Gå til innhold

Jeg hadde glemt å bekymre meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 11.5.2019 den 17.27, AnonymBruker skrev:

Vi er i samme situasjon, var knust lenge, men nå sitter vi å venter på å ta graviditetstest etter IVF med donor. :) Så ikke bekymre deg/dere for mye, det løser seg alltid. Vet det kan føles som om at det er et stort sort hull akkurat nå, men. 

Anonymkode: 4364c...00a

Når skal du ta test? :)

Anonymkode: 371f4...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg fullstendig tappet for tiden. Vurderer høre o legen sykmelde meg en liten periode, men jeg får jo ikke gjort så mye fornuftig hjemme heller annet enn å sture. Føler meg bare tappet og lei. I tillegg til dette har noen i nær familie fått en alvorlig sykdom. Jeg strekker ikke til. Redd for at jeg ikke skal ha igjen noen rundt meg. Jeg og mannen krangler. Ingenting er som før.  

Anonymkode: 371f4...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går holdt det på å rakne for meg. Bilen starta ikke, huset er kaos og noen jeg er glad i kommer til å dø av kreft. Var ikke mer å gjøre.

Jeg vil ikke mer.😕

 

Anonymkode: 371f4...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 8.49, AnonymBruker skrev:

Det føltes bare urettferdig. Det føles urettferdig at den styggeste mobberen fra skolen langt bak i tid, med rusproblemer, har klart å få 3 barn. Mens jeg ikke kan få en eneste en! 

Det føles urettferdig at venninna mi ble gravid på fylla og tok abort! 

 

Anonymkode: 371f4...d75

Ikke bry deg om hjernedøde mennesker som ikke eier følelser. Du har veldig rett! Selvfølgelig blir man frustrert. Er alkoholikere og narkomane som får barn hvor de vokser opp i elendige kår eller blir mishandlet. Så forstår at man da tenker «hvorfor meg»? 

Ikke gi opp håpet TS. Skal mye til å finne 0 sædceller. Husk at det er millioner sædceller som kommer hver gang. De produseres hele tiden. Så er muligheter for at han evt. Kan gjøre noen endringer i livsstil slik at han klarer å produsere noen levedyktige. Trenger bare 1 :) 

Dette er ikke over ennå. Han skal gjennom noen tester å som sagt det kan være han er steril, men det kan også bety at han har veldig lav «Count». Men igjen det er 1 som holder :) 

 

 

Anonymkode: bc6ae...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 8.49, AnonymBruker skrev:

Det føltes bare urettferdig. Det føles urettferdig at den styggeste mobberen fra skolen langt bak i tid, med rusproblemer, har klart å få 3 barn. Mens jeg ikke kan få en eneste en! 

Det føles urettferdig at venninna mi ble gravid på fylla og tok abort! 

 

Anonymkode: 371f4...d75

Det er allikevel noe som heter vanlig folkeskikk. Skjerp deg!

Anonymkode: 11cab...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bry deg om hjernedøde mennesker som ikke eier følelser. Du har veldig rett! Selvfølgelig blir man frustrert. Er alkoholikere og narkomane som får barn hvor de vokser opp i elendige kår eller blir mishandlet. Så forstår at man da tenker «hvorfor meg»? 

Ikke gi opp håpet TS. Skal mye til å finne 0 sædceller. Husk at det er millioner sædceller som kommer hver gang. De produseres hele tiden. Så er muligheter for at han evt. Kan gjøre noen endringer i livsstil slik at han klarer å produsere noen levedyktige. Trenger bare 1 :) 

Dette er ikke over ennå. Han skal gjennom noen tester å som sagt det kan være han er steril, men det kan også bety at han har veldig lav «Count». Men igjen det er 1 som holder :) 

 

 

Anonymkode: bc6ae...88e

Hva så? Man må allikevel oppføre seg. Alle har sitt å streve med....

Anonymkode: 11cab...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er allikevel noe som heter vanlig folkeskikk. Skjerp deg!

Anonymkode: 11cab...031

Ja er mange ute i verden som ikke eier folkeskikk eller empati for andre. Likevel har de unger og null familiemedlemmer med kreft. 

Anonymkode: 371f4...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva så? Man må allikevel oppføre seg. Alle har sitt å streve med....

Anonymkode: 11cab...031

Jeg oppfører meg som faen jeg. Men trengte å få ut litt følelser. Og alle har tanker og følelser som ikke er politisk korrekte hele tiden. Og med dette er jeg ferdig med deg. 

Anonymkode: 371f4...d75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva så? Man må allikevel oppføre seg. Alle har sitt å streve med....

Anonymkode: 11cab...031

Du gikk i en tråd hvor en som er i en svært vanskelig situasjon prøver å få ut det vonde. Da er det jo du som er hårsår. Hun ville vel ikke gått rundt å sagt sånt til hvermansen. Det må være lov å få luftet ut frustrasjon uten at frk.krenka kommer. 

Anonymkode: 47ab5...0ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 8.49, AnonymBruker skrev:

Det føltes bare urettferdig. Det føles urettferdig at den styggeste mobberen fra skolen langt bak i tid, med rusproblemer, har klart å få 3 barn. Mens jeg ikke kan få en eneste en! 

Det føles urettferdig at venninna mi ble gravid på fylla og tok abort! 

 

Anonymkode: 371f4...d75

Livet er urettferdig, hjelper ikke å sette seg ned å klage over det. Du kan jo få barn om du vil, du må nesten velge hva som er viktigst for deg, mann eller barn. Sitte å slenge dritt om folk i andre livssituasjoner som og strever med sitt gjør at man mister sympati for deg og din situasjon.

Anonymkode: 1611a...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livet er urettferdig, hjelper ikke å sette seg ned å klage over det. Du kan jo få barn om du vil, du må nesten velge hva som er viktigst for deg, mann eller barn. Sitte å slenge dritt om folk i andre livssituasjoner som og strever med sitt gjør at man mister sympati for deg og din situasjon.

Anonymkode: 1611a...b26

Jo det hjelper å få ut tanker, enten de er politisk korrekte eller ikke. Vil ikke si at jeg slenger dritt til noen i det hele tatt. 

Anonymkode: 371f4...d75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...