Gå til innhold

Hvorfor er muslimer så utakknemlige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Islam - dets tilhengere utfører flest terrorangrep i verden, mer enn noen annen religion, og påfører utallige mennesker lidelser hver dag men er samtidig "fredens religion". Religionen som sier at kvinner er på samme nivå på rangstigen som hunder. Religionen sier at enhver muslimsk mann har rett til å eie sexslaver, og at vantro kvinner egner seg godt, særlig kristne kvinner. Religionen som sier at man skal drepe vantro, spesielt jøder, de får virkelig gjennomgå. På en Koranskole i Norge ble det avdekket at man lærte barna at man skulle kappe hendene av jøder. Finnes det en mer sexistisk, fordumsfull og hatefull religion i verden mon tro?

Anonymkode: 7defe...2f7

Ja, det er skremmende. Muslimer har drept over 150000 mennesker i over 30000 terrorangrep siden 9/11.

Anonymkode: 09890...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Paragrafene som omhandler religionsfrihet ble skrevet lenge før islam var et problem i Norge, eller i Vesten generelt. Nå kan man på en måte ikke endre loven igjen uten at det blir et helsikes rabalder. 
Vis meg gjerne hvor jeg har gått til personangrep på noen i tråden.

Du skriver under her at begge, altså islam og nazisme, ikke er livsfarlige. Nazisme er livsfarlig, men ikke enkeltmennesker som er muslimer. Indirekte her sier du at enkeltmennesker som er nazister er farlige siden nazisme er livsfarlig, men islam er ikke livsfarlig og ikke enkeltmennesker som er muslimer. Jeg skrev tilbake til deg med samme tone og stil som du skrev til meg.

 

Anonymkode: dd31b...5cc

Ja jeg er klar over at jeg sa at nazisme er livsfarlig men jeg sa ikke at enkelt personer som er nazister er livsfarlig.

så nei den påstanden får du ta på egen kappe.

Hadde jeg skrivd at alle enkelt personer som er nazister som bare har nazistiske tanker er livsfarlige så hadde det det blitt anderledes. Men det sa jeg altså ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sorry men det virker som om du er veldig opptatt av muslimer med innvandrerbakgrunn 😂 noen ganger når man beundrer noen vil man også kritisere for å føle seg bedre. Hold deg unna muslimer da du som er så misfornøyd. Og slutt å date muslimske menn. Enklere blir det ikke.

Ofte er kvinner som deg enten overvektige, ressurssvake eller lar seg lure av tyrkere og andre lykkejegere eller en kombinasjon. 

Anonymkode: 2dcd5...557

Klassisk hersketeknikk å påstå at noen er stygge eller dumme fordi de kritiserer noe. Jeg er ingen av delene, men for en stygg måte å omtale folk på. Du burde tenke litt på det.

Jeg holder meg unna muslimer? Men jeg er også i min rett til å kritisere religion.

Anonymkode: c6650...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blessedmoom skrev:

Ja jeg er klar over at jeg sa at nazisme er livsfarlig men jeg sa ikke at enkelt personer som er nazister er livsfarlig.

så nei den påstanden får du ta på egen kappe.

Hadde jeg skrivd at alle enkelt personer som er nazister som bare har nazistiske tanker er livsfarlige så hadde det det blitt anderledes. Men det sa jeg altså ikke!

Ok, så ideologien nazisme er livsfarlig, men ikke enkeltnazister? Og ideologien islam er livsfarlig, men ikke enkeltmuslimer?
Jeg er klar over at du ikke noe sted har skrevet at islam er livsfarlig, men du har heller ikke argumentert det motsatte, slik du gjorde angående nazismen.

Mener du at en religion som forhindrer jenter i å delta i vestlige samfunn er en god religion? At den er forenelig med vestlige verdier og levesett?

 

 

Anonymkode: dd31b...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Paragrafene som omhandler religionsfrihet ble skrevet lenge før islam var et problem i Norge, eller i Vesten generelt. Nå kan man på en måte ikke endre loven igjen uten at det blir et helsikes rabalder. 
Vis meg gjerne hvor jeg har gått til personangrep på noen i tråden.

Du skriver under her at begge, altså islam og nazisme, ikke er livsfarlige. Nazisme er livsfarlig, men ikke enkeltmennesker som er muslimer. Indirekte her sier du at enkeltmennesker som er nazister er farlige siden nazisme er livsfarlig, men islam er ikke livsfarlig og ikke enkeltmennesker som er muslimer. Jeg skrev tilbake til deg med samme tone og stil som du skrev til meg.

 

Anonymkode: dd31b...5cc

Når du sier at norge ikke trenger muslimer og at alle muslimer er dårlige mennesker så kommer du med personangrep til ALLE muslimer. også de muslimene som er fredelige  og som praktiserer religionen sin for seg selv. Uten og skade noen.

Det finnes gode muslimer også. om mann mener at mann kan ta alle muslimer undet 1 kam så kan jo muslimene ta alle norske mennesker unner 1 kam siden noen av de er dårlige mennesker?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blessedmoom skrev:

Når du sier at norge ikke trenger muslimer og at alle muslimer er dårlige mennesker så kommer du med personangrep til ALLE muslimer. også de muslimene som er fredelige  og som praktiserer religionen sin for seg selv. Uten og skade noen.

Det finnes gode muslimer også. om mann mener at mann kan ta alle muslimer undet 1 kam så kan jo muslimene ta alle norske mennesker unner 1 kam siden noen av de er dårlige mennesker?

 

Jeg har ikke skrevet noe som helst sted at alle muslimer er dårlige mennesker, nå finner du bare på ting. Jeg skrev at islam er noe vi ikke trenger i Norge. Og det gjør vi heller ikke.

Anonymkode: dd31b...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Blessedmoom said:

Når du sier at norge ikke trenger muslimer og at alle muslimer er dårlige mennesker så kommer du med personangrep til ALLE muslimer. også de muslimene som er fredelige  og som praktiserer religionen sin for seg selv. Uten og skade noen.

Det finnes gode muslimer også. om mann mener at mann kan ta alle muslimer undet 1 kam så kan jo muslimene ta alle norske mennesker unner 1 kam siden noen av de er dårlige mennesker?

 

Hva mener du om dødsstraff for utroskap, homofili og frafall?

Anonymkode: 3df32...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Blessedmoom said:

Begge er ikke livs farlige nei. Nazisme er livs farlig men ikke enkelt personer som er praktiserende muslimer! Om du tenker slikt så er du  ganske paranoid. 

Når vi ser hvordan det er i muslimske land som styres etter sharia-over er det god grunn til å frykte islam. Når en i tillegg tar med all terroren og alle drap som begås i allahs navn er det god grunn til å være meget skeptisk. Vi trenger ikke, og vil ikke ha, islam her. 

Anonymkode: 3df32...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ok, så ideologien nazisme er livsfarlig, men ikke enkeltnazister? Og ideologien islam er livsfarlig, men ikke enkeltmuslimer?
Jeg er klar over at du ikke noe sted har skrevet at islam er livsfarlig, men du har heller ikke argumentert det motsatte, slik du gjorde angående nazismen.

Mener du at en religion som forhindrer jenter i å delta i vestlige samfunn er en god religion? At den er forenelig med vestlige verdier og levesett?

 

 

Anonymkode: dd31b...5cc

https://snl.no/islams_fem_søyler

Dette er det eneste OBLIGATORIKE i islam og intet annet.

Ja det finnes grupper som kaller seg radikaliserte ekstrimister. men det har ingenting med og praktisere islam på riktig måte å gjøre.

Jeg tenker det at så lenge en muslim som enkelt personer som velger og praktisere religionen sin på riktig måte uten og skade andre medmennesker og behandler de med respekt så må man la oss få lov til det.  Og også la de uskyldige muslimer (inkl megselv) være i fred og respektere oss også. Respekt er og gi og ta begge veier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det samme tenkte jeg. Eller så er denne dama den typiske norske dama fra østkanten som løp etter type b-gjeng gutter. Hun skjønte de ikke ville ha henne på ekte og fått noia når hu så deres sanne maske som er typisk hykler som matcher kultur og religion som det passer. Naivt, men ingen grunn til å tro alle er sånn. Ts fu skulle holdt deg unna. 

Anonymkode: ffbc2...ff9

Slett ikke. Jeg har aldri blitt dumpet. Jeg har alltid vært kritisk til Islam. Delvis fordi jeg har sett hvordan det påvirket de jeg er glad i, som er del av denne religionen.

 Jeg prøvde å være åpen da jeg falt for en fyr som tilfeldigvis tilhørte denne religionen. Han falt også for meg, men da jeg lærte mer om hans sanne tilknytning til religionen og hvordan det påvirker hans tankemåte, samt hans familie, valgte jeg å avslutte det. Han jeg falt for verken drakk, festet eller hadde sex - så han var ingen hykler i den form. Han ønsket også å gifte seg. En flott fyr på mange måter, men komplett ute av stand til å se sitt eget merkelige tankemønster, med blant annet en del av tingene jeg skriver.

Til informasjon: Islam har flere ting jeg setter pris på. Men det er ikke slik det funker, at man kan velge to ting man liker ved religionen og dermed bli en muslim. Jeg er selv ganske konservativ av meg, men ikke på den måten at jeg ønsker å styre samfunnet eller menneskene rundt meg til å også være det, eller slik at jeg fordømmer dem. Tvert imot. De tingene jeg synes er positivt hos Islam, finnes også i kristendommen. Men da jeg ikke har tro på at det finnes en Gud eller guder, er ikke religion noe jeg er en del av.

Du har helt rett i at dette skjer mange, jeg har flere venninner som har rotet rundt med muslimske gutter som selvsagt kun ville bruke dem som tømmehull frem til de gifter seg med en annen muslim. Jeg hadde aldri vært så dum, men jeg vet også at de fleste i dag ikke er like skeptisk som jeg er når jeg innleder noe med en mann. Det er trist at mennesker kan bruke andre på den måten. 

Men jeg legger ikke skjul på at jeg er ekstremt skeptisk til Islam. 

Og man kan si at det er frivillig å gå med hijab/burka/nikab (men hvorfor konkret skal en kvinne dekke til sitt hår og sin kropp, og evnt sitt ansikt?). Enkelte sier til og med at de synes det er fint at mannen er beskyttende og vil være den eneste som ser kona si. Saken er at en kvinne ikke skal friste mange menn. Finnes til og med barn i Norge som går med hijab. Og barn som blir giftet bort. Norge må ha strengere lover ang disse tingene.

Forøvrig finnes det også mange kidnappingsoffere som ønsker å bli hos kidnapperen sin. Eller kvinner utsatt for grov vold fra partner, og som blir i mange år, og ikke ser at det de lever i er galt. 

Når man er opplært til at dette er riktig, er det ikke rart at man velger å gjøre det frivillig. Men selve tanken bak og grunnlaget er direkte kvalmt.

Samme med omskjæring. For de som er opplært til at man skjærer i tissene på spedbarn virker dette totalt normalt. Før brente vi hekser på bålet her i Norge. Det var normalt. 

For meg som er opplært til å være kritisk og stille spørsmål er det totalt meningsløst, merkelig og makabert. Aldri i vildens sky ville jeg på noen måte utsatt mitt barn for en fare, av en kulturell grunn, når jeg mener det har ingenting for seg - annet enn å gjøre penisen mindre følsom og skape en risiko for komplikasjoner. Eller for kvinner; total ødeleggelse av underlivet. En av mine nærmeste venninner ble omskjært, og hun har hatt ekstreme problemer og smerter i forbindelse med dette. Det var forøvrig hennes egen mor som tvang henne til dette. 

Nei, jeg vil ikke bare godta ting jeg mener er grunnleggende feil fordi noen påstår at jeg må være overvektig for å mene dette. Min BMI er helt perfekt, jeg er sunn, glad og aktiv, og jeg kommer til å leve et godt liv.

Men jeg kommer ikke til å tie stille og bli en av sauene som ikke tør å fornærme folk. Hvorfor må man være bitter for å stille spørsmål ved noe som nå påvirker det norske samfunnet i større og større glad? 

Å kalle meg "Breivik" eller overvektig er kanskje bare en måte å forsøke å tie meg på, eller en form for hersketeknikk. Jeg vet ikke hva man vil frem til ved å skrive noe slikt. Sammenligne meg med en massemorder som kaldhjertet drepte masse barn. Dere burde virkelig skamme dere for å slenge ut med slike navn uten grunnlag, når det mennesket har ødelagt så ufattelig mange liv.

Hvis jeg skulle sagt alle navnene til mennesker som tilhører religionen Islam og som har drept i dens navn, ville dere gitt opp å lese alle navnene etterhvert. Det er utallige. Å påstå at muslimer generelt er drapsmenn ville dog aldri falt meg inn. Selv om en norsk og en dansk jente nylig ble halshugget på telttur i et muslimsk land, kort tid etter hun ene selv la ut en video på sin FB-side der hun skrev om at man ikke skulle være fremmedfiendtlig. Videoen handlet om muslimer.

 

Anonymkode: c6650...f67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blessedmoom skrev:

Ja det finnes grupper som kaller seg radikaliserte ekstrimister. men det har ingenting med og praktisere islam på riktig måte å gjøre.

Det jeg lurer på da er hvem det er som sitter med definisjonsmakten her, er det du? Er det du som bestemmer hvem som tolker koranen riktig? Ekstremistene mener åpenbart at deres måte å tolke islam på er riktig, er det de som har rett eller er det du?

Anonymkode: dd31b...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det jeg lurer på da er hvem det er som sitter med definisjonsmakten her, er det du? Er det du som bestemmer hvem som tolker koranen riktig? Ekstremistene mener åpenbart at deres måte å tolke islam på er riktig, er det de som har rett eller er det du?

Anonymkode: dd31b...5cc

 

Just now, AnonymBruker said:

Det jeg lurer på da er hvem det er som sitter med definisjonsmakten her, er det du? Er det du som bestemmer hvem som tolker koranen riktig? Ekstremistene mener åpenbart at deres måte å tolke islam på er riktig, er det de som har rett eller er det du?

Anonymkode: dd31b...5cc

Men kjærevene jeg har jo sendt deg dokumentasjon på hva som er obligatorisk i islam men jeg kan godt sende dokumentasjon i gjen om du vil.

 

https://snl.no/islams_fem_søyler

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Blessedmoom said:

 

Men kjærevene jeg har jo sendt deg dokumentasjon på hva som er obligatorisk i islam men jeg kan godt sende dokumentasjon i gjen om du vil.

 

https://snl.no/islams_fem_søyler

 

Det står at de 5 søylene i islam er obligatorisk og intet annet det står ingenting om at man må utføre terror for og vere en vanelig praktiserende muslim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Blessedmoom skrev:

Men kjærevene jeg har jo sendt deg dokumentasjon på hva som er obligatorisk i islam men jeg kan godt sende dokumentasjon i gjen om du vil.

 

https://snl.no/islams_fem_søyler

 

Det er uvesentlig hva som er obligatorisk eller ei innen islam. De fem søylene sier ingenting om tolkning av koranen og utøvelse av religionen for øvrig.

Anonymkode: dd31b...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er uvesentlig hva som er obligatorisk eller ei innen islam. De fem søylene sier ingenting om tolkning av koranen og utøvelse av religionen for øvrig.

Anonymkode: dd31b...5cc

Jo det gjør det da de 5 søylene i islam er det obligatoriske i islam. Og det viktigeste en prsktiserende muslim må gjøre for og kunne kalle seg riktig prsktiserende.

de 5 søylene står også nevnt i den hellige quranen utfører man ikke og praktiserer man ikke det så er man ikke en praktiserende muslim.

Jeg er ikke allmektige allah så jeg kan ikke bestemme noe som helst det er det bare allah som kan.

Hvem som helst kan si muntelig at de er muslimer. men ift den hellige quran så holder det og utføre de 5 søylene islam for og kunne kalle seg en praktiserende muslim.

Jeg er praktiserende muslim som praktiserer islam og jeg praktiserer det som er obligastorisk. Altså the five pillars of islam. Jeg er i mot all form for vold,ektremiste,rassisme,diskriminering.

Og jeg er også venn med mennesker som ikke er muslimer. 

Selvom mennesket generellt ikke er perfekt så må vi kunne klare og respektere hverandre selvom vi ikke alltid. Mener eller tror det samme.

Jeg kan bare snakke for megselv og det viktigeste for meg er min religion islam og familien min det betyr alt for meg. Ingen kan ta i fra meg det.

Og jeg kommer alltid til og vere praktiserende muslim uansett hva andre måtte mene om det jeg er sterk i min tro og jeg tviler ikke på min tro.

Jeg bryr meg veldig lite om fordommsfulle mennesker som mener at alle muslimer er farlige fordi jeg vet selv at det ikke stemmer og det er det veldig mange som gjør også.

 

Nå har jeg sagt hva jeg mener om saken og orker rett og slett ikke og diskutere mer om dette om du er uenig så får vi heller vere enig om og vere uenig.

Det gir ingen mening og sitere meg i denne tråden  fordi

Jeg har rett og slett ikke tid til dette.nå skal jeg bruke tiden på og praktisere min religion i fred og ro og kjærlighet for min tro på allah  og vi er i ramadan mnd. Og tilbringe tiden med litt mer oppegående selskap. Jeg er småbarns mor og ønsker heller og gi min oppmerksomhet til barna mine og mannen min og forsørge de og resten av familien.

 

Endret av Blessedmoom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blessedmoom skrev:

Jo det gjør det da de 5 søylene i islam er det obligatoriske i islam. Og det viktigeste en prsktiserende muslim må gjøre for og kunne kalle seg riktig prsktiserende.

de 5 søylene står også nevnt i den hellige quranen utfører man ikke og praktiserer man ikke det så er man ikke en praktiserende muslim.

Jeg er ikke allmektige allah så jeg kan ikke bestemme noe som helst det er det bare allah som kan.

Hvem som helst kan si muntelig at de er muslimer. men ift den hellige quran så holder det og utføre de 5 søylene islam for og kunne kalle seg en praktiserende muslim.

Jeg er praktiserende muslim som praktiserer islam og jeg praktiserer det som er obligastorisk. Altså the five pillars of islam. Jeg er i mot all form for vold,ektremiste,rassisme,diskriminering.

Og jeg er også venn med mennesker som ikke er muslimer. 

Selvom mennesket generellt ikke er perfekt så må vi kunne klare og respektere hverandre selvom vi ikke alltid. Mener eller tror det samme.

Jeg kan bare snakke for megselv og det viktigeste for meg er min religion islam og familien min det betyr alt for meg. 

Og jeg kommer alltid til og vere praktiserende muslim uansett hva andre måtte mene om det jeg er sterk i min tro og jeg tviler ikke på min tro. Jeg bryr meg veldig lite om fordommsfulle mennesker som mener at alle muslimer er farlige fordi jeg vet selv at det ikke stemmer og det er det veldig mange som gjør også.

 

Igjen da, ekstremister kan også følge de fem søylene. De er ikke mindre muslimer enn det du er.

Anonymkode: dd31b...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Igjen da, ekstremister kan også følge de fem søylene. De er ikke mindre muslimer enn det du er.

Anonymkode: dd31b...5cc

Det er det opp til all mektige allah som bestemmer. Og ikke meg.men ift hva både vers og hva den hellige quran sier så er og drepe en eller og påføre skade på ett medmenneske en veldig stor synde.

Og ikke akseptert i islam.

Så om en person dreper og dreper og dreper og dreper og fortsetter så er det veldig tvilsomt at allah vil tilgi men om en angrende synde ber om tilgivelse så er det som sagt opp til allah om personen vil få tilgivelse fra allah eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Nå må jeg bevisst styre unna de som tilhører Islam (trist å si, men). Det finnes mange muslimer som nå er høyt utdannede, vokst opp i Norge hele livet etc, men som likevel har mange rare holdninger. Erfaringer:

- Påstår alltid at de er veldig lite praktiserende med en veldig åpen familie, viser seg senere at religionen har ekstremt mye å si og at familien er kontrollerende. Uttrykker du bekymring for dette vil de ofte le og snakke om sine norske venner osv.

- Kan få vite at vedkommende ber 5 ganger om dagen, faster, er omskjært osv uten at de anser dette som praktiserende. 

- Moren er ofte dårlig i norsk, veldig konservativ og kontrollerende ovenfor sine barn. Sønnen ender f.eks med å kjøre henne rundt omkring der hun ønsker (hun har gjerne ikke lappen). De bor ofte hjemme til de er nesten 30, og blir da enda mer fanget i dette. Mor vasker klær, sengetøy, varter opp med mat osv hele dagen.

- Mange av dem lar av praktiske årsaker være å vente med sex eller dropper å ligge unna alkohol. Disse dater puler gjerne norske damer og lurer dem til å tro at det kan bli seriøst, men det kan aldri bli noe.

- Noen lar være å drikke og er mer konservative seksuelt, disse skal omtrent fri til deg det sekundet man har kysset. De forventer at du hengir deg komplett fra første møte, og at du er "deres". En kaffe er ikke bare en kaffe. Det er en lovnad om ekteskap. 

- De vil som sagt ofte fremstille ting på en annen måte. Når det kommer til stykket er det f.eks totalt uaktuelt å noensinne få barn uten at de omskjæres. Selv om de tidligere har sagt at det ikke er så viktig.

- De klager ofte på å ikke bli respektert av nordmenn. Samtidig mener de at det norske samfunnet er ekkelt, at norske jenter er horete, at det er helt uforståelig og merkelig å være imot omskjæring etc. De blir ofte veldig provoserte om du er uenig. De har f.eks helt umulig for å se at det på et vis kan oppfattes som feil å kutte av forhud på et spedbarn for ingen god grunn annet enn kultur. "Det er bare i Skandinavia man har så sterke tanker om det, i resten av verden sier som regel damene at det er greit. Barna får samme tro som faren fordi det er slik kulturen er". Ehm, ok? Mange steder er også "kulturen" slik at f.eks voldtatte kvinner blir steinet. La oss innføre det her også. Eller innse at Skandinavia er annerledes fordi vi ligger (eller lå) lenger foran, og har løsrevet oss på mange måter fra blant annet religionens klør (les; kristendommen her før). 

- Skal stadig vekk snakke om andre land og hvordan det er så mye bedre der (f.eks hjemlandet...) fordi folk har bedre verdier og fordi damene der innretter seg mer etter menn. Snakker om hvordan det er så lett å få sex i Norge, mens jenter fra andre land har selvrespekt. Generelt plager det menn i stor grad at mange norske jenter har en friere seksualitet (mer på lik linje med menn). I likestillingens navn blir kvinner og menn mer og mer like, jeg er helt enig i at dette fører til sine negative ting også, men jeg synes det er temmelig interessant at den oppførselen hos kvinner som fordømmes mest, er når en kvinne oppfører seg som en gjennomsnittlig mann. 

Man kan heller ikke si "dra tilbake der du kom fra hvis du er så misfornøyd med Norge", for Norge er jo alt de kjenner. Født og oppvokst her. Dessverre med foreldre som kun bruker Norge som pengemaskin. Men virker som de fleste ønsker å innføre sin egen tro på nordmenn, og fordømmer nordmenn for å ikke følge deres idealer. Noe ved dette skremmer meg, og vekker et sinne hos meg.

Nordmenn er generelt naive og tar imot alle med åpne armer. Er ekstremt opptatte av å kjempe mot rasisme osv. Hadde det ikke vært for at foreldrene fikk komme til dette landet og barna videre fikk leve, bo og utdanne seg her i Norge, så ville de antakelig vært en del av en likhaug. Fælt å si, men realiteten... Likevel er det ikke mye som er positivt med Norge, virker det som.

Ville muligens vært normalt å være takknemlig for at man får bli statsborger i et av verdens rikeste land samtidig som man får alt tilrettelagt (for eksempel i forbindelse med tro; moskeer etc), og man får fred og kommer seg unna krig og elendighet som styrer i sitt eget land (men det har selvsagt ingeeeeenting med religionen å gjøre, gud forby). Hvis jeg hadde dratt til et av disse landene og krevd i nærheten av det som de får her, ville jeg blitt både voldtatt og halshugget på dagen. Kanskje ville de voldtatt meg på nytt etter hodet var fjernet, også. 

Anonymkode: c6650...f67

Du har serriøse problemer, som har så store fordommer mot muslimer.

Alle mennesker er forskjellig, Er helt enig med de andre her om at du burde få profisjonell hjelp.

Anonymkode: b767a...fd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke nok hat i den andre tråden? Du måtte bare lage en tråd for hatet ditt? Søk hjelp. Det fins drittfolk over alt. 

Anonymkode: ffbc2...ff9

Hat????????   Alt som står der er sant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du har mistet hodet for lengst. Det er synd i deg, å si at du hører hjemme på psykiatrisk institusjon er ekstremt frekt overfor de som sliter med psyken. Gå bort. 

Anonymkode: f0642...494

Typisk svar fra sosialister som ikke har argumenter.

Anonymkode: 3df32...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...