Gå til innhold

Hvorfor er muslimer så utakknemlige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bedre lykke neste gang til deg, jeg har vokst opp med muslimer i familien og har også datet flere. I tillegg til der jeg jobber. Etter mine erfaringer vil jeg dog ikke gjøre det igjen (date noen med en så annerledes kultur), da det er helt skummelt når man etter månedene går merker hvor syke mange av meningene egentlig er. Jeg er for likestilling og å unngå å skjære i spedbarn uten medisinske grunner. Dessuten mener jeg ikke at en mann er over kvinnen kun fordi han har testikler og penis.

Anonymkode: c6650...f67

Pikken var god, men pakka var dårlig? 

Anonymkode: ffbc2...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Blessedmoom said:

Ja du får vel bare styre unna oss. Du tar alle muslimer under 1 kam. Jeg er en praktiserende muslim er både gift og har barn og jeg kjenner meg overhode ikke igjen når det kommer til synspunkter og holdninger du har om oss muslimer selfølgelig ingen mennesker er perfekte men og henge ut muslimer og ta oss alle under 1 kam blir alt for dumt. Hvor msnge år er du egenklig? Du oppfører deg veldig umodent og barnslig i tråden din. Jeg kan bare snakke for meg selv og utifra måten du formulerer deg på og holdningene om muslimer du har bekrefter bare mer og mer at du bør søke profisjonell hjelp sånnsom andre her inne også har rådet deg til. 

 

 

https://www.google.com/search?redir_esc=&hl=bn&safe=images&oe=utf-8&q=gravid+overfalt&source=android-browser-type&qsubts=1556374348704&devloc=0

 

https://www.dagbladet.no/nyheter/domt-for-grov-rasisme-derfor-slipper-han-fengsel/70701774

 

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/aV0pa/jeg-er-ikke-ansvarlig-for-terror-bare-fordi-jeg-er-muslim

 

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Terrorangrepene_i_Norge_2011

 

https://www.google.com/search?redir_esc=&client=ms-android-zte&hl=bn&safe=images&oe=utf-8&q=muslimer+mot+hatkriminalitet&source=android-browser-type&qsubts=1557422421202&devloc=0

Tenkte jeg skulle sende dokumentasjon på at vi muslimer er gode mennesker vi også på lik linje som andre mennesker.

Og at det er mange utaknemelige høyereekstremister som mann bør holde seg unna også. Du kan ikke ta alle under 1 kam SKJERP DEG!

På samme måte som man ikke kan dra alle nazister om en kam?

Anonymkode: 3df32...e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn er det rasistisk å påpeke det du gjør TS. Men det er høyst reelle problemer.

På Kypros sliter de med det samme. Altså den tyrkisk-kypriotiske delen. Tyrkisk-kypriotene er tradisjonelt moderate muslimer, og der sier de aklurat det samme, innvandringen av tyrkere fra Tyrkia forandrer samfunnet deres. Det blir mer konservativt, verdier forandre seg, islam får større og større plass og den klassiske: damer som har sex har ikke selvrespekt og er horer man kan ligge med siden de allerede er skitne.

Anonymkode: 4fb04...a72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På samme måte som man ikke kan dra alle nazister om en kam?

Anonymkode: 3df32...e77

Hva får deg til å sammenligne muslimer og nazister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

På samme måte som man ikke kan dra alle nazister om en kam?

Anonymkode: 3df32...e77

Så du støtter nazister?! Islam og nazime kan ikke sammenlignes! Islam er en religion og ikke en rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

På samme måte som man ikke kan dra alle nazister om en kam?

Anonymkode: 3df32...e77

Nå må du forklare meg og bevise og komme bevis på hvor i all verden jeg har sammenlignet rassisme og islam!?

Jeg sender kilder som beviser at ikke alle muslimer er dårlige mennesker. og at det er mange muslimer som er takknemelige og som jobber betaler skatt på lik linje som alle andre.

I denne tråden er det muslimer ink meg selv som blir hengt ut i et falskt rykte som ikke stemmer i det heletatt. 

Nå driter du deg ut.dette er overhode ikke greit. Når TS kan slenge dritt om alle muslimer så har jeg rett til og si i fra og si at høyereekstremiste ikke er greit! Altså.

Endret av Blessedmoom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Blessedmoom skrev:

Ja du får vel bare styre unna oss. Du tar alle muslimer under 1 kam. Jeg er en praktiserende muslim er både gift og har barn og jeg kjenner meg overhode ikke igjen når det kommer til synspunkter og holdninger du har om oss muslimer selfølgelig ingen mennesker er perfekte men og henge ut muslimer og ta oss alle under 1 kam blir alt for dumt. Hvor msnge år er du egenklig? Du oppfører deg veldig umodent og barnslig i tråden din. Jeg kan bare snakke for meg selv og utifra måten du formulerer deg på og holdningene om muslimer du har bekrefter bare mer og mer at du bør søke profisjonell hjelp sånnsom andre her inne også har rådet deg til. 

Tenkte jeg skulle sende dokumentasjon på at vi muslimer er gode mennesker vi også på lik linje som andre mennesker.

Og at det er mange utaknemelige og FARLIGE fordmmsfulle høyereekstremister som mann bør holde seg unna også. Du kan ikke ta alle under 1 kam SKJERP DEG!

At muslimer er tvers gjennom dårlige mennesker mener jeg ikke. Mennesker jeg elsker meget høyt og har i livet mitt, er i muslimer. Dette er gode mennesker. Men det betyr ikke at jeg ikke ser faresignaler ved deres kultur og deres meninger.

Hva kjenner du deg ikke igjen i? Har du omskjært eventuelle guttebarn? Er mannen din omskjært? 

Alle tingene jeg skriver er egne erfaringer med muslimer, at det finnes enkelte som ikke oppfyller disse sier seg selv - men vil anta at du kjenner deg igjen i en del av dem. 

Merkelig å være så opptatt av å portrettere seg som noe annet enn det man er. Hvorfor påstå at man ikke er praktiserende i det hele tatt, mens man skjærer av forhud og utsetter barn for smerte f.eks. Hva hvis din sønn gifter seg og får barn uten å omskjære?

Du snakker om måten jeg formulerer meg på. Fra min side kan jeg derfor foreslå at du går gjennom rettskrivingen din før neste innlegg. Men det er klassisk å gå i forsvarsmodus og påstå at jeg hater alle muslimer, når det er langt fra sannheten.

Det jeg gjør er å kritisere deres kultur og religion, og tingene det fører til. Å kritisere og stille spørsmål er ikke negativt når det kommer til noe så altoppslukende som religion.

Jeg forstår at det er mange følelser knyttet til dette. Det er ikke sjeldent å motta sinne fra den andre parten om jeg stiller spørsmål ved noe angående Islam. Eller spør hvorfor omskjæring og svin er ekstremt viktig, mens alkohol og sex (for mannen) er mer valgfritt.

Anonymkode: c6650...f67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blessedmoom skrev:

Nå må du forklare meg og bevise og komme bevis på hvor i all verden jeg har sammenlignet rassisme og islam!? Jeg sender kilder som beviser at ikke alle muslimer er dårlige mennesker. og at det er mange muslimer som er takknemelige og som jobber betaler skatt på lik linje som alle andre. I denne tråden er det muslimer ink meg selv som blir hengt ut i et falskt rykte som ikke stemmer i det heletatt. Nå driter du deg ut.dette er overhode ikke greit. 

Jeg har heller ikke snakket om skatt. Jeg tenker blant annet på de som kritiserer norske verdier, nordmenn og landets kultur fordi det ikke minner om Islam. Men utdanningsmulighetene og det gode livet man får her i Norge, det vil selvsagt alle ha. Å slippe å bli bombet på vei til skolen. Det fortjener i utgangspunktet alle. Det er kanskje kynisk å forvente takknemlighet for å få leve i trygghet. Men det er også temmelig sykt å komme til et nytt og moderne land og likevel tviholde på eldgamle tradisjoner. Hadde Norge også tviholdt på eldgamle tradisjoner hadde landet sett veldig annerledes ut.

Anonymkode: c6650...f67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pikken var god, men pakka var dårlig? 

Anonymkode: ffbc2...ff9

Jeg vet ikke hvem sitt kjønnsorgan du snakker om, men jeg har på generelt grunnlag ikke interesse for omskjærte peniser. 

Anonymkode: c6650...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blitt dumpa av en muslim?🙄 

Anonymkode: 2dcd5...557

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du blitt dumpa av en muslim?🙄 

Anonymkode: 2dcd5...557

Nei. Har du lest tråden?

Anonymkode: c6650...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Har du lest tråden?

Anonymkode: c6650...f67

Ja, du virker veldig bitter. Det stemmer at det finnes sånne folk, men det var da voldsomt med generalisering. 

Anonymkode: 2dcd5...557

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Har du lest tråden?

Anonymkode: c6650...f67

Hvis alt dette er sant så må jeg si den muslimske familien du viser til er helt dysfunksjonell og det er rart at du tror alle våres familier er sånne. Bare trist hvis du har møtt drittsekker av menn som har behandlet deg sånn. Hvor kommer denne familien fra? 

Anonymkode: ffbc2...ff9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du virker veldig bitter. Det stemmer at det finnes sånne folk, men det var da voldsomt med generalisering. 

Anonymkode: 2dcd5...557

Da har jeg også forklart: Flere familiemedlemmer som deler denne troen. Folk jeg jobber med. Osv. Noen jeg har datet også, ja, men da er det jeg som avsluttet pga jeg synes holdningene var rare. Vi kom forøvrig ikke dit at vi hadde sex. Fornøyd?

Anonymkode: c6650...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 said:

Hva får deg til å sammenligne muslimer og nazister?

 

Just now, AnonymBruker said:

Jeg har heller ikke snakket om skatt. Jeg tenker blant annet på de som kritiserer norske verdier, nordmenn og landets kultur fordi det ikke minner om Islam. Men utdanningsmulighetene og det gode livet man får her i Norge, det vil selvsagt alle ha. Å slippe å bli bombet på vei til skolen. Det fortjener i utgangspunktet alle. Det er kanskje kynisk å forvente takknemlighet for å få leve i trygghet. Men det er også temmelig sykt å komme til et nytt og moderne land og likevel tviholde på eldgamle tradisjoner. Hadde Norge også tviholdt på eldgamle tradisjoner hadde landet sett veldig annerledes ut.

Anonymkode: c6650...f67

Jeg og min mann og min familie praktiserer islam og jeg som kvinne har valgt helt selv og gå med hijaben min og klesstilen min. Vi gjør det som er hoved obligatorisk i islam.

for og få en sterkere relasjon til allah og vår religion. Og fordi det er det vi ønsker og gjøre ingen tvinger oss til det.

Mannen min behandler meg 100%verdig og med full respekt og kjærlighet  for meg og mine valg og  barna. Og barna sine valg.

Vi er sammen som ett team i familien og hjelper til og støtter hverandre i meninger vi er enige i og uenige i.

Vi lever på akk samme måte som andre mennesker men vi spiser halal og vi drikker ikke alcohol. vi ber 5 ganger om dagen for og vise hvor takknemelige vi er til vår skaper og fordi vi elsker allah (guden vår) og fordi vi ønsker og elsker og  praktiserer vår religion og ønsker og gjøre det selv ingen tvinger oss til det vi gjør og vi gjør ingenting ulovelig. 

Vi respekterer alle slags type mennesker bortsett fra personer som er respektløse mot andre mennesker paga religion,hudfarge,kultur,bakrund. Disse menneskene velger vi og holde oss unna! 

Vi behandler andre slik vi selv ønsker og bli behandlet av andre. Vi har venner som både er muslimer og ikke muslimer.

Og vi lar barna våres leke med barna dems.

Vi er gode forbilder for våre elskede barn og gir de omsorg og kjærlighet og trygge rammer. Gir de alt de trenger vi lever ett supert liv og er takknemelige og ber hver dag og takker allah for alt vi har. Og ber om tilgivelse for våres synder.

Når det kommer til omskjæring så er det ikke bare muslimer som gjør det. Kristene mennesker gjør også det jøder også.

Det finnes nordmenn også som gjør det uavhengi av religion.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg også forklart: Flere familiemedlemmer som deler denne troen. Folk jeg jobber med. Osv. Noen jeg har datet også, ja, men da er det jeg som avsluttet pga jeg synes holdningene var rare. Vi kom forøvrig ikke dit at vi hadde sex. Fornøyd?

Anonymkode: c6650...f67

Troen eller kulturen? Problemstillingene dine virker kulturelle. De jeg kjenner til som har noen av de holdningene du nevnte er fra landsbyer i u-land. Det sier seg selv at en person herfra ikke fungerer med bondetamper fra u-land. Nei as, du bør holde deg unna dem. De har herpa mye for deg og gjort deg så fordomsfull. 

Anonymkode: ffbc2...ff9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Blessedmoom skrev:

 

Jeg og min mann og min familie praktiserer islam og jeg som kvinne har valgt helt selv og gå med hijaben min og klesstilen min. Vi gjør det som er hoved obligatorisk i islam.

for og få en sterkere relasjon til allah og vår religion. Og fordi det er det vi ønsker og gjøre ingen tvinger oss til det.

Mannen min behandler meg 100%verdig og med full respekt og kjærlighet  for meg og mine valg og  barna. Og barna sine valg.

Vi er sammen som ett team i familien og hjelper til og støtter hverandre i meninger vi er enige i og uenige i.

Vi lever på akk samme måte som andre mennesker men vi spiser halal og vi drikker ikke alcohol. vi ber 5 ganger om dagen for og vise hvor takknemelige vi er til vår skaper og fordi vi elsker allah (guden vår) og fordi vi ønsker og elsker og  praktiserer vår religion og ønsker og gjøre det selv ingen tvinger oss til det vi gjør og vi gjør ingenting ulovelig. 

Vi respekterer alle slags type mennesker bortsett fra personer som er respektløse mot andre mennesker paga religion,hudfarge,kultur,bakrund. Disse menneskene velger vi og holde oss unna! 

Vi behandler andre slik vi selv ønsker og bli behandlet av andre. Vi har venner som både er muslimer og ikke muslimer.

Og vi lar barna våres leke med barna dems.

Vi er gode forbilder for våre elskede barn og gir de omsorg og kjærlighet og trygge rammer. Gir de alt de trenger vi lever ett supert liv og er takknemelige og ber hver dag og takker allah for alt vi har. Og ber om tilgivelse for våres synder.

Når det kommer til omskjæring så er det ikke bare muslimer som gjør det. Kristene mennesker gjør også det jøder også.

Det finnes nordmenn også som gjør det uavhengi av religion.

Du svarer egentlig ikke på spørsmålene mine. Du kommer bare med svada.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Troen eller kulturen? Problemstillingene dine virker kulturelle. De jeg kjenner til som har noen av de holdningene du nevnte er fra landsbyer i u-land. Det sier seg selv at en person herfra ikke fungerer med bondetamper fra u-land. Nei as, du bør holde deg unna dem. De har herpa mye for deg og gjort deg så fordomsfull. 

Anonymkode: ffbc2...ff9

De jeg kjenner er oppvokst i Norge... Foreldrene kommer fra andre land. Troen og kulturen. 

Anonymkode: c6650...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg også forklart: Flere familiemedlemmer som deler denne troen. Folk jeg jobber med. Osv. Noen jeg har datet også, ja, men da er det jeg som avsluttet pga jeg synes holdningene var rare. Vi kom forøvrig ikke dit at vi hadde sex. Fornøyd?

Anonymkode: c6650...f67

Sorry men det virker som om du er veldig opptatt av muslimer med innvandrerbakgrunn 😂 noen ganger når man beundrer noen vil man også kritisere for å føle seg bedre. Hold deg unna muslimer da du som er så misfornøyd. Og slutt å date muslimske menn. Enklere blir det ikke.

Ofte er kvinner som deg enten overvektige, ressurssvake eller lar seg lure av tyrkere og andre lykkejegere eller en kombinasjon. 

Anonymkode: 2dcd5...557

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pendo familie og pendo folk vil alltid være pendo. Tror du skjønte den 😉

Anonymkode: ffbc2...ff9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sorry men det virker som om du er veldig opptatt av muslimer med innvandrerbakgrunn 😂 noen ganger når man beundrer noen vil man også kritisere for å føle seg bedre. Hold deg unna muslimer da du som er så misfornøyd. Og slutt å date muslimske menn. Enklere blir det ikke.

Ofte er kvinner som deg enten overvektige, ressurssvake eller lar seg lure av tyrkere og andre lykkejegere eller en kombinasjon. 

Anonymkode: 2dcd5...557

Det samme tenkte jeg. Eller så er denne dama den typiske norske dama fra østkanten som løp etter type b-gjeng gutter. Hun skjønte de ikke ville ha henne på ekte og fått noia når hu så deres sanne maske som er typisk hykler som matcher kultur og religion som det passer. Naivt, men ingen grunn til å tro alle er sånn. Ts fu skulle holdt deg unna. 

Anonymkode: ffbc2...ff9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...