Gå til innhold

Ung nabokvinne leker med barna våre...og pappa'n


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy skam! Tenk å leke med barna og en søt nabo! Til og med le!! 

Anonymkode: fc8a2...824

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok, så stakk det litt i deg. Hva så?

Mannen din blir vel ikke en utro drittsekk av å leke gjemsel?

Nabokvinnen ble vel ikke en home wrecker uten moral av dette?

Er det ikke litt fint å ha en mann som folk liker, da?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Er det et engangstilfelle så ikke bry deg. Hverken kvinner eller menn skjønner alltid selv hvor betatt de er, og hvor pinlig åpenlyst det er for alle andre å lese i slike situasjoner. Skjønner godt at du reagerer.

Synes barn som er så gamle bør klare å leke selv, de trenger ikke ablegøyer fra voksne, ta en krangel på det temaet dersom nødvendig. Så slipper du å framstå som bitter og sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor sannsynlig er det at en ung vakker kvinne i sin beste alder sikler på an middelaldrende halvdvask og bleik tobarnsfar?

 

Du som selv er kvinne og har vært i den alderen kan jo tenke deg selv.

Tror neppe det er noen fare på ferde her.

 

Anonymkode: a4a69...4dd

Hva vet du om det? Elste barnet er 12 år. Det er jo ikke utenkelig at de fikk første når han var 20, og da er han jo bare 32 nå.. Nå aner jo heller ikke jeg alderen til mannen til ts, men om han er tidlig i 30 årene, skjønner jeg godt at ts er nervøs for at en kvinne på rundt 26 kan finne han attraktiv.. 

For alt vi vet er han ikke 35 en gang, trener, holder seg godt, å er langt i fra både halvdvask og blek. 

Jeg hadde snakket med mannen jeg, om jeg var deg, ts. Jeg hadde sagt at jeg observerte det som skjedde, og at du fikk en ekkel følelse om at de klikket litt vel godt. Er han forståelsesfull, skjønner han bekymringen din, å beroliger deg. Samtidig som han får en heads up på at du får med deg mer enn han tror. 

Anonymkode: d9aa9...b53

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i 40-åra som holder seg bra får ofte tilbud fra jenter i den alderen. 

Anonymkode: e1833...166

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her om dagen ble jeg stående i vinduet og se på at en ung barnløs kvinne i borettslaget hev seg med på gjemsel sammen med barna våre (9 og 12), samboeren min og noen andre barn. Hun er så vakker, kanskje 25-26 år, sprek og positiv utstråling. Har aldri sett samboeren min så engasjert i lek med barna, han hadde aldri vært med på gjemsel selv til vanlig. Er redd for at han ble revet med av henne. På et tidspunkt gjemte de seg sammen og satt på kne bak en busk, så på hverandre og fniste og lo. Det knøt seg i magen min for det så ut som at det var supergod kjemi dem mellom! Samtidig som jeg lurer på hva andre naboer tenker hvis de så det.

Jeg aner jo ikke om de flørtet eller om det bare var uskyldig. Men jeg vet at hun synes han er pen, gjerne sniker til seg blikk og alltid kommenterer når hun er ute. 

Bør jeg la dette ligge eller er det rom for å reagere litt?

Anonymkode: 5a501...b28

Kan du ikke bare spørre med en lett tone: "Jøss, som dere leker sammen, pass så du ikke blir betatt nå" og bare le det vekk. Da får mannen din vite at du legger merke til det, men at det ikke er for sent å trekke seg unna for ham. Hvis han har noe mellom øra, så burde han da ta seg sammen og holde en kjøligere avstand til henne. Hvis han ikke gjør det, hadde jeg nok tatt det opp og sagt at jeg ble såra.

Det er verdens eldste tema; ung kvinne som stjeler mannen, så det er ingenting å skamme seg for at man blir sjalu. Helt naturlig reaksjon. Om bare menn skjønte tegninga, hadde det vært mindre girl hate her i verden. Uansett, la ham vite at det ikke går usett hen :)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at det er en risiko for at han blir betatt av henne etterhvert, så jeg ville fulgt med litt i ny og ned, men ikke tatt sorgene på forskudd og i hvert fall ikke nektet han å snakke med dama. Så levd som normalt, men hatt øynene åpne.

Anonymkode: a6a34...8f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, komisk tråd!

Forestiller meg en scene hvor barn og voksne leker og ler ute i hagen. Så går scenen til svart/hvitt, og vi ser den onde stemoren står å spionere mellom gardinene mens hun surmuler.

 

Slapp av! Er dette alt du har å gå på, så overreagerer du noe voldsomt. Slik sjalusi er gift i et forhold.

Anonymkode: 21421...7a3

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du be henne om å være så pen eller slutte å leke til hun får sine egne unger?

Anonymkode: 18df0...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare realistisk, reaksjonen din er naturlig. Du har god grunn til å passe på og være bekymret og sjalu. Ikke la noen få deg til å tro at du må spille denne rollen som ''kul'' avslappet kjæreste. Stol på magefølelsen. Hun er ung og vakker, selvfølgelig blir det flørting fra hans side om hun er mottakelig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke problemet. Og jeg tror kanskje du mistolker litt den knytningen du fikk i magen, hvor ofte er du faktisk med å leker med mann å barn, ikke bare halvveis men ordentlig med og engasjert?

Anonymkode: b0b69...849

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig for barna at de voksne bruker tid med dem! Neste gang kan du også bli med. Hvis det ikke skjedde noe mer enn dette, syns jeg virkelig at du overreagerer.... 

Anonymkode: 4a065...b21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Dere damer. Hvor ofte pleier dere å ligge med tilfeldige menn i nabolaget? Jeg vil tippe aldri.

Hvorfor skulle denne kvinnen være noe annerledes?

Det er overraskende hvor lite kunnskap kvinner har om kvinner.

Anonymkode: 29146...e48

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var måten jeg fikk meg en ung sprek elskerinne på.

Hun synes det var så kjekt å leke med meg og ungene, men nå er det mest bare hun og jeg som leker oss hjemme hos henne.

 

Anonymkode: 51ab1...efb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette var måten jeg fikk meg en ung sprek elskerinne på.

Hun synes det var så kjekt å leke med meg og ungene, men nå er det mest bare hun og jeg som leker oss hjemme hos henne.

 

Anonymkode: 51ab1...efb

Jaha? Så du svikter barna dine og din kone?! :kjefte:

Anonymkode: d8811...9e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at du må ta litt kontroll og sette grenser. Kanskje ikke forby han å gå ut, men i alle fall ikke leke med henne.

Du gjør han en bjørnetjenste om du ikke setter grenser. Det er misforstått omsorg.

Anonymkode: a4a69...4dd

Det verste man kan gjøre er å gå ut fra at partner er en voksen person, lizzm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha? Så du svikter barna dine og din kone?! :kjefte:

Anonymkode: d8811...9e7

Nei, jeg bare leker litt med en annen venn

Anonymkode: 51ab1...efb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm… jeg skjønner jo tankene dine. Det er jo litt rart å se mannen sine leke med barna og nabodama, når han sjelden gjør det ellers. Jeg kunne kanskje fått et lite stikk av sjalusi selv om jeg var deg, men det er første reaksjon. For jeg er den mammaen som gjerne leker gjemsel med barna. Og når det også er andre voksne med, er det jo kjempegøy. Av og til far jeg og barna med oss mann i hus på lek, men andre ganger igjen, må det andre voksne også med for at han skal leke. Helt greit. Jeg ble mamma tidlig og elsker lek, han ble pappa for første gang sent og er ikke samme lekne personen.

Om dette skjer igjen, ville jeg lagt fra meg de dagligdagse oppgavene, gått ut og sagt at det så gøy ut å leke og spurt om du også kan bli med. Smil og vær positiv. Kanskje både du og mannen ser hverandre med nye øyne.

En ting jeg ofte opplever, er å treffe fedre i badeland. Av en eller annen grunn er det flest fedre som blir med barna sine i badeland. Da har det hendt at barna jeg har med i badeland, begynner å leke med venner som har med seg fedrene og det blir til at vi voksne også blir med i leken. Kjempekjekt, men jeg er tidvis redd for koner skal stemple meg som mannjeger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her tenker jeg du må være klinkende klar. Ikke la mannen gå ut med ungene noe mer, de får holde seg innendørs hvis de skal leke. 

Og om du treffer henne ber du henne ta seg kraftig sammen og ikke under noen omstendigheter snakke eller se på andres barn!!!!

Anonymkode: 75e4b...0b3

😂😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Paramount skrev:

Er det et engangstilfelle så ikke bry deg. Hverken kvinner eller menn skjønner alltid selv hvor betatt de er, og hvor pinlig åpenlyst det er for alle andre å lese i slike situasjoner. Skjønner godt at du reagerer.

Synes barn som er så gamle bør klare å leke selv, de trenger ikke ablegøyer fra voksne, ta en krangel på det temaet dersom nødvendig. Så slipper du å framstå som bitter og sjalu.

Og jeg synes voksne bør klare å leke med barn, uansett om de er 20, 50 eller 90.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...