Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann som ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, kaleidoskop skrev:

Hvis noen kommer til mannen min og ypper til bråk, så håper jeg virkelig han trekker seg unna situasjonen... 

Er du lesbisk? Ja, siden det ikke spiller noen rolle for deg om "mannen" har baller eller ikke.

Anonymkode: e9305...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du lesbisk? Ja, siden det ikke spiller noen rolle for deg om "mannen" har baller eller ikke.

Anonymkode: e9305...efb

Den er rar, den der balle-metaforen. Ballene er jo det mest sårbare punktet på mannekroppen...

Anonymkode: e83db...9a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du lesbisk? Ja, siden det ikke spiller noen rolle for deg om "mannen" har baller eller ikke.

Anonymkode: e9305...efb

Baller er følsomme saker og egner seg derfor svært dårlig som forsvarsmetode.

Anonymkode: 28523...034

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er rar, den der balle-metaforen. Ballene er jo det mest sårbare punktet på mannekroppen...

Anonymkode: e83db...9a9

Ballene produserer testosteron.

Anonymkode: cef87...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke at han skal oppsøke vold, nei. Og om det kan unngås, så klart. Men han må da kunne forsvare seg selv, ja! 

Anonymkode: cef87...ea9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ballene produserer testosteron.

Anonymkode: cef87...ea9

Og så? Skal han kaste testosteron på fyren eller?

Anonymkode: 28523...034

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så? Skal han kaste testosteron på fyren eller?

Anonymkode: 28523...034

Produserer du testosteron, er du mann. Er du mann, skal du klare å forsvare deg selv. 

Anonymkode: cef87...ea9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg foretrekker det faktisk. Menn som (tror de kan) forsvare seg fysisk har ofte en hang til å velge vold som svar på provokasjon. Jeg vil være trygg i forholdet mitt og styrer unna slike menn. 

Anonymkode: 33dac...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du lesbisk? Ja, siden det ikke spiller noen rolle for deg om "mannen" har baller eller ikke.

Anonymkode: e9305...efb

Og baller er jo ekstremt nyttige når man skal forsvare seg. Man kan feks ta dem ut og slå motstanderen med dem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Er du lesbisk? Ja, siden det ikke spiller noen rolle for deg om "mannen" har baller eller ikke.

Anonymkode: e9305...efb

Haha, ja det er grunnen. You got me, men ikke so det til de andre. Siden jeg ikke har stått frem med det enda. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, #Rasshøl said:

Jeg kunne aldri vært sammen med en ustabil person, som ypper til bråk støtt og stadig i hvert fall. 

Men her var det ikke snakk om å yppe til bråk og ikke. Bare det å kunne forsvare seg selv og dama si hvis en trussel skulle oppstå.

Anonymkode: 31fee...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bedre med en mann som kan snakke seg ut av situasjonen.

Anonymkode: 11f04...ddd

Ønske tenkning. Det er ingen menn som gjør det. Hvorfor tror du det er krig i verden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hvis han ikke kan forsvare seg selv, klarer han i alle fall ikke å forsvare meg. Jeg liker menn som får meg til å føle meg liten og beskyttet.

Anonymkode: 25ba2...495

Men jeg trodde at dere kvinner ikke trengte menn til å forsvare dere. 

Anonymkode: 11e1a...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Ønske tenkning. Det er ingen menn som gjør det. Hvorfor tror du det er krig i verden? 

Det er også hovedsakelig menn som gjør fred.

Anonymkode: 11e1a...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er også hovedsakelig menn som gjør fred.

Anonymkode: 11e1a...179

Jævlig mange uskyldige må dø først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.5.2019 den 10.44, AnonymBruker skrev:

..var istand til å forsvare seg selv fysisk? 

Anonymkode: 31fee...686

Jeg skjønner ikke hva du vil med dette innlegget?

 Det finnes mange menn som ikke kan forsvare seg og det finnes menn som kan forsvare seg. Det er heller ikke ensbetydende at en stor mann kan forvare seg bedre enn en liten. De store faller bare raskere og tyngre. I dagens samffunn er det masse blind vold. Det kan ingen forvare seg mot. Så har du i tillegg våpen som blir brukt hyppig. Vanskelig å forsvare seg mot det også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kvinner styrte verden så ville det ikke vært krig. Da hadde det bare vært mye silent treatment, utfrysing og baksnakking mellom landene :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hr. Aktiv said:

Jeg skjønner ikke hva du vil med dette innlegget?

 Det finnes mange menn som ikke kan forsvare seg og det finnes menn som kan forsvare seg. Det er heller ikke ensbetydende at en stor mann kan forvare seg bedre enn en liten. De store faller bare raskere og tyngre. I dagens samffunn er det masse blind vold. Det kan ingen forvare seg mot. Så har du i tillegg våpen som blir brukt hyppig. Vanskelig å forsvare seg mot det også. 

Ikke jeg heller egentlig.. for å få bekreftelse på noe kanskje? Etter en hendelse på fredagskveld, så har følelsene mot mannen min blitt så rar. Jeg føler meg plutselig ikke trygg med han lenger. Jeg har nå fått sett at om noe skulle skje, så må jeg forsvare meg selv. Jeg har ikke en mann å stå trygt bak. Ikke at dette er noe som skjer gjevnlig, men bare tanken om at om noe skulle skje, så er jeg ikke trygg. Skjønner ikke hvorfor i svarte jeg tenker sånn🙁 han er emosjonelt sett verdens tryggeste mann. Så at dette skulle få meg til å betvile noe som helst, forstår jeg ikke. Jeg klarer ikke kontrollere tankene mine heller. Redd denne syke tankegangen skal ødelegge noe her nå.😕

Anonymkode: 31fee...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impressa

Selvfølgelig. Behov for å forsvare seg fysisk har oppegående mennesker i vårt samfunn i snitt ca null ganger i løpet av sitt voksne liv. Meningsløs egenskap å velge partner etter.

Allikevel...synes muskler og fysisk styrke kan være  sexy og alt det der på den rette mannen. Men til syvende og sist velger jeg mye heller én som kan ta en diskusjon og forsvare seg/oss verbalt på en oppegående måte.

Endret av Impressa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...