Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

AnnePåLande skrev (16 minutter siden):

Det kan godt hende.. har ikke fått med meg at hun lever og ånder for ballonger 😅

Tror det var jobben hennes? Å lage store kreasjoner med ballonger til fest, bryllup, dåp og gender reveals 🤔 

Det er bo en gjenganger i serien at parene ikke klarer å kommunisere med hverandre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnnePåLande skrev (1 time siden):

Er det Kara? 

Jeg tror det er henne, hvis det er hun som besøker typen i Sør-Amerika først, og broren og kompisene gjør narr av at han er et lite barn, og det blir dårlig stemning. Har ikke satt meg så mye inn i folkene allerede men det kommer nok 😅

Endret av mingus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (1 time siden):

Tror det var jobben hennes? Å lage store kreasjoner med ballonger til fest, bryllup, dåp og gender reveals 🤔 

Det er bo en gjenganger i serien at parene ikke klarer å kommunisere med hverandre 😅

Trodde det var en ny interesse/hobby hun fikk under covid,men det kan jo godt være det ble jobb av det ja 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (21 minutter siden):

Jeg tror det er henne, hvis det er hun som besøker typen i Sør-Amerika først, og broren og kompisene gjør narr av at han er et lite barn, og det blir dårlig stemning. Har ikke satt meg så mye inn i folkene allerede men det kommer nok 😅

Jeg har ikke satt meg inn i de nye folkene selv, så jeg er litt forvirret. Det går ulike sesonger på TLC pluss single life.. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leonaen skrev (1 time siden):

Tror det var jobben hennes? Å lage store kreasjoner med ballonger til fest, bryllup, dåp og gender reveals 🤔 

Det er bo en gjenganger i serien at parene ikke klarer å kommunisere med hverandre 😅

Har ingen anelse 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (1 time siden):

Trodde det var en ny interesse/hobby hun fikk under covid,men det kan jo godt være det ble jobb av det ja 🙂

Kan godt være at det bare var hobby 😅 fikk det ikke ordentlig med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (1 time siden):

Øh, hvordan er det overhodet mulig å svette så mye på fire timer at du fyller glass på glass? Eller mener hun at hun bare svetter noen dråper i hvert og selger dem?

Måtte slutte å selge promp på boks pga helsa....sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
Million skrev (52 minutter siden):

Måtte slutte å selge promp på boks pga helsa....sikkert.

Mener å huske hun fikk streng beskjed av legen om å legge om dietten av hensyn til helsen ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
padawan skrev (4 minutter siden):

Mener å huske hun fikk streng beskjed av legen om å legge om dietten av hensyn til helsen ja.

 

Hvem er dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leonaen skrev (På 26.6.2022 den 23.22):

Uff noen andre som får frysninger av Bilal og måten han behandler Shaheeda på? 😟

Ja! Han er helt uspiselig 😱 Og Emily hakker og hakker på Kobe eller Koban, husker ikke hvem som er hvem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kari2 skrev (58 minutter siden):

Ja! Han er helt uspiselig 😱 Og Emily hakker og hakker på Kobe eller Koban, husker ikke hvem som er hvem.

Hun er så fæl!! Jeg skjønner godt at han snappet til slutt å ba henne holde kjeft. Hun kritisterte jo ALT han gjorde i den stallen. Og hun ser ikke selv at hun gjør det en gang. Og hun kritisterer alt han gjør med sønnen. Hun har liksom funnet sin måte og da må ALT gjøres på samme måte. Det er jo oppskriften på et brudd. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pølsevann skrev (1 time siden):

Hun er så fæl!! Jeg skjønner godt at han snappet til slutt å ba henne holde kjeft. Hun kritisterte jo ALT han gjorde i den stallen. Og hun ser ikke selv at hun gjør det en gang. Og hun kritisterer alt han gjør med sønnen. Hun har liksom funnet sin måte og da må ALT gjøres på samme måte. Det er jo oppskriften på et brudd. 

 

kari2 skrev (2 timer siden):

Ja! Han er helt uspiselig 😱 Og Emily hakker og hakker på Kobe eller Koban, husker ikke hvem som er hvem.

Reagerer på det samme. Må være vanskelig å leve med kvinner som hakker. Den første dagen da han ble så glad for å se sønnen sin, så rørende. Så setter hu seg ned å ammer og han koser og stryker på foten til gutten sin. Så sier hun hardt til han: la føttene hans være mens jeg ammer. To sekunder senere så stryker hu å koser selv på den søte lille foten. Men altså? 🙄 tenk å komme til et nytt land og konstant få høre at han gjør ting feil eller ikke raskt nok. «Ta på setebeltet» «Skifte bleie, nei du gjør det feil» «Jeg er mamma og gått med babyen i magen og vært alene med han så lenge, så jeg er best» .Det er jo enkelte ting ved han og som han kan endre litt på, men den type hakking hadde jeg aldri orket.  Jeg hadde tatt første fly hjem 😅 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (40 minutter siden):

 

Reagerer på det samme. Må være vanskelig å leve med kvinner som hakker. Den første dagen da han ble så glad for å se sønnen sin, så rørende. Så setter hu seg ned å ammer og han koser og stryker på foten til gutten sin. Så sier hun hardt til han: la føttene hans være mens jeg ammer. To sekunder senere så stryker hu å koser selv på den søte lille foten. Men altså? 🙄 tenk å komme til et nytt land og konstant få høre at han gjør ting feil eller ikke raskt nok. «Ta på setebeltet» «Skifte bleie, nei du gjør det feil» «Jeg er mamma og gått med babyen i magen og vært alene med han så lenge, så jeg er best» .Det er jo enkelte ting ved han og som han kan endre litt på, men den type hakking hadde jeg aldri orket.  Jeg hadde tatt første fly hjem 😅 

Akkurat det la jeg merke til også. Ekstrem mangle på empati og finfølelse. Å bli avvist så frekt og ufint når han skal kose med sønnen sin for første gang er bare brutalt. Og i påsyn av hele familien også. Talentløse kjerring, ass. Ble mektig irritert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
kari2 skrev (7 timer siden):

Ja! Han er helt uspiselig 😱 Og Emily hakker og hakker på Kobe eller Koban, husker ikke hvem som er hvem.

Ja, hun er helt tragisk. At han holder ut skjønner jeg ikke. Stakkaren får ikke en sjanse hverken med sønnen eller jobb på gården. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...