd om vi var alene over lengre tid ?

Anonymkode: 2e952...197

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy skam! Tenk å leke med barna og en søt nabo! Til og med le!! 

Anonymkode: fc8a2...824

Normale menn ville jo ikke ha gjort noe sånt.  Hadde virkelig lurt på mannen min da. 

Anonymkode: 0c515...009

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...