Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Chroma skrev (På 30.6.2022 den 18.02):

Ja, hun er helt tragisk. At han holder ut skjønner jeg ikke. Stakkaren får ikke en sjanse hverken med sønnen eller jobb på gården. 

Og nå kom jeg på hvem det er hun minner meg om når hun prater. Hun ligner på Dustin i Stranger Things. Sånn bortsett fra at han er mye mer sympatisk, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

padawan skrev (26 minutter siden):

Chantels går tydeligvis fra hverandre.

https://www.dagbladet.no/kjendis/realityparet-skilles/76590981

De hadde aldri noen sjanse. Familie på begge sider var jo hel koko, og lagde mye drama. Hadde de hatt normale familier hadde de nok også hatt normale problemer som man kan jobbe seg gjennom. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
Pølsevann skrev (22 minutter siden):

De hadde aldri noen sjanse. Familie på begge sider var jo hel koko, og lagde mye drama. Hadde de hatt normale familier hadde de nok også hatt normale problemer som man kan jobbe seg gjennom. 

Eneste grunnen til at de fikk den egne seien er fordi de er galematias. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske fascinerende at man dater en person fra en annen kultur i mange måneder og år og så, når man endelig møtes, så blir man overrasket over kvinnesynet, meningene, holdningene og så videre. Feks Yve. Hvordan er det mulig å planlegge et liv sammen med noen som man åpenbart vet så lite om? Helt utrolig. 

Jeg tror Mohamad fra Egypt er en snill fyr, jeg. Men det er jo helt klart at hans kvinnesyn og forventninger ikke er forenelig med vestlige kvinners syn og forventninger. Han sier han har fortalt henne om dette, hva han tenker og mener, hun er ikke enig. Vanskelig å vite hvem man skal tro på, men han er hvert fall så ærlig med seg selv og offentligheten at han sier at hvis Yve ikke ønsker dette (diverse) så vil det vanskelig fungere og han vil flytte tilbake til Egypt. Helt fair det. 

Det blir veldig merkelig om vi har forventninger om at alle fra andre kulturer som blir sammen med en vestlig person skal forandre seg. Hvis ikke liberale og tolerante meninger/holdninger og adferd ligger i personen som et utgangspunkt (det kan skje om de har utdannelse og er oppvokst i byer), så vil det neppe skje. Og jeg mener ikke at dette er noe man kan kreve heller. Så igjen: Hvorfor vet ikke de amerikanske deltagerne mer om folka de dater? De besitter en utrolig uvitenhet nesten hele gjengen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt så forstår jeg at jeg tilhører mindretallet som liker Bilal :)
Jeg hadde sans for stuntet hvor han testet henne på verdiene (tok henne med til barndomshjemmet). Jeg har også en viss forståelse for hans behov for orden og rydding, da jeg selv er en person som virkelig hater å rydde opp etter andre (og gudene skal vite at jeg har gjort det mye gjennom årene). 

Bilal sitt problem er at han søker noen som skal passe han perfekt. Han synes ikke å ha så mye fokus på at man må inngå kompromiss i forhold, og at han må gi noe også. Han eier huset og mye bærer preg av at hun bare er på besøk mens han prøver å finne ut om hun er perfekt nok. Hun på sin side bør ligge lavt overfor barna. Hun er ikke i posisjon til å kreve/forvente noe annet enn respekt. 

Men det er jo underlig hvor mye mer forelsket og positiv hun ble da hun ble introdusert for hans virkelige hus og økonomi. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som forundrer meg er at hvis en vestlig kvinne og muslimsk mann finner tonen, så er det alltid kvinnen som må endre sin religion. Har aldri hørt en vestlig kvinne stille som krav at den muslimske mannen må bli kristen om hun skal orke å fortsette forholdet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så forunderlig at de forventer så mye når de finner noen fra et land der inntekt og systemet er helt annerledes. Emily som bare forventer og forhører Kobe om hvor mye penger han har med seg. 😩 altså.. da min mann kom hit, hadde jeg ikke noen forventninger. Visste at vi kom til å bygge noe fint sammen. Hvorfor ikke gi fyren/dama en sjanse til p bli kjent med hvordan samfunnet funker og til å prøve seg fram i arbeidslivet?😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, liker ikke Ed, vil ikke at han skal få mer oppmerksomhet. Og Ikke Angela heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (34 minutter siden):

Æsj, liker ikke Ed, vil ikke at han skal få mer oppmerksomhet. Og Ikke Angela heller. 

Samme!

vintage skrev (1 time siden):

Eh, nei. Alle de fæle folka igjen🤮 ed og Liz er jo ikke engang fra forskjellige land! Mange av de er ikke gift engang…

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
Pølsevann skrev (1 time siden):

Æsj, liker ikke Ed, vil ikke at han skal få mer oppmerksomhet. Og Ikke Angela heller. 

Jeg liker heller ikke de, men de skaper mye drama og spenning i det minste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sesong 9 nærmer seg slutten. Første sesong hvor Ari og Bini var med i The other way, så trodde jeg ikke at de kom til å forbli et par veldig lenge, men i episoden som kom denne uka, giftet de seg. Håper for dem skyld og Avi at forholdet holder. 

Flere andre par som har giftet seg og neste episode viser vel flere bryllup eller ikke. Men jeg gleder meg allerede til Tell All. Da kommer det vel til å komme frem veldig mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amber skrev (På 30.8.2022 den 21.56):

Happily ever after sesong 5 - det står at premieren var den 28. men jeg finner det ikke på TLC?

Det er nok i USA, jeg har nå sett første episode. Kan bli en kjekk sesong. 

Kommer nok på Discovery+ når 90 days tell all er sendt på norske Discovery+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (10 timer siden):

Det er nok i USA, jeg har nå sett første episode. Kan bli en kjekk sesong. 

Kommer nok på Discovery+ når 90 days tell all er sendt på norske Discovery+

Ok hvor ser du det?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt av siste sesong på TLC. Når det går så mye forskjellige på en gang, med repriser, single life, selv-filming osv, så klarer jeg aldri å få med meg hva som går når. Så hvordan gikk det med den sesongen med hun som ble gravid igjen med han fra Kamerun, miona og cowboy-stylist/artisten og hvem det nå var igjen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...