Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Rem skrev (På 30.10.2022 den 12.20):

Satt å hadde family Chantel-maraton. Så hadde ikke siste (eller nyeste) episode kommet. Utrolig kjedelig når ting plutselig ikke ligger i appen.

Flixtor.it 😊

Pedro kommer virkelig ikke godt ut av denne sesongen. Får meg til å lure på om alt var planlagt fra starten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett noen episoder. Hva ble det til med hun kristne fra Ukraina og han som trodde på romvesen? Aner ikke hvilken sesong det var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (3 timer siden):

Jeg har sett noen episoder. Hva ble det til med hun kristne fra Ukraina og han som trodde på romvesen? Aner ikke hvilken sesong det var. 

De har vi ikke sett noe mer til, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alyanna skrev (På 30.10.2022 den 15.30):
MyMichelle skrev (På 4.11.2022 den 16.28):

Jeg har sett noen episoder. Hva ble det til med hun kristne fra Ukraina og han som trodde på romvesen? Aner ikke hvilken sesong det var. 

 

Chroma skrev (På 4.11.2022 den 19.29):

De har vi ikke sett noe mer til, tror jeg. 

Natalie og Mike er skilt, og Natalie er i den nyeste sesongen single life. Så at den er på d+ nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ingen som ser på lenger? 

Tell All fra den siste sesongen av 90 days Fiancé- happily ever after ligger ute. Nå skal de tydeligvis følge dem før de kommer til New York. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (1 time siden):

Ingen som ser på lenger? 

Tell All fra den siste sesongen av 90 days Fiancé- happily ever after ligger ute. Nå skal de tydeligvis følge dem før de kommer til New York. 

Jeg ser på. :) Skal se «tell all» etterpå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissStiles skrev (17 timer siden):

Ingen som ser på lenger? 

Tell All fra den siste sesongen av 90 days Fiancé- happily ever after ligger ute. Nå skal de tydeligvis følge dem før de kommer til New York. 

Jeg ser på🤓 Det er bar èn episode av Tell all` en som ligger ute, ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger litt på YT og insta - f.eks da det var Tell All sist (januar?). Men mht alt som ligger på Discovery+ så går det helt i ball hva som er hva, hvilken sesong etc så jeg har gitt opp å følge med der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kommet noen nye sesonger enda? Ser de snakker om det på reddit men vet ikke om det har kommet i Norge enda. 

Noen her som har sett Love Off The Grid, forresten? Ligger en sesong på D+, veldig lignende 90 day. Jeg syntes den var artig! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på tell all del 2 (ever after) 

Altså, det burde være bilde av Ed under gaslighting i ordboka 😳

for en ekkel fyr..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

MissStiles skrev (2 timer siden):

Første episode av The Last Resort med flere 90 days par ligger ute. Noen andre som har sett den?

Ja, jeg har begynt å se på den. Fatter ikke at Ed og Liz fortsatt er sammen.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (19 timer siden):

Første episode av The Last Resort med flere 90 days par ligger ute. Noen andre som har sett den?

Hvor kan den ses ? 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tinky1 skrev (16 timer siden):

Ja, jeg har begynt å se på den. Fatter ikke at Ed og Liz fortsatt er sammen.. 

Tror Liz må være avhengig av drama i et forhold, ellers ville hun rømt for lenge siden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JaVel skrev (3 timer siden):

Tror Liz må være avhengig av drama i et forhold, ellers ville hun rømt for lenge siden. 

Ja, er noe som ikke er helt som det skal, i alle fall. Jeg tror Ed er narsissist. Han viser mange tegn på det. Sikkert derfor hun ikke klarer å løsrive seg fra han. 
 

Hva synes du om de andre parene? Angela burde fått sparken for lengst. Gærne kvinnfolk😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tinky1 skrev (13 timer siden):

Ja, er noe som ikke er helt som det skal, i alle fall. Jeg tror Ed er narsissist. Han viser mange tegn på det. Sikkert derfor hun ikke klarer å løsrive seg fra han. 
 

Hva synes du om de andre parene? Angela burde fått sparken for lengst. Gærne kvinnfolk😂

Angela driver med psyisk mishandling av sin mann. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...