Gå til innhold

Dyrt utdrikningslag...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare å takke nei. Aldri i livet om jeg hadde brukt 15.000 på ett utdrikningslag, da hadde jeg heller stått på torget og delt ut tusenlappene...

Anonymkode: e2d95...ce3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, SupaWoman skrev:

Hvordan kan fly og to netter på hotell koste 10 000 pr stykk, reiser dere 1 klasse og bor på 5 stjerners hotell midt i sentrum?

Vel, fly tur retur fra Alta til Tromsø koster ca 4000 i de verste periodene, hotell koster ca 2000 per natt, så kommer mat og diverse. Ikke noe problem å komme opp i den summen :)

Anonymkode: 9b81c...7cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, fly tur retur fra Alta til Tromsø koster ca 4000 i de verste periodene, hotell koster ca 2000 per natt, så kommer mat og diverse. Ikke noe problem å komme opp i den summen :)

Anonymkode: 9b81c...7cc

Jeg må bare tilføye at vi bor på østlandet, så det er ikke så dyrt å fly... Vi kan reise fra gardermoen uten problem

Anonymkode: 762eb...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare tilføye at vi bor på østlandet, så det er ikke så dyrt å fly... Vi kan reise fra gardermoen uten problem

Anonymkode: 762eb...fe4

Har du snakket med forlover nå? Hva planen er og hvorfor det er svindyrt? At du ikke har råd til dette og synes det er dumt at for å være med i venninnen din sitt utdrikkingslag så må du ut med hele 15000!

Anonymkode: ae778...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, fly tur retur fra Alta til Tromsø koster ca 4000 i de verste periodene, hotell koster ca 2000 per natt, så kommer mat og diverse. Ikke noe problem å komme opp i den summen :)

Anonymkode: 9b81c...7cc

Vel, nå i mai kan du fly t/r fra 341 kr fra Torp- London.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du snakket med forlover nå? Hva planen er og hvorfor det er svindyrt? At du ikke har råd til dette og synes det er dumt at for å være med i venninnen din sitt utdrikkingslag så må du ut med hele 15000!

Anonymkode: ae778...112

Jeg sa ifra om at jeg ikke har økonomi til å delta, har ikke fått noe svar enda. Turte ikke helt spørre hva det skulle gå til... Kjenner ikke forloveren så godt

Anonymkode: 762eb...fe4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem som TS. Men det er bruden som krever utenlandstur her. Og forloveren har bedre råd enn resten av venninnene. Søsteren til bruden har ikke råd til å bli med en gang. Synes det er en uting med så dyre utdrikningslag. 

Anonymkode: 05364...110

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2019 den 13.11, SupaWoman skrev:

Vel, nå i mai kan du fly t/r fra 341 kr fra Torp- London.

Vet du hvor Alta er hen?

Ganske langt unna Oslo/Sandefjord..

Anonymkode: 4a63c...6e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke 15 000,- var så mye hvis det var en reise til utlandet.

Leser at noen mener de får en tur for 5 stk for den summen. Dette er jo tull! Får ikke en slik tur for 1000kr!

Videre så registrerer jeg at noen sier at 15 000kr ikke er en månedslønn. Da tror jeg vedkommende snakker om folk som går på NAV eller har en 30% jobb.

 

Synes det er smålig av deg å boikotte. Kanskje burde tenke på andre sitt ve og vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 15000 er mye selv om det er en utenlandstur. Aldri i verden om jeg hadde betalt det, uavhengig av hvem som er bruden. For meg er det godt over halve månedslønna.

Anonymkode: 2bdb1...ebe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes 15000 er mye selv om det er en utenlandstur. Aldri i verden om jeg hadde betalt det, uavhengig av hvem som er bruden. For meg er det godt over halve månedslønna.

Anonymkode: 2bdb1...ebe

Hva jobber du med siden det er halve lønna di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, nicks803 skrev:

Synes det er smålig av deg å boikotte. Kanskje burde tenke på andre sitt ve og vel?

What the...?

Anonymkode: 4a63c...6e4

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke 15.000 på ferie for meg selv en gang. Hadde aldri brukt den summen for  et opplegg som dette.

Anonymkode: 33c7e...50c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker ikke 15.000 på ferie for meg selv en gang. Hadde aldri brukt den summen for  et opplegg som dette.

Anonymkode: 33c7e...50c

Er det fordi du ikke har råd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.4.2019 den 15.25, AnonymBruker skrev:

Har fått mail fra forlover til en nær venninne om utdrikningslag, og det kommer til å koste totalt ca 15 000 per person.. Jeg har ikke økonomi til dette, men vil være der for venninna mi 😕 Hva gjør jeg?

Anonymkode: 762eb...fe4

Usikker på om dette er alvorlig.

Hadde ikke betalt noe særlig for å delta på dette. Maks noen hundrelapper.

I dag lager man jo helt sinnsyke greier ut av ting som skal koste masse, som babyshower idiotien.

Anonymkode: 0f667...c3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2019 den 20.43, AnonymBruker skrev:

Jeg sa ifra om at jeg ikke har økonomi til å delta, har ikke fått noe svar enda. Turte ikke helt spørre hva det skulle gå til... Kjenner ikke forloveren så godt

Anonymkode: 762eb...fe4

Har du snakket med bruden, da? Jeg ville gjort det slik at hun forstår at du ikke er sur på henne eller noe. Tror jeg ville sagt at «Jeg beklager så mye, men jeg kan dessverre ikke delta i utdrikningslaget ditt. Jeg er oppriktig lei for det, for jeg ville veldig gjerne vært med, men da jeg fikk vite hva det koster ser jeg at jeg ikke har råd. Jeg vet ikke hva som er planlagt, men jeg ønsker deg en super dag!» 

Da skulle du si nok til at bruden forstår at det er et opplegg som ikke alle har mulighet til å delta på, men samtidig nevner du ikke eksakt pris og du kritiserer heller ingen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, nicks803 skrev:

Jeg synes ikke 15 000,- var så mye hvis det var en reise til utlandet.

Leser at noen mener de får en tur for 5 stk for den summen. Dette er jo tull! Får ikke en slik tur for 1000kr!

Videre så registrerer jeg at noen sier at 15 000kr ikke er en månedslønn. Da tror jeg vedkommende snakker om folk som går på NAV eller har en 30% jobb.

 

Synes det er smålig av deg å boikotte. Kanskje burde tenke på andre sitt ve og vel?

Wtf.... 

Anonymkode: 08ab2...5f1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horribelt dyrt!, etter utdrikkingslaget så blir det sikkert bridal shower og etter det igjen så kommer bryllupet. Blir hun gravid så skal det sikkert arrangeres baby shower og gender reveal party. Alt har blitt en kjøpefest som kommer handelsnæringen til gode, eller så er det om å gjort å ha det dyreste og flotteste prinsessebryllupet.

Anonymkode: cb804...f4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...