Gå til innhold

Hvilket årstall er du som prøver født i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spennende å høre litt om alle kan skrive kort om når de er født (alder) og prossessen de er i akkurat nå ❤️ 

Anonymkode: 04430...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Født i 1993, 25 år. Har prøvd siden mars, er i slutten av prøveperiode 2. IKM tirsdag tror jeg. Prøver og tempe, har også brukt EL tester denne syklusen 😊 Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2000 prøvd allerede i 2 år med en MA bak oss😔

Anonymkode: c01d4...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1989 så 30 år, bruker EL-tester og begynte prøving i 2019

Anonymkode: 5401e...af1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2000 prøvd allerede i 2 år med en MA bak oss😔

Anonymkode: c01d4...22a

Du er jo veldig ung, kun 19. Du har mange år igjen til å bli mor.Ingen hast lev livet.

Anonymkode: b702b...70f

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1991, så 28 år, prøvd i 3 år og holder på med første forsøk IVF nå. 

Anonymkode: 04430...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1982, har to barn fra før av!

Anonymkode: 760b3...094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo veldig ung, kun 19. Du har mange år igjen til å bli mor.Ingen hast lev livet.

Anonymkode: b702b...70f

Har jo ikke du noe med😋

Anonymkode: c01d4...22a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1994 dette er den første prøveperioden vår :rodmer: Vi slurvet litt med kondombruk forrige måned, men regner ikke det som en prøveperiode :fnise:

Anonymkode: b69e4...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1986, barn nr. 2. 

Anonymkode: 8f13c...072

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jo ikke du noe med😋

Anonymkode: c01d4...22a

Oi, det var ett snappy svar til en kommentar de aller aller fleste er enige i. Jeg tror også at du bør leva livet, få økonomien på plass og kanskje tilogmed lære litt folkeskikk før du blir foreldrer?

Anonymkode: e906c...17a

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1989, prøver på første barnet ☺️

Anonymkode: 25e11...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hun ikke leve livet MED barn? Hun er voksen nok til å velge selv, begynnelsen av 20årene er den beste tiden å få barn. Mer energi til barnet i oppveksten. Syns ikke 19 år er for ungt i det hele tatt. Jeg skulle ønske jeg begynte tidligere, fikk min første da jeg var 24.

Anonymkode: 5401e...af1

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1985. Har to fra før da :) 

Anonymkode: bf04d...026

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig skal vi starte prøving til høsten, vi er begge født i 94. Blir vår første barn om det går som det skal. 

Anonymkode: bc3e4...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan hun ikke leve livet MED barn? Hun er voksen nok til å velge selv, begynnelsen av 20årene er den beste tiden å få barn. Mer energi til barnet i oppveksten. Syns ikke 19 år er for ungt i det hele tatt. Jeg skulle ønske jeg begynte tidligere, fikk min første da jeg var 24.

Anonymkode: 5401e...af1

Deg om det. For de aller fleste er faktisk 19 år altfor ungt til å prøve å få barn. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvere opplever jeg ofte som uforståelig frekke mot de som er yngst. Bunner det i en slags misunnelse over at en ikke startet prøvinga tidligere selv? 

En 19 år gammel jente kommenterer sin alder (som ts etterspør). I tillegg deler hun at de har prøvd lenge, og opplevd en MA. 

Ingen svarer henne pent. Ingen bryr seg om det hun deler, men alle er opptatt av å kommentere at hun er «for ung» til å bli mor. 

19 år er for det første helt perfekt ift fruktbarhet. Vi mennesker presser gjennomsnittsalderen fordi samfunnet er lagt opp slik i dag, men en kvinne i begynnelsen av 20årene er mer rustet til et svangerskap enn ei som nærmer seg 30. Anatomi og fysikk er fakta. 

Selv fikk jeg mitt første barn som 24åring. Nr 2 kom da jeg var 26. Jeg er veldig glad jeg slapp å være prøver, og jeg er veldig glad jeg ikke var eldre. Da jeg var 19år kjøpte jeg og mannen min vår første leilighet sammen. Jeg studerte på høyskolen og han var ferdig som lærling og hadde fast jobb som elektriker. Bil, bolig og økonomi var stabilt for oss. Vi kunne godt ha valgt å fått barn da, men vi var ikke sikre på om barn var for oss enda.  Dere vet ingenting om andres livssituasjon. Jeg hadde et mer stabilt liv som 19åring enn mange har når de er i midten av 20årene. Det er best å passe på seg selv, og ikke fremstå som en som vet best for andre :) Lykke til alle sammen.

Anonymkode: 21e2e...5db

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg over! Jeg var 23 og 26 og skal nå prøve på 3 i en alder av 36! Alder avgjør ikke om man er klar eller ei, lyst, livssituasjon og modenhet avgjør! Lysten på et barn regjerer jo i grunn dette!

Anonymkode: 760b3...094

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...