Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann som ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..var istand til å forsvare seg selv fysisk? 

Anonymkode: 31fee...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..var istand til å forsvare seg selv fysisk? 

Anonymkode: 31fee...686

Hva betyr det? Forsvare seg mot hva?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..var istand til å forsvare seg selv fysisk? 

Anonymkode: 31fee...686

Jeg kunne aldri vært sammen med en ustabil person, som ypper til bråk støtt og stadig i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, CamillaCollett said:

Hva betyr det? Forsvare seg mot hva?

Hvis et annet menneske kommer bort og er  voldelig, og en mann ikke klarer å forsvare seg mot dette mennesket

Anonymkode: 31fee...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis et annet menneske kommer bort og er  voldelig, og en mann ikke klarer å forsvare seg mot dette mennesket

Anonymkode: 31fee...686

Men hvis det er snakk om en muskelbunt vil da ingen klare det. Eller om man blir overrasket. Svaret på spørsmål er altså nei, for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hvis han ikke kan forsvare seg selv, klarer han i alle fall ikke å forsvare meg. Jeg liker menn som får meg til å føle meg liten og beskyttet.

Anonymkode: 25ba2...495

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Hvis han ikke kan forsvare seg selv, klarer han i alle fall ikke å forsvare meg. Jeg liker menn som får meg til å føle meg liten og beskyttet.

Anonymkode: 25ba2...495

Akkurat slik jeg føler og. Eksen var utrolig beskyttende og følte meg trygg med han. Kjenner jeg savner dette litt hos min nåværende partner....

Anonymkode: 31fee...686

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig. Det er helt andre egenskaper som skal til for at jeg skal føle at jeg er ivaretatt. Vil mye heller ha en mann som får meg til å føle meg emosjonelt trygg, enn fysisk trygg. Det er uansett så få episoder i det moderne livet der jeg tenker man må kunne fysisk beskytte seg selv, eller kjæresten sin, at det ser jeg virkelig ikke på som noe problem. 

Anonymkode: aff5d...131

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med en mann som kan snakke seg ut av situasjonen.

Anonymkode: 11f04...ddd

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... har stor penis? 

Anonymkode: a9fe4...6c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man vet jo ikke hvem som er flinke til å forsvare seg. En stor mann, kan da være treig, og ikke få til så mye. Hadde en god kompis da jeg var ung, 165 cm, blek og tynn. Han ble ofte yppet med på byen, og prøvde noen å sloss med han, så lå de i bakken, før de rakk å forstå noe. Han hadde svart belte i taekwondo.

Og nei, en mann må ikke ha svart belte, eller være en stor kjempe. Har aldri opplevd å havne i en situasjon, hvor en mann måtte forsvare meg, eller jeg måtte forsvare meg selv. 

Anonymkode: a8ff2...3da

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, selvfølgelig. Det er helt andre egenskaper som skal til for at jeg skal føle at jeg er ivaretatt. Vil mye heller ha en mann som får meg til å føle meg emosjonelt trygg, enn fysisk trygg. Det er uansett så få episoder i det moderne livet der jeg tenker man må kunne fysisk beskytte seg selv, eller kjæresten sin, at det ser jeg virkelig ikke på som noe problem. 

Anonymkode: aff5d...131

Takk for dette😊 du fikk meg til å se litt annerledes på det. Han jeg har får meg til å føle meg 110% trygg emosjonelt, og det er jo at the end of the day det viktigste. Er jo som du sier et fåtall episoder hvor man må beskytte noen fysisk. 

Anonymkode: 31fee...686

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

..var istand til å forsvare seg selv fysisk? 

Anonymkode: 31fee...686

Ja. Jeg er mye, mye sterkere enn kjæresten min. Han er ganske lav og spinkel. Hvis noen angriper oss fysisk, forsvarer jeg oss. Det har vi tom avtalt!

Han forsvarer meg emosjonelt. Ingen får prate stygt til meg. Og han får meg til å le når jeg er trist, og er verdens beste motivator. 

Anonymkode: e83db...9a9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hvis han ikke kan forsvare seg selv, klarer han i alle fall ikke å forsvare meg. Jeg liker menn som får meg til å føle meg liten og beskyttet.

Anonymkode: 25ba2...495

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat slik jeg føler og. Eksen var utrolig beskyttende og følte meg trygg med han. Kjenner jeg savner dette litt hos min nåværende partner....

Anonymkode: 31fee...686

Her var det mye girlpower, gitt 😂

Anonymkode: 38e2a...24b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis et annet menneske kommer bort og er  voldelig, og en mann ikke klarer å forsvare seg mot dette mennesket

Anonymkode: 31fee...686

Skjer det ofte at mennesker går bort til menn og er voldelige?

Anonymkode: 1d5c6...2e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville mye heller vært sammen med en mann som ikke kunne forsvare seg selv fysisk enn en som er lettsint, ypper til bråk og havner i slåsskamp med alle og enhver! Tror ikke det førstnevnte er noe jeg ville ha tenkt noe spesielt over, og det hadde ihvertfall ikke verdt noen dealbreaker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skjer det ofte at mennesker går bort til menn og er voldelige?

Anonymkode: 1d5c6...2e9

Bor på en liten plass, hvor jeg mistenker at hele norges avvik ble plassert. Slossing og nedlatende prat til andre er tilnærmet normalt her. 

Anonymkode: 31fee...686

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen kommer til mannen min og ypper til bråk, så håper jeg virkelig han trekker seg unna situasjonen... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis et annet menneske kommer bort og er  voldelig, og en mann ikke klarer å forsvare seg mot dette mennesket

Anonymkode: 31fee...686

Det er da jeg ville trådd til og forsvart ham med den grusomme kjeftbruken min. Sånne typer som skal egle til bråk blir ofte ganske overrasket hvis et sinna kvinnfolk går imellom - såpass at de trekker seg unna.

Anonymkode: 28523...034

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solkremen

Jeg liker å føle meg trygg «bak» mannen min hvis vi opplever noe som er ukjent eller skummelt. Var f.eks en opplevelse med to menn i Tyskland som ganske sikkert var rusa. Han ene tok tak i meg, og mannen min var rask med å få han unna. Ikke med slag, men han hadde ikke noe problem med å få han vekk, og holde han nede. Da han «slapp» gikk de kjapt unna med en gang. Jeg husker at jeg følte meg ganske trygg. Mannen min er en «stor og sterk kar», og det er en av årsakene til at jeg falt for han. I bunn og grunn handler jo det om ‘min smak’. Hadde han kommet utfor en ulykke som gjorde han rullestolavhengig ville jeg jo fremdeles vært gift med han. Hans andre kvaliteter teller fryktelig mye mer, for det å kunne forsvare seg fysisk vil uansett alltid ha begrensninger. Kom det en bjørn i mot oss i skogen så ville jeg ikke følt meg trygg, selv ved mannen der :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...