Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Pølsevann skrev (3 timer siden):

Jeg falt av siste sesong på TLC. Når det går så mye forskjellige på en gang, med repriser, single life, selv-filming osv, så klarer jeg aldri å få med meg hva som går når. Så hvordan gikk det med den sesongen med hun som ble gravid igjen med han fra Kamerun, miona og cowboy-stylist/artisten og hvem det nå var igjen? 

Første tell all kommer på d play til uka tror jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde godt inntrykk av Jibri i begynnelsen, men hva F skjedde med han på Tell All? Så sykt aggressiv. Langer ut mot alle og er skikkelig rasshøl.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (21 timer siden):

Jeg hadde godt inntrykk av Jibri i begynnelsen, men hva F skjedde med han på Tell All? Så sykt aggressiv. Langer ut mot alle og er skikkelig rasshøl.

Ja han var ganske uspiselig der.

Alt det han sier om Ariela om at hun ødelegger fremtiden og mulighetene til partneren, er ting han kunne sagt til Miona.

Han fremstår som ganske skadet etter å ha vokst opp med en mor som virker veldig følelsesmessig avkoblet, selv om hun i ord fremstiller seg annerledes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (21 timer siden):

Jeg hadde godt inntrykk av Jibri i begynnelsen, men hva F skjedde med han på Tell All? Så sykt aggressiv. Langer ut mot alle og er skikkelig rasshøl.

Tror han langer ut mot alle rundt de problemene han har selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (På 6.9.2022 den 22.57):

Jeg hadde godt inntrykk av Jibri i begynnelsen, men hva F skjedde med han på Tell All? Så sykt aggressiv. Langer ut mot alle og er skikkelig rasshøl.

Han virka go helt frakoblet. Tror han er terapeut fordi moren er det, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mohamed er utro mot Yve, og nå vil hun kaste eklingen ut av landet, bare ute etter greencardet han tydeligvis 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miagunda skrev (17 timer siden):

Mohamed er utro mot Yve, og nå vil hun kaste eklingen ut av landet, bare ute etter greencardet han tydeligvis 

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miagunda skrev (På 8.9.2022 den 1.46):

Mohamed er utro mot Yve, og nå vil hun kaste eklingen ut av landet, bare ute etter greencardet han tydeligvis 

De har gjort det slutt og hun har beviser på at han og en annen dame planla at Yve skulle bli sponsoren hans og dermed økonomisk ansvarlig for han i ti år så han kunne få greencard og bli i USA med hun andre. Han har også chattet med andre damer/nettkjærester. Yve har en sterk sak for å få annullert ekteskapet og sponsorshipet pga green card fraud og sendt han ut og som motsvar har Mohamed anmeldt hun for partnervold fordi det er en regel som sier at ofre for partnervold må få beskyttelse i landet og ikke sendt ut. Han er desperat nå og det ryktes at han ble tipset om å gjøre det av en mann i moskeen som også har visst om planen hans hele veien og vil hjelpe han til å få oppholdstillatelse. 

Jeg syns synd på yve men for oss som ikke har blitt groomet over lang tid av mohamed så syns jeg det har vært obvious hele veien at han ikke har en eneste følelse for henne. Han oppfører seg som en robot og manipulerte henne med passiv aggressivitet hver gang han maste om å få brylluppet fort overstått. 

Endret av Silkedyne
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (På 7.9.2022 den 20.26):

Jeg tror helt sikkert det var regissert og bestilt av produsentene! 

Desverre har hele serien blitt et regissert drama man ikke kan stole på. 

Først var det hun finske og han andre som stod frem for noen sesonger siden å sa det og etter det kan man nesten se at alle parene får manus og dramaene er scripta. 

Ta scenen med Ari i treningsstudioet hvor Bini trente med en dame. På klippet som filmer på gaten når hun går dit og entrer inngangsdøren er BHen hennes rød og i neste scene som er filmet fra innsiden av bygget som en fortsettelse på forrige scene i det hun åpner inngangsdøren og går inn for å prate med Bini og klikker på hun dama som er der så er BHen hennes plutselig svart så opptak virker å være gjort på helt forskjellige dager til og med for en take #two etter manus 

Polish_20220908_231335898.jpg

Endret av Silkedyne
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silkedyne skrev (14 minutter siden):

De har gjort det slutt og hun har beviser på at han og en annen dame planla at Yve skulle bli sponsoren hans og dermed økonomisk ansvarlig for han i ti år så han kunne få greencard og bli i USA med hun andre. Han har også chattet med andre damer/nettkjærester. Yve har en sterk sak for å få annullert ekteskapet og sponsorshipet pga green card fraud og sendt han ut og som motsvar har Mohamed anmeldt hun for partnervold fordi det er en regel som sier at ofre for partnervold må få beskyttelse i landet og ikke sendt ut. Han er desperat nå og det ryktes at han ble tipset om å gjøre det av en mann i moskeen som også har visst om planen hans hele veien. 

Jeg syns synd på yve men for oss som ikke har blitt groomet over lang tid av mohamed så syns jeg det har vært obvious hele veien at han ikke har en eneste følelse for henne. Han oppfører seg som en robot og manipulerte henne med passiv aggressivitet hver gang han maste om å få brylluppet fort overstått. 

Åh, herlighet. Håper hun får sendt ham hjem igjen! 

Silkedyne skrev (5 minutter siden):

Desverre har hele serien blitt et regissert drama man ikke kan stole på. 

Først var det hun finske og han andre som stod frem for noen sesonger siden å sa det og etter det kan man nesten se at alle parene får manus og dramaene er scripta. 

Ta scenen med Ari i treningsstudioet hvor Bini trente med en dame. På klippet som filmer på gaten når hun går dit og entrer inngangsdøren er BHen hennes rød og i neste scene som er filmet fra innsiden av bygget som en fortsettelse på forrige scene i det hun åpner inngangsdøren og går inn for å prate med Bini og klikker på hun dama som er der så er BHen hennes plutselig svart så opptak virker å være gjort på helt forskjellige dager til og med for en take #two etter manus 

Polish_20220908_231335898.jpg

What!? 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keikolina skrev (På 15.9.2022 den 0.36):

Noen som vet hvorfor ikke tell all del 2 er kommet på discoveryplus enda?

Er vel typisk discovery å plutselig ikke ha noen episoder.. tidligere har de hoppet over episoder midt i sesongen. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig... venta med ep1 til ep skulle komme. Nå må eg nok få mannen til å. Laste ned for meg. Av og til skjønner jeg ikke hvorfor jeg betaler for streaming....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keikolina
tunaen skrev (På 16.9.2022 den 21.02):

Er vel typisk discovery å plutselig ikke ha noen episoder.. tidligere har de hoppet over episoder midt i sesongen. 🙈

Fikk svar av discoveryplus at den kommer i morgen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Sett tell all nå, og jeg tror Jibri og Miona er de verste.. 
 

Spoiler

Han gjorde HELT klart narr av Bini da han ikke fikk helt frem hva han mente. Fysj!

og å snakke så nedsettende til andre. Sånn som Ari, John og Bilal og Shaeda. Virker som han desperat prøver å få oppmerksomhet OG angripe andre så de ikke får tid til å dypdukke i hans forhold. 
 

og når han blir spurt om noe, er det bare forsøk på å virke som en kreativ, fri sjel som har funnet en annen kreativ fri sjel. I bunn og grunn bare svada fra han. Miona fikk ikke komme til orde (snakk om å stjele her light). 
i virkeligheten er han en som har skjøvet all familie og venner fra seg, bodd hjemme i en alder av 28 og blitt kastet ut 😂

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Satt å hadde family Chantel-maraton. Så hadde ikke siste (eller nyeste) episode kommet. Utrolig kjedelig når ting plutselig ikke ligger i appen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...