JaVel Skrevet 27. september 2023 #1741 Del Skrevet 27. september 2023 Psykologen tar for seg alle de som deltar på 90 days. Interessant. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 27. september 2023 #1742 Del Skrevet 27. september 2023 MissStiles skrev (6 timer siden): TLC eller Discovery + Takk😊👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 27. september 2023 #1743 Del Skrevet 27. september 2023 JaVel skrev (10 timer siden): Angela driver med psyisk mishandling av sin mann. Ja, men det føler jeg også Ed gjør med Liz. Og når Angela skulle vise badedrakten til Michael😅 Fy fader.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 6. oktober 2023 #1744 Del Skrevet 6. oktober 2023 Ser dere «Before 90 days» som går nå? Syns synd på Razvan jeg. Trodde i begynnelsen at han kun var ute etter greencard, men han virker oppriktig lei seg nå. violet forstår jeg meg ikke på, så sur… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 6. oktober 2023 #1745 Del Skrevet 6. oktober 2023 ada@ skrev (4 timer siden): Ser dere «Before 90 days» som går nå? Syns synd på Razvan jeg. Trodde i begynnelsen at han kun var ute etter greencard, men han virker oppriktig lei seg nå. violet forstår jeg meg ikke på, så sur… Ja jeg ser på det og føler det samme som deg. Hun er langt fra klar for å innlede ett nytt forhold og i tillegg syntes jeg til tider hun er direkte ufin med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besina Skrevet 8. oktober 2023 #1746 Del Skrevet 8. oktober 2023 Altså, INGEN av parene kan å kommunisere! Flere er rett ut mishandlere. Jasmine og Gino burde aldri fått blitt med en sesong til etter nakenbilde-episoden mellom dem, og noen burde grepet inn for lengst for å hjelpe den mannen ut av forholdet. Jeg ser lett for meg at hun er fysisk voldelig bak kulissene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 14. oktober 2023 #1747 Del Skrevet 14. oktober 2023 (endret) Besina skrev (På 8.10.2023 den 14.09): Altså, INGEN av parene kan å kommunisere! Flere er rett ut mishandlere. Jasmine og Gino burde aldri fått blitt med en sesong til etter nakenbilde-episoden mellom dem, og noen burde grepet inn for lengst for å hjelpe den mannen ut av forholdet. Jeg ser lett for meg at hun er fysisk voldelig bak kulissene. Men samtidig søker han mot henne hele tiden. I forrige episode hadde han en god grunn til å avslutte det hele, hun angrep han igjen, men allikevel valgte han å fortsette. Endret 14. oktober 2023 av JaVel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besina Skrevet 14. oktober 2023 #1748 Del Skrevet 14. oktober 2023 JaVel skrev (43 minutter siden): Men samtidig søker han mot henne hele tiden. I forrige episode hadde han en god grunn til å avslutte det hele, hun angrep han igjen, men allikevel valgte han å fortsette. Nå er de med i den nye sesongen av 90 day fiancé, og det ser ikke ut til at det blir noe bedre akkurat. Det er bare trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 19. oktober 2023 #1749 Del Skrevet 19. oktober 2023 Besina skrev (På 8.10.2023 den 14.09): Altså, INGEN av parene kan å kommunisere! Flere er rett ut mishandlere. Jasmine og Gino burde aldri fått blitt med en sesong til etter nakenbilde-episoden mellom dem, og noen burde grepet inn for lengst for å hjelpe den mannen ut av forholdet. Jeg ser lett for meg at hun er fysisk voldelig bak kulissene. Jeg er lei av hele fyren. Hun er langt mer tiltrekkende enn han, han hadde aldri fått sjanse til å få en så vakker dame hjemme i USA. Så han lar pikken styre, "sexy, hun vil jeg ha!" Så han ser bort fra alle faretegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 19. oktober 2023 #1750 Del Skrevet 19. oktober 2023 JaVel skrev (4 timer siden): Jeg er lei av hele fyren. Hun er langt mer tiltrekkende enn han, han hadde aldri fått sjanse til å få en så vakker dame hjemme i USA. Så han lar pikken styre, "sexy, hun vil jeg ha!" Så han ser bort fra alle faretegn. Jeg er også lei den fyren, men spørs om det er pikken, i følge Jasmin er ikke den særlig virksom🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 19. oktober 2023 #1751 Del Skrevet 19. oktober 2023 ada@ skrev (1 time siden): Jeg er også lei den fyren, men spørs om det er pikken, i følge Jasmin er ikke den særlig virksom🤣 Haha😅. Jeg tror de har har hatt sex seks ganger i løpet av 2 år pluss av at han er helt nevrotisk når det gjelder capsen sin. Han sover tilogmed med den på . Et godt råd ville jo vært å shave av alt håret av istedet de tufsene han har nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 19. oktober 2023 #1752 Del Skrevet 19. oktober 2023 Er det noen som følger med på 90 days, the other way? En dame med masse fillers i USA har flyttet inn til en mann i Tyrkia, og han veier henne hver morgen og bestemmer hva hun skal ha på seg. Han skal visst forme henne til den perfekte kvinne. Men han gjør det ikke for sin egen del, men for hennes, han er jo så snill. Dette er årets par 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beirut Skrevet 19. oktober 2023 #1753 Del Skrevet 19. oktober 2023 JaVel skrev (5 timer siden): Jeg er lei av hele fyren. Hun er langt mer tiltrekkende enn han, han hadde aldri fått sjanse til å få en så vakker dame hjemme i USA. Så han lar pikken styre, "sexy, hun vil jeg ha!" Så han ser bort fra alle faretegn. Han virker oppriktig glad i henne. De har vært sammen så lenge nå at det ikke er utseendet som er det avgjørende. Dessuten er hun så mentalt ustabil at det vil være vanskelig for henne å få et forhold til å fungere med nær sagt hvem som helst. Det at han holder ut, det er ganske enestående og jeg tror hun vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 19. oktober 2023 #1754 Del Skrevet 19. oktober 2023 JaVel skrev (5 timer siden): Jeg er lei av hele fyren. Hun er langt mer tiltrekkende enn han, han hadde aldri fått sjanse til å få en så vakker dame hjemme i USA. Så han lar pikken styre, "sexy, hun vil jeg ha!" Så han ser bort fra alle faretegn. Gino gir henne 3000 dollar i måneden til å leie fancy leilighet, og betalte 10 000 dollar for BBL, samt alt hun trenger av klær og ting til seg og barna som ikke er hans engang. Tror begge får noe ut av dette forholdet 😅 Ingen av dem drukner vel i tilbud på kjærestefronten, så de er vel egentlig bare glad de har noen som kan holde ut med hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beirut Skrevet 19. oktober 2023 #1755 Del Skrevet 19. oktober 2023 JaVel skrev (17 minutter siden): Haha😅. Jeg tror de har har hatt sex seks ganger i løpet av 2 år pluss av at han er helt nevrotisk når det gjelder capsen sin. Han sover tilogmed med den på . Et godt råd ville jo vært å shave av alt håret av istedet de tufsene han har nå. Han har psoriasis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 19. oktober 2023 #1756 Del Skrevet 19. oktober 2023 Castor Troy skrev (5 timer siden): Er det noen som følger med på 90 days, the other way? En dame med masse fillers i USA har flyttet inn til en mann i Tyrkia, og han veier henne hver morgen og bestemmer hva hun skal ha på seg. Han skal visst forme henne til den perfekte kvinne. Men han gjør det ikke for sin egen del, men for hennes, han er jo så snill. Dette er årets par 😍 Oh yes. De er nå like overfladisk begge to så kanskje de passer sammen? Hun har iallefall operert seg helt ugjenkjennelig. Han må være den værste playboyen jeg noen gang har sett.. men han er nå iallefall ærlig om det😜 Ser på TLC så hun har akkurat ankommet og ser den sengegavlen hans🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beirut Skrevet 20. oktober 2023 #1757 Del Skrevet 20. oktober 2023 Amber skrev (16 timer siden): Oh yes. De er nå like overfladisk begge to så kanskje de passer sammen? Hun har iallefall operert seg helt ugjenkjennelig. Han må være den værste playboyen jeg noen gang har sett.. men han er nå iallefall ærlig om det😜 Ser på TLC så hun har akkurat ankommet og ser den sengegavlen hans🤣 At han ikke forstår problemet med den senga er jo et tydelig tegn på at han ikke er helt riktig skrudd sammen. Om man ikke har oppdaget det tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 20. oktober 2023 #1758 Del Skrevet 20. oktober 2023 beirut skrev (33 minutter siden): At han ikke forstår problemet med den senga er jo et tydelig tegn på at han ikke er helt riktig skrudd sammen. Om man ikke har oppdaget det tidligere Den senga var dritekkel🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 20. oktober 2023 #1759 Del Skrevet 20. oktober 2023 beirut skrev (På 19.10.2023 den 16.29): Han har psoriasis Det visste jeg ikke. Trodde han var på vei til å være skallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 20. oktober 2023 #1760 Del Skrevet 20. oktober 2023 ada@ skrev (6 timer siden): Den senga var dritekkel🙈 Ja, den var skikkelig kvalm ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå