Gladidagogså Skrevet 27. januar 2022 #1581 Del Skrevet 27. januar 2022 Lunaris skrev (15 timer siden): Hvordan skal det gå? Han er da tilbakestående? Hæh??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 27. januar 2022 #1582 Del Skrevet 27. januar 2022 Gladidagogså skrev (39 minutter siden): Hæh??? Mursel? Er han ikke bare ekstremt dårlig i engelsk da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 27. januar 2022 #1583 Del Skrevet 27. januar 2022 Nana skrev (Akkurat nå): Mursel? Er han ikke bare ekstremt dårlig i engelsk da? jo, det tenker eg og. Reagerte på at noen kalte han tilbakestående. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 27. januar 2022 #1584 Del Skrevet 27. januar 2022 Gladidagogså skrev (2 timer siden): jo, det tenker eg og. Reagerte på at noen kalte han tilbakestående. Enig. Det kan umulig være enkelt når han ikke kunne/kan(?) er fnugg engelsk og dermed ikke fikk uttrykke seg. I tillegg kunne ikke barna fordra ham og det gav de tydelig uttrykk for uten at moren reagerte noe særlig på det. Jeg hadde ikke klart å oppføre meg så fattet som han gjorde i en så vedvarende vanskelig situasjon. Når det er sagt blir jeg stadig forundret over hvor mange som inngår forhold uten å kunne kommunisere annet enn via Google translate el.l. Alle nyansene forsvinner jo i oversettelsen. Anna og Mursel hadde riktignok en felles interesse i birøkting så det hjalp sikkert til å få en connection. Selv syns jeg kommunikasjon i parforhold til tider kan være utfordrende i seg selv på samme språk, men mulig det er jeg som er litt «tilbakestående» 😝 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2022 #1585 Del Skrevet 30. januar 2022 Det tok ikke lang tid. https://www.dagbladet.no/kjendis/realitypar-skilles/75255845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 1. februar 2022 #1586 Del Skrevet 1. februar 2022 Vill bringebær skrev (På 25.1.2022 den 19.50): Noen som følger med nyeste sesong av Before The 90 days? Ja, og den sesongen leverer 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 2. februar 2022 #1587 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) On 1/30/2022 at 1:39 PM, padawan said: Det tok ikke lang tid. https://www.dagbladet.no/kjendis/realitypar-skilles/75255845 Nei, men det forholdet var jo dødt før det startet 😅 Hvorfor vil kvinner ha sex med en bortskjemt mamma gutt som i tillegg ikke behandler dem bra? Og forklaringen hans på stort sex behov «det er ikke hvor ofte men energien» så når forloveren prøvde å tilfredsstille han i dusjen, så var det feil for hun hadde feil energi🙄(tell all) og hvem vil ha sex 5 ganger til dagen men svigermor rundt hvert hjørne 😅 Endret 2. februar 2022 av **Marshmallow** 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 2. februar 2022 #1588 Del Skrevet 2. februar 2022 On 2/1/2022 at 9:58 AM, vintage said: Ja, og den sesongen leverer 😄 Noen som vet når den sendes på tlc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. februar 2022 #1589 Del Skrevet 2. februar 2022 **Marshmallow** skrev (32 minutter siden): Nei, men det forholdet var jo dødt før det startet Han har hatt henne i livet sitt en god stund så hun burde vite hva hun gikk til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firtina Skrevet 2. februar 2022 #1590 Del Skrevet 2. februar 2022 Nana skrev (På 27.1.2022 den 23.41): Mursel? Er han ikke bare ekstremt dårlig i engelsk da? Han er fra samme by som meg. Han er nok ikke tilbakestående nei 😅 han snakker som en helt normal person på Tyrkisk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2022 #1591 Del Skrevet 2. februar 2022 Ang Mursel; det kan jo være at en del har med forskjeller i oppdragelse og kultur også. Når familien har et slikt grep på han i utgangspunktet, skal det kanskje litt til å slite seg løs og bli seg selv i ny og fri utgave. Syns han virker hyggelig og de virker som et bra par sammen. Flotte unger også ...og snart blir det flere. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 4. februar 2022 #1592 Del Skrevet 4. februar 2022 Jeg syns synd på Natalie. Greit nok at hun har noe spesiell oppførsel selv, hun er jo veldig morsk, men Mike og moren behandler henne ikke bra. Moren hadde en kritisk og frekk tone under hele besøket så skjønner godt at Natalie ikke følte seg velkommen. Og så skjønner trish iiingenting på slutten når Natalie reagerer. Nei hun som har vært så "snill og imøtekommende" 😊 Syns det er ganske hårreisende hvordan Mike står å skjeller henne ut. De råtter seg sammen mot henne. Og i spin of serien til chantel. Blir heeelt sjokka over mora til Pedro. Glad jeg ikke har ei sånn mor. Eller søster. Ikke at jeg er spesielt begeistret for noen av folkene i den serien. Virker nitrist, de smiler og ler aldri sammen. Dønn alvorlig hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 4. februar 2022 #1593 Del Skrevet 4. februar 2022 oxycodone skrev (30 minutter siden): Og i spin of serien til chantel. Blir heeelt sjokka Jeg ser ikke på den nettopp fordi "alle" i familiene har søppeloppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 4. februar 2022 #1594 Del Skrevet 4. februar 2022 padawan skrev (18 minutter siden): Jeg ser ikke på den nettopp fordi "alle" i familiene har søppeloppførsel. Egentlig ikke jeg heller, men hender av og til. Hadde vært andre par som heller burde fått spin off enn de to 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2022 #1595 Del Skrevet 4. februar 2022 https://www.dagbladet.no/kjendis/realityprofil-domt-til-fengsel/75299386 Vet ikke helt om jeg er overrasket eller ikke…. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 5. februar 2022 #1596 Del Skrevet 5. februar 2022 **Marshmallow** skrev (På 2.2.2022 den 11.18): Nei, men det forholdet var jo dødt før det startet 😅 Hvorfor vil kvinner ha sex med en bortskjemt mamma gutt som i tillegg ikke behandler dem bra? Og forklaringen hans på stort sex behov «det er ikke hvor ofte men energien» så når forloveren prøvde å tilfredsstille han i dusjen, så var det feil for hun hadde feil energi🙄(tell all) og hvem vil ha sex 5 ganger til dagen men svigermor rundt hvert hjørne 😅 🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 5. februar 2022 #1597 Del Skrevet 5. februar 2022 padawan skrev (På 4.2.2022 den 10.23): Jeg ser ikke på den nettopp fordi "alle" i familiene har søppeloppførsel. Huff ja for en slitsom og dysfunksjonell gjeng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 5. februar 2022 #1598 Del Skrevet 5. februar 2022 bienvilleparish skrev (På 4.2.2022 den 9.52): Jeg syns synd på Natalie. Greit nok at hun har noe spesiell oppførsel selv, hun er jo veldig morsk, men Mike og moren behandler henne ikke bra. Moren hadde en kritisk og frekk tone under hele besøket så skjønner godt at Natalie ikke følte seg velkommen. Og så skjønner trish iiingenting på slutten når Natalie reagerer. Nei hun som har vært så "snill og imøtekommende" 😊 Syns det er ganske hårreisende hvordan Mike står å skjeller henne ut. De råtter seg sammen mot henne. Og i spin of serien til chantel. Blir heeelt sjokka over mora til Pedro. Glad jeg ikke har ei sånn mor. Eller søster. Ikke at jeg er spesielt begeistret for noen av folkene i den serien. Virker nitrist, de smiler og ler aldri sammen. Dønn alvorlig hele tida. Helt enig - Natalie er den som blir behandlet dårlig her. mike og mora er en idiot. Natalie finner seg i altfor mye. Håper hun finner en annen mann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 5. februar 2022 #1599 Del Skrevet 5. februar 2022 bienvilleparish skrev (På 16.1.2022 den 17.04): Jeg syns lite om Andrei. Føler han utnytter henne og familien hennes. Hun er jo egentlig også med på å utnytte faren sin. Han må bare jekke seg og være mer ydmyk. Funker jo ikke å oppføre seg sånn i den virkelige verden 🤦♀️ men det er vel en gjenganger hos flere av dem, de har altfor store forventinger til type jobb og lønn når de kommer der å skal søke. Det er jo familien til Libby som er fæle. Krangler og angriper han konstant.Andrei prøver jo bare å få seg jobb og de andre er sure fordi de vil ha alle pengene selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rains of castamere Skrevet 5. februar 2022 #1600 Del Skrevet 5. februar 2022 MissStiles skrev (På 4.2.2022 den 18.08): https://www.dagbladet.no/kjendis/realityprofil-domt-til-fengsel/75299386 Vet ikke helt om jeg er overrasket eller ikke…. Og Varya støtter ham like fullt. Surprise surprise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå