Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2022 #1621 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg er fullstendig forvirret for det er mange forskjellige som sendes samtidig nå.... Repriser og nytt om hverandre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 18. april 2022 #1622 Del Skrevet 18. april 2022 Hoppetaujenta skrev (På 15.4.2022 den 9.18): Jeg er fullstendig forvirret for det er mange forskjellige som sendes samtidig nå.... Repriser og nytt om hverandre. Puh ja, vi har iallfall sett den vanlige 90 days, og så the other way, så var det nettopp before 90 days vi så ferdig... Nå ser vi single life 😅 vet ikke om det er rett rekkefølge, men begynner nå å skjønne hvem alle de snakker om i de forskjellige spinnoffsene er 😀 så har vi jo den norske og den svenske i tillegg. For et opplegg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røffetøffa Skrevet 23. april 2022 #1623 Del Skrevet 23. april 2022 Blir helt svett av Kimberly og Usman. Han bygger putevegg mellom dem i senga for å slippe unna henne. Hun MÅ jo skjønne at han egentlig ikke er det spor interessert! Snakk om helomvendig fra hans side da han så at biletten til amerika hang i en tynn tråd - DA var det ikke måte på hvor glad i han var i henne og de ble sammen osv.. bare helt krise hele opplegget! Og Ximena og Mike! Stakkars mann. Her ofrer han alt for å være med henne. Egne barn, tid og penger. og man ser at hun virkelig frastøtes av hele fyren, men holder ut for å få penger. Så trist. Håper han finner noe bedre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 23. april 2022 #1624 Del Skrevet 23. april 2022 Røffetøffa skrev (1 time siden): Blir helt svett av Kimberly og Usman. Han bygger putevegg mellom dem i senga for å slippe unna henne. Hun MÅ jo skjønne at han egentlig ikke er det spor interessert! Snakk om helomvendig fra hans side da han så at biletten til amerika hang i en tynn tråd - DA var det ikke måte på hvor glad i han var i henne og de ble sammen osv.. bare helt krise hele opplegget! Og Ximena og Mike! Stakkars mann. Her ofrer han alt for å være med henne. Egne barn, tid og penger. og man ser at hun virkelig frastøtes av hele fyren, men holder ut for å få penger. Så trist. Håper han finner noe bedre. Men jeg skjønner ikke; når gikk denne episoden? Plutselig var det bare «pillowtalk» og det gidder jeg ikke å se på. Blir så forvirra når de sender alt omhvernadre. Prøvde å sette på opptak men da kom bare denne piloowtalk episoden opp.. argh! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røffetøffa Skrevet 23. april 2022 #1625 Del Skrevet 23. april 2022 10 minutter siden, Amber said: Men jeg skjønner ikke; når gikk denne episoden? Plutselig var det bare «pillowtalk» og det gidder jeg ikke å se på. Blir så forvirra når de sender alt omhvernadre. Prøvde å sette på opptak men da kom bare denne piloowtalk episoden opp.. argh! Jeg ser på discovery + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 23. april 2022 #1626 Del Skrevet 23. april 2022 Røffetøffa skrev (2 timer siden): Blir helt svett av Kimberly og Usman. Han bygger putevegg mellom dem i senga for å slippe unna henne. Hun MÅ jo skjønne at han egentlig ikke er det spor interessert! Snakk om helomvendig fra hans side da han så at biletten til amerika hang i en tynn tråd - DA var det ikke måte på hvor glad i han var i henne og de ble sammen osv.. bare helt krise hele opplegget! Og Ximena og Mike! Stakkars mann. Her ofrer han alt for å være med henne. Egne barn, tid og penger. og man ser at hun virkelig frastøtes av hele fyren, men holder ut for å få penger. Så trist. Håper han finner noe bedre. Kimbaaaly er jo nesten på overgrepssiden, kvalmt hvordan hun maser på at de skal ha samleie. Når det kommer til Mike er han ikke helt uskyldig. Hun har ikke de kjærestefølelsene, og det må være lov. Han fiser når de kliner, slenger klærne rundt seg og kan ikke lage mat. Han betalte henne på det de kaller en «voksenside» og derfor ble de sammen, hun nøt godt av pengene hans men hun gjør det rett i å avslutte når hun nærmest avskyr ham. Jeg hadde heller aldri godtatt et tredje barn! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 29. april 2022 #1627 Del Skrevet 29. april 2022 Amber skrev (På 23.4.2022 den 19.16): Men jeg skjønner ikke; når gikk denne episoden? Plutselig var det bare «pillowtalk» og det gidder jeg ikke å se på. Blir så forvirra når de sender alt omhvernadre. Prøvde å sette på opptak men da kom bare denne piloowtalk episoden opp.. argh! Anbefaler å se på discovery+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mai 2022 #1628 Del Skrevet 3. mai 2022 Flere som har sett ferdig Tell All av Before The 90 days (sesong 5)?? For et drama!! Spesielt rundt Mike og Ximena!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 3. mai 2022 #1629 Del Skrevet 3. mai 2022 Jaa! Jeg så den nettopp!😂🤯 Hvor skal man begynne... Ben og frøkena som ser ut som hun er 17 år: Han er SÅ nedlatende mot alle de andre, vil oppføre seg som Mr Pastor 2022, men selv lot han seg catfishe, og jager rundt på hun jenta som ikke er interessert som om han er helt obsessed. Han reiste for å møte henne, hun møtte ikke opp, grunnet "sykdom hos foreldrene"..? Neste gang han dro ned til henne gikk det to dager før han fikk kontakt, og hun ligner ikke LITT på bildene han har fått. Jeg mistenker at TLC har leid inn hun han dater, for hun verken ligner på bildene, eller husker ting hun tidligere skal ha sagt til ham over chat. Hun omtaler ham også som en gammel mann, og det er litt annet enn i chat hvor hun ville ha babyene hans etc. Det er klassisk scam å ikke ville videochatte. Mike og Ximena: Mike blir advart av alle, men vil likevel fikse ting. Han går i terapi for å endre seg for Ximena. Dama som elsket ham og fikk ungene til å kalle ham pappa, frem til han sa nei til å betale for nye pupper og fettsuging, da var det stopp for kjærligheten!😂😂 Gino og Jasmine: Gino er lystløgner, og han har så mye tics når han blir tatt i løgn. Han vet ikke sitt eget beste, og jeg mistenker noe innenfor autismespekteret. Jasmine er splitter pine gal, men jeg fatter ikke at hun orker ham. Hun hobbyheksa med han Johnny fra Kina: Han bor i Kina, og vil miste jobb og dermed ikke kunne forsørge foreldre og sønn om han reiser før Covid roer seg der borte. Hun gråter og truer og ligger med en venn, fordi hun viser kjærlighet gjennom fysiske kjærtegn. Javel, men dropp langdistanseforhold da!🤯 Han Johnny vet ikke sitt eget beste. Løp, mens du kan! Kimbaaaaly og Sojaboy: Hun betaler praktisk talt en prostituert. Presser ham til sex og å dele seng. Glad tv ikke sender lukt, og han har egentlig fortjent greencard x100 slik som han finner seg i ting. Hamza og fruen: Jeg elsker Hamza. Alltid respektfull når han blir spurt om de andre, han virker genuint forelsket, og han ble så lykkelig da de ble gravide. Håper han får moren sin til USA, ønsker de alt godt. Var der noen jeg glemte nå? Hun kortvokste og typen var ikke med noen som vet hvorfor? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet 3. mai 2022 #1630 Del Skrevet 3. mai 2022 Molly85 skrev (10 timer siden): Jaa! Jeg så den nettopp!😂🤯 Hvor skal man begynne... Ben og frøkena som ser ut som hun er 17 år: Han er SÅ nedlatende mot alle de andre, vil oppføre seg som Mr Pastor 2022, men selv lot han seg catfishe, og jager rundt på hun jenta som ikke er interessert som om han er helt obsessed. Han reiste for å møte henne, hun møtte ikke opp, grunnet "sykdom hos foreldrene"..? Neste gang han dro ned til henne gikk det to dager før han fikk kontakt, og hun ligner ikke LITT på bildene han har fått. Jeg mistenker at TLC har leid inn hun han dater, for hun verken ligner på bildene, eller husker ting hun tidligere skal ha sagt til ham over chat. Hun omtaler ham også som en gammel mann, og det er litt annet enn i chat hvor hun ville ha babyene hans etc. Det er klassisk scam å ikke ville videochatte. Mike og Ximena: Mike blir advart av alle, men vil likevel fikse ting. Han går i terapi for å endre seg for Ximena. Dama som elsket ham og fikk ungene til å kalle ham pappa, frem til han sa nei til å betale for nye pupper og fettsuging, da var det stopp for kjærligheten!😂😂 Gino og Jasmine: Gino er lystløgner, og han har så mye tics når han blir tatt i løgn. Han vet ikke sitt eget beste, og jeg mistenker noe innenfor autismespekteret. Jasmine er splitter pine gal, men jeg fatter ikke at hun orker ham. Hun hobbyheksa med han Johnny fra Kina: Han bor i Kina, og vil miste jobb og dermed ikke kunne forsørge foreldre og sønn om han reiser før Covid roer seg der borte. Hun gråter og truer og ligger med en venn, fordi hun viser kjærlighet gjennom fysiske kjærtegn. Javel, men dropp langdistanseforhold da!🤯 Han Johnny vet ikke sitt eget beste. Løp, mens du kan! Kimbaaaaly og Sojaboy: Hun betaler praktisk talt en prostituert. Presser ham til sex og å dele seng. Glad tv ikke sender lukt, og han har egentlig fortjent greencard x100 slik som han finner seg i ting. Hamza og fruen: Jeg elsker Hamza. Alltid respektfull når han blir spurt om de andre, han virker genuint forelsket, og han ble så lykkelig da de ble gravide. Håper han får moren sin til USA, ønsker de alt godt. Var der noen jeg glemte nå? Hun kortvokste og typen var ikke med noen som vet hvorfor? Fin oppsummering, og jeg er enig i det meste! Mike og Ximena er et train wreck, men jeg syns ikke synd på ham. Han traff henne på en camgirl-side hvor han startet med å betale henne for videochat, så han bør ha visst litt hva han gikk til. Caleb og Alina ble fjernet fra sesongen grunnet rasistiske poster i Alinas sosiale medier. https://www.thewrap.com/90-day-fiance-alina-kozhevnikova-fired-racist-social-media-posts/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. mai 2022 #1631 Del Skrevet 3. mai 2022 Molly85 skrev (10 timer siden): Jaa! Jeg så den nettopp!😂🤯 Hvor skal man begynne... Ben og frøkena som ser ut som hun er 17 år: Han er SÅ nedlatende mot alle de andre, vil oppføre seg som Mr Pastor 2022, men selv lot han seg catfishe, og jager rundt på hun jenta som ikke er interessert som om han er helt obsessed. Han reiste for å møte henne, hun møtte ikke opp, grunnet "sykdom hos foreldrene"..? Neste gang han dro ned til henne gikk det to dager før han fikk kontakt, og hun ligner ikke LITT på bildene han har fått. Jeg mistenker at TLC har leid inn hun han dater, for hun verken ligner på bildene, eller husker ting hun tidligere skal ha sagt til ham over chat. Hun omtaler ham også som en gammel mann, og det er litt annet enn i chat hvor hun ville ha babyene hans etc. Det er klassisk scam å ikke ville videochatte. Mike og Ximena: Mike blir advart av alle, men vil likevel fikse ting. Han går i terapi for å endre seg for Ximena. Dama som elsket ham og fikk ungene til å kalle ham pappa, frem til han sa nei til å betale for nye pupper og fettsuging, da var det stopp for kjærligheten!😂😂 Gino og Jasmine: Gino er lystløgner, og han har så mye tics når han blir tatt i løgn. Han vet ikke sitt eget beste, og jeg mistenker noe innenfor autismespekteret. Jasmine er splitter pine gal, men jeg fatter ikke at hun orker ham. Hun hobbyheksa med han Johnny fra Kina: Han bor i Kina, og vil miste jobb og dermed ikke kunne forsørge foreldre og sønn om han reiser før Covid roer seg der borte. Hun gråter og truer og ligger med en venn, fordi hun viser kjærlighet gjennom fysiske kjærtegn. Javel, men dropp langdistanseforhold da!🤯 Han Johnny vet ikke sitt eget beste. Løp, mens du kan! Kimbaaaaly og Sojaboy: Hun betaler praktisk talt en prostituert. Presser ham til sex og å dele seng. Glad tv ikke sender lukt, og han har egentlig fortjent greencard x100 slik som han finner seg i ting. Hamza og fruen: Jeg elsker Hamza. Alltid respektfull når han blir spurt om de andre, han virker genuint forelsket, og han ble så lykkelig da de ble gravide. Håper han får moren sin til USA, ønsker de alt godt. Var der noen jeg glemte nå? Hun kortvokste og typen var ikke med noen som vet hvorfor? Regner med at du tenker på Big Ed? Han er forlovet med Liz som er på alder med datteren hans ( om hun ikke er yngre). https://www.google.com/amp/s/people.com/tv/90-day-fiance-big-ed-engaged-to-liz-woods/%3Famp%3Dtrue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mai 2022 #1632 Del Skrevet 4. mai 2022 Molly85 skrev (18 timer siden): Jaa! Jeg så den nettopp!😂🤯 Hvor skal man begynne... Hamza og fruen: Jeg elsker Hamza. Alltid respektfull når han blir spurt om de andre, han virker genuint forelsket, og han ble så lykkelig da de ble gravide. Håper han får moren sin til USA, ønsker de alt godt. Helt enig!!! Han virker såå lykkelig og forelsket!! Jeg heier virkelig på dem!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 8. mai 2022 #1633 Del Skrevet 8. mai 2022 MissStiles skrev (På 4.5.2022 den 7.41): Helt enig!!! Han virker såå lykkelig og forelsket!! Jeg heier virkelig på dem!! Det er dessverre slutt mellom dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 8. mai 2022 #1634 Del Skrevet 8. mai 2022 NewStart87 skrev (6 timer siden): Det er dessverre slutt mellom dem. Er det?🥺 Har de fått barnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 8. mai 2022 #1635 Del Skrevet 8. mai 2022 Molly85 skrev (57 minutter siden): Er det?🥺 Har de fått barnet? Ja, og de har fått barnet, men barnet er det nok hun som har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mai 2022 #1636 Del Skrevet 9. mai 2022 Molly85 skrev (17 timer siden): Er det?🥺 Har de fått barnet? Er det? Det har jeg ikke fått med meg 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariam Skrevet 11. mai 2022 #1637 Del Skrevet 11. mai 2022 Ny sesong på 90 days har begynt på discovery + 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mai 2022 #1638 Del Skrevet 11. mai 2022 Ariam skrev (6 timer siden): Ny sesong på 90 days har begynt på discovery + 🤩 Juhu!!! Mange spennende nye par!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 25. mai 2022 #1639 Del Skrevet 25. mai 2022 På fem sendte de nettopp sesong 2 av «the other way». Så istedet for å sende sesong tre så starter de på sesong 1?? Hva slags tull er det? Hvor kan man se sesong 3 da? Synes ofte det er så mye tull, de holder seg ikke til rekkefølgen. Ingen vits i å spørre de heller; etterlyste the bachelorette tidigere i år og fikk svar om at det visste de ikke noe om, de hadde ikke rettigheter. 1mnd senere kom den på skjermen #useriøst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 27. mai 2022 #1640 Del Skrevet 27. mai 2022 Amber skrev (På 26.5.2022 den 0.16): På fem sendte de nettopp sesong 2 av «the other way». Så istedet for å sende sesong tre så starter de på sesong 1?? Hva slags tull er det? Hvor kan man se sesong 3 da? Synes ofte det er så mye tull, de holder seg ikke til rekkefølgen. Ingen vits i å spørre de heller; etterlyste the bachelorette tidigere i år og fikk svar om at det visste de ikke noe om, de hadde ikke rettigheter. 1mnd senere kom den på skjermen #useriøst Derfor jeg har slutta å følge med på tv'n. Ser på d+ og får med meg alt og når jeg kan se d. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå