Sinsiew Skrevet 12. juni 2019 #101 Del Skrevet 12. juni 2019 Hvordan går det med deg? Du burde vel være i dpoland nå? Ringte dere gyn og fikk input? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentagonia Skrevet 11. september 2019 Forfatter #102 Del Skrevet 11. september 2019 Hei, beklager lang pause herfra. Det har vært en smule hektisk. Vel, da vi sluttet å prøve i sommer så ble jeg gravid gitt! 10+4 i dag! Vi var på UL i går og hen er 3,5 cm lang og hjerteslag på 173 per minutt. Etter halvannet år, blod og tårer ser det nå ut som at drømmen går i oppfyllelse:) Herregud, jeg klarer nesten ikke å tro det. Så legg bort apper, piller og tester, damer. Det fungerte tydeligvis for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 12. september 2019 #103 Del Skrevet 12. september 2019 10 timer siden, Pentagonia skrev: Hei, beklager lang pause herfra. Det har vært en smule hektisk. Vel, da vi sluttet å prøve i sommer så ble jeg gravid gitt! 10+4 i dag! Vi var på UL i går og hen er 3,5 cm lang og hjerteslag på 173 per minutt. Etter halvannet år, blod og tårer ser det nå ut som at drømmen går i oppfyllelse:) Herregud, jeg klarer nesten ikke å tro det. Så legg bort apper, piller og tester, damer. Det fungerte tydeligvis for oss. Herlig ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå