Gå til innhold

Å ikke ta kritikk, innrømme feil, si unnskyld


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bedt henne dra. Er så mye vi ikke klarer å løse, og hun prøver rett og slett ikke nok for min del.

Sliter veldig med datteren min for tiden, som fortsatt 3 år etter bruddet sliter med savn, både hos meg og hos moren. (50/50) Hun har ikke fått noe særlig forhold til samboeren min og uttrykker at hun "ikke kjenner henne" etter 1,5 år.

Jeg klarer ikke lengre å jobbe hardt på alle fronter for at alle rundt meg skal ha det bra. Får for lite hjelp. Ref. "bad-boy" -tråden nå, så er hun nok i samme kategorien. Dessverre tiltrekkes jeg av "guttejenter", med litt bein i nesa. Har innsett at disse ofte er empatiløse thrillseekers. Hun her har nok et inderlig ønske om å legge fortiden sin bak seg og liker forutsigbarheten og komforten i livet med meg, men innsatsen er ikke der. Selvopptattheten råder, men hun ser det ikke selv.

Jeg gir opp. Snart 40 år som en snill og pliktoppfyllende mann som kun ønsker et stabilt og godt parforhold er nok over. Jeg har fått nok av å ikke bli verdsatt. Velkommen midtlivskrise - nå skal jeg gjøre kun hva JEG vil når jeg ikke har dattera mi. 

TS

Anonymkode: 48b92...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er bra for kjæresten din at det er slutt, jeg! Så kan hun finne seg en som ikke er psykopat :)

Anonymkode: 6f3fc...0f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...