Gå til innhold

Hvorfor er muslimer så utakknemlige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det samme tenkte jeg. Eller så er denne dama den typiske norske dama fra østkanten som løp etter type b-gjeng gutter. Hun skjønte de ikke ville ha henne på ekte og fått noia når hu så deres sanne maske som er typisk hykler som matcher kultur og religion som det passer. Naivt, men ingen grunn til å tro alle er sånn. Ts fu skulle holdt deg unna. 

Anonymkode: ffbc2...ff9

Signerer denne!

Endret av Blessedmoom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, DonutEater skrev:

Jeg leste starten, men etter hvert som jeg skrollet ned... jeeez! Du hadde myyye på hjertet! Orket ikke å lese halvveis engang. Muslimer er bare fæle og blablabla --> hold deg unna?

Hadde man bare kunne gjort det så hadde det vel ikke vært noe problem eller? Men neida, nå skal alle grenser åpnes slik at de kan få innpass i, og påvirkningskraft i samfunn som ikke er forenelig med deres tro og kultur. Hvor eksakt mener du vi skal flytte til for å unngå dem? Skal vi alle få plass på Island? Skal vi som er glade i Norge, som er nordmenn, som faktisk ikke har noe annet hjemland være nødt til å flytte herfra? Hvorfor?

Anonymkode: dd31b...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hva får deg til å sammenligne muslimer og nazister?

Begge er totalitære ideologier. Altså, islam og nazisme er totalitære ideologier.

Anonymkode: dd31b...5cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kjærlighetsbarn98 said:

Hva får deg til å sammenligne muslimer og nazister?

Begge er livsfarlige ideologier som er et trussel mot demokratiet.

Anonymkode: 3df32...e77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Blessedmoom said:

Så du støtter nazister?! 

Eh, nei.

Anonymkode: 3df32...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde man bare kunne gjort det så hadde det vel ikke vært noe problem eller? Men neida, nå skal alle grenser åpnes slik at de kan få innpass i, og påvirkningskraft i samfunn som ikke er forenelig med deres tro og kultur. Hvor eksakt mener du vi skal flytte til for å unngå dem? Skal vi alle få plass på Island? Skal vi som er glade i Norge, som er nordmenn, som faktisk ikke har noe annet hjemland være nødt til å flytte herfra? Hvorfor?

Anonymkode: dd31b...5cc

Du? Du vet at det finnes etnisk norske muslimer også ikkesant? 

Islam er ingen rase men en religion!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Blessedmoom skrev:

Du? Du vet at det finnes etnisk norske muslimer også ikkesant? 

Islam er ingen rase men en religion!

Fullstendig klar over det, ja. Ellers takk for opplysningen.
Norge er likevel ikke et islamsk land og islam er heller ikke noe vi trenger her.

Anonymkode: dd31b...5cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Eh, nei.

Anonymkode: 3df32...e77

Så hva var meningen med og sitere meg og stille meg ett meningsløst spørsmål da du ikke engang kan forklare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blessedmoom said:

Så hva var meningen med og sitere meg og stille meg ett meningsløst spørsmål da du ikke engang kan forklare meg.

Begge er livsfarlige ideologier som er et trussel mot demokratiet.

Anonymkode: 3df32...e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Fullstendig klar over det, ja. Ellers takk for opplysningen.
Norge er likevel ikke et islamsk land og islam er heller ikke noe vi trenger her.

Anonymkode: dd31b...5cc

Du vet også at vi har religionsfrihet og at alle kan få tro hva de vil? Uten at muslimer blir hengt ut og alle tatt under 1 kam?! Skal jeg si at alle nordmenn er høyereekstremister da eller? Bare fordi at noen etniske norske er det og også gjør grufulle handlinger!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nå må jeg bevisst styre unna de som tilhører Islam (trist å si, men). Det finnes mange muslimer som nå er høyt utdannede, vokst opp i Norge hele livet etc, men som likevel har mange rare holdninger. Erfaringer:

- Påstår alltid at de er veldig lite praktiserende med en veldig åpen familie, viser seg senere at religionen har ekstremt mye å si og at familien er kontrollerende. Uttrykker du bekymring for dette vil de ofte le og snakke om sine norske venner osv.

- Kan få vite at vedkommende ber 5 ganger om dagen, faster, er omskjært osv uten at de anser dette som praktiserende. 

- Moren er ofte dårlig i norsk, veldig konservativ og kontrollerende ovenfor sine barn. Sønnen ender f.eks med å kjøre henne rundt omkring der hun ønsker (hun har gjerne ikke lappen). De bor ofte hjemme til de er nesten 30, og blir da enda mer fanget i dette. Mor vasker klær, sengetøy, varter opp med mat osv hele dagen.

- Mange av dem lar av praktiske årsaker være å vente med sex eller dropper å ligge unna alkohol. Disse dater puler gjerne norske damer og lurer dem til å tro at det kan bli seriøst, men det kan aldri bli noe.

- Noen lar være å drikke og er mer konservative seksuelt, disse skal omtrent fri til deg det sekundet man har kysset. De forventer at du hengir deg komplett fra første møte, og at du er "deres". En kaffe er ikke bare en kaffe. Det er en lovnad om ekteskap. 

- De vil som sagt ofte fremstille ting på en annen måte. Når det kommer til stykket er det f.eks totalt uaktuelt å noensinne få barn uten at de omskjæres. Selv om de tidligere har sagt at det ikke er så viktig.

- De klager ofte på å ikke bli respektert av nordmenn. Samtidig mener de at det norske samfunnet er ekkelt, at norske jenter er horete, at det er helt uforståelig og merkelig å være imot omskjæring etc. De blir ofte veldig provoserte om du er uenig. De har f.eks helt umulig for å se at det på et vis kan oppfattes som feil å kutte av forhud på et spedbarn for ingen god grunn annet enn kultur. "Det er bare i Skandinavia man har så sterke tanker om det, i resten av verden sier som regel damene at det er greit. Barna får samme tro som faren fordi det er slik kulturen er". Ehm, ok? Mange steder er også "kulturen" slik at f.eks voldtatte kvinner blir steinet. La oss innføre det her også. Eller innse at Skandinavia er annerledes fordi vi ligger (eller lå) lenger foran, og har løsrevet oss på mange måter fra blant annet religionens klør (les; kristendommen her før). 

- Skal stadig vekk snakke om andre land og hvordan det er så mye bedre der (f.eks hjemlandet...) fordi folk har bedre verdier og fordi damene der innretter seg mer etter menn. Snakker om hvordan det er så lett å få sex i Norge, mens jenter fra andre land har selvrespekt. Generelt plager det menn i stor grad at mange norske jenter har en friere seksualitet (mer på lik linje med menn). I likestillingens navn blir kvinner og menn mer og mer like, jeg er helt enig i at dette fører til sine negative ting også, men jeg synes det er temmelig interessant at den oppførselen hos kvinner som fordømmes mest, er når en kvinne oppfører seg som en gjennomsnittlig mann. 

Man kan heller ikke si "dra tilbake der du kom fra hvis du er så misfornøyd med Norge", for Norge er jo alt de kjenner. Født og oppvokst her. Dessverre med foreldre som kun bruker Norge som pengemaskin. Men virker som de fleste ønsker å innføre sin egen tro på nordmenn, og fordømmer nordmenn for å ikke følge deres idealer. Noe ved dette skremmer meg, og vekker et sinne hos meg.

Nordmenn er generelt naive og tar imot alle med åpne armer. Er ekstremt opptatte av å kjempe mot rasisme osv. Hadde det ikke vært for at foreldrene fikk komme til dette landet og barna videre fikk leve, bo og utdanne seg her i Norge, så ville de antakelig vært en del av en likhaug. Fælt å si, men realiteten... Likevel er det ikke mye som er positivt med Norge, virker det som.

Ville muligens vært normalt å være takknemlig for at man får bli statsborger i et av verdens rikeste land samtidig som man får alt tilrettelagt (for eksempel i forbindelse med tro; moskeer etc), og man får fred og kommer seg unna krig og elendighet som styrer i sitt eget land (men det har selvsagt ingeeeeenting med religionen å gjøre, gud forby). Hvis jeg hadde dratt til et av disse landene og krevd i nærheten av det som de får her, ville jeg blitt både voldtatt og halshugget på dagen. Kanskje ville de voldtatt meg på nytt etter hodet var fjernet, også. 

Anonymkode: c6650...f67

Du har mistet hodet for lengst. Det er synd i deg, å si at du hører hjemme på psykiatrisk institusjon er ekstremt frekt overfor de som sliter med psyken. Gå bort. 

Anonymkode: f0642...494

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blessedmoom skrev:

Du vet også at vi har religionsfrihet og at alle kan få tro hva de vil? Uten at muslimer blir hengt ut og alle tatt under 1 kam?! Skal jeg si at alle nordmenn er høyereekstremister da eller? Bare fordi at noen etniske norske er det og også gjør grufulle handlinger!?

Hvorfor har du så voldsom trang til å belære meg om mitt eget land? Du kan si hva du vil du fordi vi faktisk har noe som heter ytringsfrihet i dette landet. Noe som ikke er så veldig vanlig i muslimske land, men det visste du vel kanskje allerede?

Anonymkode: dd31b...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er over gjennomsnittet attraktiv og kommer aldri til å ligge med en tyrkisk (eller muslimsk generelt) mann. Jeg har aldri datet menn som ikke har vokst opp i Norge.

Erfaringene jeg har er med oppegående og velstilte mennesker med god utdannelse, som fremstår lite praktiserende og opptatt av religionen - under overflaten er forøvrig situasjonen en annen.

Anonymkode: c6650...f67

Kunne ha hatt forhold til folk fra vietnam som er født og oppvokst i Norge? Den eneste forskjellen er at de ikke er muslimer.

Anonymkode: f1aca...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor har du så voldsom trang til å belære meg om mitt eget land? Du kan si hva du vil du fordi vi faktisk har noe som heter ytringsfrihet i dette landet. Noe som ikke er så veldig vanlig i muslimske land, men det visste du vel kanskje allerede?

Anonymkode: dd31b...5cc

Så om du vet det så veldig godt hvorfår da si at alle muslimene burde bli kastet ut av landet da? da det er veldig tydelig at du ikke kjenner alle muslimene som oppfører seg normalt og som prsktiserer sin religion uten og skade noen. da er det jo også etnisk norske som må forlate landet siden nordmenn også er muslimer ? Vi har religionsfrihet. og om du ikke klarer og forholde deg til norges lover så er det jo du som har ett problem?! Fordommer har alle mennesker.  men om du er oppegående og stabil hvorfår trenger mann da og åpne kjeften sin med personangrep mot uskyldige mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Begge er livsfarlige ideologier som er et trussel mot demokratiet.

Anonymkode: 3df32...e77

Begge er ikke livs farlige nei. Nazisme er livs farlig men ikke enkelt personer som er praktiserende muslimer! Om du tenker slikt så er du  ganske paranoid. 

Endret av Blessedmoom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blessedmoom skrev:

Begge er ikke livs farlige nei. Nazisme er livs farlig men ikke enkelt mennesker som er muslimer! Om du tenker slikt så er du sorry to say ganske paranoid. 

Enkeltmennesker som er nazister er heller ikke livsfarlige. Om du tenker slik er du, sorry to say, ganske paranoid.

Anonymkode: dd31b...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Enkeltmennesker som er nazister er heller ikke livsfarlige. Om du tenker slik er du, sorry to say, ganske paranoid.

Anonymkode: dd31b...5cc

Da kan du sitere meg hvor i denne tråden jeg sier at enkeltmennesker som er nazister er livsfarlige?! Jeg sa at nazisme er livsfarlig når det går så langt at de overfaller uskyldige mennesker bare de ser dem. 

 ikke at enkeltmennsker som er nazister som holder fordommene og rassisten sin for seg selv uten og diskriminere andre eller påføre andre smerte. For farlige 

Endret av Blessedmoom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Blessedmoom skrev:

Så om du vet det så veldig godt hvorfår da si at alle muslimene burde bli kastet ut av landet da? da det er veldig tydelig at du ikke kjenner alle muslimene som oppfører seg normalt og som prsktiserer sin religion uten og skade noen. da er det jo også etnisk norske som må forlate landet siden nordmenn også er muslimer ? Vi har religionsfrihet. og om du ikke klarer og forholde deg til norges lover så er det jo du som har ett problem?! Fordommer har alle mennesker.  men om du er oppegående og stabil hvorfår trenger mann da og åpne kjeften sin med personangrep mot uskyldige mennesker?

Paragrafene som omhandler religionsfrihet ble skrevet lenge før islam var et problem i Norge, eller i Vesten generelt. Nå kan man på en måte ikke endre loven igjen uten at det blir et helsikes rabalder. 
Vis meg gjerne hvor jeg har gått til personangrep på noen i tråden.

4 minutter siden, Blessedmoom skrev:

Da kan du sitere meg hvor i denne tråden jeg sier at enkeltmennesker som er nazister er livsfarlige?! Jeg sa at nazisme er farlig når det går så langt at de overfaller uskyldige mennesker bare de ser dem.  men ikke at enkeltmennsker som holder fordommene sine og rassisten sin for seg selv som er nazister er farlige.

Du skriver under her at begge, altså islam og nazisme, ikke er livsfarlige. Nazisme er livsfarlig, men ikke enkeltmennesker som er muslimer. Indirekte her sier du at enkeltmennesker som er nazister er farlige siden nazisme er livsfarlig, men islam er ikke livsfarlig og ikke enkeltmennesker som er muslimer. Jeg skrev tilbake til deg med samme tone og stil som du skrev til meg.

14 minutter siden, Blessedmoom skrev:

Begge er ikke livs farlige nei. Nazisme er livs farlig men ikke enkelt mennesker som er muslimer! Om du tenker slikt så er du sorry to say ganske paranoid. 

 

Anonymkode: dd31b...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islam - dets tilhengere utfører flest terrorangrep i verden, mer enn noen annen religion, og påfører utallige mennesker lidelser hver dag men er samtidig "fredens religion". Religionen som sier at kvinner er på samme nivå på rangstigen som hunder. Religionen sier at enhver muslimsk mann har rett til å eie sexslaver, og at vantro kvinner egner seg godt, særlig kristne kvinner. Religionen som sier at man skal drepe vantro, spesielt jøder, de får virkelig gjennomgå. På en Koranskole i Norge ble det avdekket at man lærte barna at man skulle kappe hendene av jøder. Finnes det en mer sexistisk, fordumsfull og hatefull religion i verden mon tro?

Anonymkode: 7defe...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ts, noen er slik du beskriver, men de fleste er det heldigvis ikke. 

Anonymkode: 790e4...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...