Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

De fleste her har vel sett sesong 9 allerede, men den går på TLC nå. Episode 4. 

Må si jeg liker han fra Dakota (med en unik klesstil og cowboyhatt og bleket hår) som er sammen med hun fra Serbia (Miora?) godt foreløpig. Han er jo så fornuftlig. Det er uvanlig med så mye fornuft i denne serien :ler:  Måten han snakker til kjærsten også, hisser seg ikke opp over at hun ikke vil han skal treffe David, men snakker rolig og behersket og prøver å få hun til å se fra hans ståsted. Sånne diskusjoner blir stort sett veldig opphetet. Han var et frisk pust. 

Edit: Jibri heter han.

Endret av Pølsevann
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bienvilleparish

Hvorfor sendes bare pillow talk av den nye sesongen av single life på tlc? Skjønner ingenting. De siste episodene av happily ever after av siste sesong kom heller ikke med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bienvilleparish skrev (På 8.6.2022 den 17.26):

Hvorfor sendes bare pillow talk av den nye sesongen av single life på tlc? Skjønner ingenting. De siste episodene av happily ever after av siste sesong kom heller ikke med? 

Single life har vært sendt for en stund siden. De legger ut pillow talk til de episodene nå, ganske lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish skrev (På 8.6.2022 den 17.26):

Hvorfor sendes bare pillow talk av den nye sesongen av single life på tlc? Skjønner ingenting. De siste episodene av happily ever after av siste sesong kom heller ikke med? 

Har oppdaget at de episodene som ikke er pillow talk ligger i ukesarkivet sammen med programmet som går før pillow-talksendingen. Det som var på sist søndag finner du på den siste timen av det foregående programmet som handler om noe helt annet, legeprogram eller noe.  Litt irriterende at de gjør det sånn, tilfeldig at jeg ble klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Discovery + må en betale der for å se resten lissom?

Jeg holder på å se noen episoder nå på allentes ukesarkiv. Nå så jeg hun lyse søte pene jenta som ble gifta med han fra Jamacia i Las Vegas. Hun gikk på seg en smell vil jeg si. Jeg syns oppriktig synd i henne. Hun virka som en snill og god sjel som ble skikkelig rundlurt av en fuck boy som var ute etter visum. Jeg har ikke sett hele serien men stusser litt av at hun ikke har noen venninner rundt seg. Hun er jo bare vakker.

Der går han glipp av ett fint menneske og person som er villig til å gjøre alt for han. Håper karma slår til for han fortjener det verste i livet slik han har behandlet ett fint menneske. Ja han er ung men dog. Han er voksen. Hva var det hun sa at hun må forsørge han i 10 år fremover. Herregud det må da finnes muligheter for å få det brutt??? Alle kan gjøre feil og hun burde nå sett røde flagg osv osv og hun tar jo på seg all skylda sjøl. Det er typisk damer men alikevel. Jeg syns oppriktig synd i henne og hele hennes liv kommer til å bli noe helt annet enn det hun så for seg ... huff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff noen andre som får frysninger av Bilal og måten han behandler Shaheeda på? 😟

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pølsevann skrev (På 31.5.2022 den 22.07):

De fleste her har vel sett sesong 9 allerede, men den går på TLC nå. Episode 4. 

Må si jeg liker han fra Dakota (med en unik klesstil og cowboyhatt og bleket hår) som er sammen med hun fra Serbia (Miora?) godt foreløpig. Han er jo så fornuftlig. Det er uvanlig med så mye fornuft i denne serien :ler:  Måten han snakker til kjærsten også, hisser seg ikke opp over at hun ikke vil han skal treffe David, men snakker rolig og behersket og prøver å få hun til å se fra hans ståsted. Sånne diskusjoner blir stort sett veldig opphetet. Han var et frisk pust. 

Edit: Jibri heter han.

Har nettopp oppdaget sesong 9 var ute selv! Tror vi er på episode 3, han pengemannen har nettopp tatt med seg hun med sjalet hjem til barndomsrønna, og er sur for at hun er skuffet 😆 han vil at hun skal være lojal og ærlig, men jeg synes å lure henne med falsk bil og hjem er litt i grenseland selv om hun sikkert er golddigger! 

Leonaen skrev (10 timer siden):

Uff noen andre som får frysninger av Bilal og måten han behandler Shaheeda på? 😟

Hvem er disse, sesong 9?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Leonaen skrev (10 timer siden):

Uff noen andre som får frysninger av Bilal og måten han behandler Shaheeda på? 😟

Han behandler henne som om hun er mindreverdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
Leonaen skrev (15 timer siden):

Uff noen andre som får frysninger av Bilal og måten han behandler Shaheeda på? 😟

Det er ande i sesongen jeg synes er verre men den fyren har vært singel for lenge og setter urealistiske forventinger til henne. 

Jeg husker ikke hva han heter men det er en arabisk / muslimsk fyr som er med som jeg synes er verre enn Bilal. edit: tror det er Mohammed og Yve jeg mener her. 

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (Akkurat nå):

Det er ande i sesongen jeg synes er verre men den fyren har vært singel for lenge og setter urealistiske forventinger til henne. 

Jeg husker ikke hva han heter men det er en arabisk / muslimsk fyr som er med som jeg synes er verre enn Bilal. 

Uff ja.. han fra Egypt. Umoden og prater som et barn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

Umoden og prater som et barn. 

Og jeg synes kvinnesynet hans er som hentet fra middelalderen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (Akkurat nå):

Og jeg synes kvinnesynet hans er som hentet fra middelalderen. 

Ja, huff. Det er ingenting attraktivt med den karen i det hele tatt. Han bør flytte hjem til mammen sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (5 timer siden):

Har nettopp oppdaget sesong 9 var ute selv! Tror vi er på episode 3, han pengemannen har nettopp tatt med seg hun med sjalet hjem til barndomsrønna, og er sur for at hun er skuffet 😆 han vil at hun skal være lojal og ærlig, men jeg synes å lure henne med falsk bil og hjem er litt i grenseland selv om hun sikkert er golddigger! 

Hvem er disse, sesong 9?

Hun er fra Trinidad, med burka. Han afroamerikansk. Om du ble noe klokere av det? 🤔

 

Chroma skrev (5 timer siden):

Han behandler henne som om hun er mindreverdig. 

Ja som om hu er en drittunge liksom. Henta hu og dro til feil hus for å teste hu. Stopper bilen og truer med å kase hu ut av bilen om hu ikke oppfører seg, makan 🙄🙄 

 

padawan skrev (39 minutter siden):

Det er ande i sesongen jeg synes er verre men den fyren har vært singel for lenge og setter urealistiske forventinger til henne. 

Jeg husker ikke hva han heter men det er en arabisk / muslimsk fyr som er med som jeg synes er verre enn Bilal. edit: tror det er Mohammed og Yve jeg mener her. 

Ja han Mohammed er fæl! Jees… jeg liker ikke å kalle andre fæle, men det er noe med den måten han snakker på.. men i motsetning til Bilal er Mohammed ganske åpen om sitt ekstreme barnslige og utdaterte kvinnesyn. «Jeg trenger en dame som kan ta vare på meg som mamma gjør». Fysj 🤮

Endret av Leonaen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leonaen skrev (3 timer siden):

Hun er fra Trinidad, med burka. Han afroamerikansk. Om du ble noe klokere av det? 🤔

 

Ja som om hu er en drittunge liksom. Henta hu og dro til feil hus for å teste hu. Stopper bilen og truer med å kase hu ut av bilen om hu ikke oppfører seg, makan 🙄🙄 

 

Ja han Mohammed er fæl! Jees… jeg liker ikke å kalle andre fæle, men det er noe med den måten han snakker på.. men i motsetning til Bilal er Mohammed ganske åpen om sitt ekstreme barnslige og utdaterte kvinnesyn. «Jeg trenger en dame som kan ta vare på meg som mamma gjør». Fysj 🤮

Ja da er jeg med, pengemannen og sjaldama 🙂 skjønner godt hun ikke stoler så mye på han allerede nå nei, ufordragelig type. Han Mohammed var ekkel også, take care of me mommy liksom, og det jævla bideet sitt 😆

Klarer ikke Bini heller, skylder på dama at han må reise til USA ovenfor kompisene sine, klarer ikke stå for eget valg nei! De med cowboyhattene er de mest fornuftige så langt. Ballongdama og det barnet hun er nede og henter med seg er kjedelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (50 minutter siden):

Ja da er jeg med, pengemannen og sjaldama 🙂 skjønner godt hun ikke stoler så mye på han allerede nå nei, ufordragelig type. Han Mohammed var ekkel også, take care of me mommy liksom, og det jævla bideet sitt 😆

Klarer ikke Bini heller, skylder på dama at han må reise til USA ovenfor kompisene sine, klarer ikke stå for eget valg nei! De med cowboyhattene er de mest fornuftige så langt. Ballongdama og det barnet hun er nede og henter med seg er kjedelige.

Ballongdamen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For første gang ser jeg ikke på. Alle deltagerne er falske clouth chasers. Og halvparten er alerede gift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (37 minutter siden):

Ballongdamen? 

Ja hun som sa i introduksjonen sin at hun elsker og lever for ballonger 😆

Så er det det siste paret jeg glemte å nevne, han svarte og hun hvite med en baby, hun vil ha datenite og har med seg noe som ser ut som altfor smått undertøy, og han vil møte ungen sin, og dette kunne de jo unngått med litt kommunikasjon. Tror hun sa det 20 ganger på flyplassen, at hun bare ville ha denne ene natta, hallo hakk i plata!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinneguide skrev (20 timer siden):

Kara?

Det kan godt hende.. har ikke fått med meg at hun lever og ånder for ballonger 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (20 timer siden):

Ja hun som sa i introduksjonen sin at hun elsker og lever for ballonger 😆

Så er det det siste paret jeg glemte å nevne, han svarte og hun hvite med en baby, hun vil ha datenite og har med seg noe som ser ut som altfor smått undertøy, og han vil møte ungen sin, og dette kunne de jo unngått med litt kommunikasjon. Tror hun sa det 20 ganger på flyplassen, at hun bare ville ha denne ene natta, hallo hakk i plata!

Er det Kara? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...