Gå til innhold

J.Lo er som en vin. Enig?


Yuumi

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, wintergirl skrev:

Tror egentlig den kommentaren var til meg, men Mouah*1 bommet litt 

Nei, jeg bommet ikke. Du kan jo også lese hennes første kommentar. Det er et typisk eksempel på hvilke kommentarer som dukker opp når en kvinne sier noe pent om en annen kvinne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, hind skrev:

Er det slik at kvinner ikke har lov til å ytre seg kritisk om andre kvinner overhodet, eller gjelder det bare i utseenderelaterte spørsmål, mener du? Eller er det kanskje såkalt pene og sexy kvinner vi ikke har lov til å si noe ufordelaktig om? Greit å vite hva man har å forholde seg til. Jeg synes dama var mye penere før hun gjorde ting med ansiktet sitt, og så enkelt er det. Jeg hater ikke kvinner, jeg digger dem. Derfor synes jeg det er trist å se smellvakre damer forandres og bli stive og mimikkløse på grunn av skjønnhetsinngrep. De er i sin fulle rett til å gjøre hva de vil med seg selv, men jeg trenger ikke å like det. Jeg mener det er sunt og nødvendig med motstemmer nå når selv vanlige jenter begynner å operere seg alt som tenåringer.

Hvordan i all verden vet du at hun har gjort noe med ansiktet sitt? 

Det er sånne kommentarer man stadig kan lese at kvinner kommer med, om andre kvinner, hvis ei kvinne ser bra ut. Uten at dere egentlig vet noe som helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun ser knallbra ut, og jeg er likegyldig til hva hun har brukt av penger og hjelpemidler. Det er jo en horde modne kvinner på Oslo vest som gjør det samme uten like resultater, så hun har jo også gener og livsstil i sin favør.

Forøvrig blir jeg glad, ikke sur, når jeg ser godt voksne kvinner som beholder appelen. Tenk så fint at man kan være hot selv om man ikke er 25!

At det finnes bilder av J Lo i uflatterende lys er til å leve med. Hun er 20+ år eldre enn meg, og du kan også fange meg i en vinkel der jeg ser ut som jeg er 50, eller kanskje tilbakestående. Om noen finner glede i det, så fint for dem. Da har de nok ikke så mange gleder. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas
På 28.4.2019 den 23.06, Mouah*1 skrev:

Det er et typisk trekk at andre damer snakker ned damer som holder seg godt ( se f.eks hun som måtte legge ut det bildet ).

Menn holder ikke på sånn!

Hva med å godta at noen holder seg bedre enn andre, enn å lete etter "feil" hos vedkommende.

Er det stygt å påpeke at J. Lo er en flott kvinne selv om hun ikke er pur ung, og vise bilde av at hun ikke alltid ser ut som hun gjør på premierer og retusjerte bilder på sosiale medier? Kan det være at du reagerer så sterkt fordi du oppfatter det som negativt å bli eldre, og tror alle som nevner at J. Lo ikke er pur ung gjør dette for å være stygge? 

Jeg opplevde ikke kommentaren som stygg i det hele tatt, og bildet du reagerte negativt på sjokkerte ikke meg. Det er tatt i et lys og med et kamera som avslører hver lille pore, og er ikke så ulikt bilder av andre kjente mennesker i samme belysning og uten filter, det være seg en 30-åring eller J. Lo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å holde seg bra når man har tilgang til all verdens kosmetiske behandlinger og man har verdens beste stylister og sminkører tilgjengelig. Skulle bare mangle at hun så bra ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SupaWoman skrev:

Det er lett å holde seg bra når man har tilgang til all verdens kosmetiske behandlinger og man har verdens beste stylister og sminkører tilgjengelig. Skulle bare mangle at hun så bra ut. 

Nei. Man kan ikke kjøpe seg til alt. 

Dette er også typiske kommentarer som kommer når noen holder seg godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Lostintranslation skrev:

Jeg synes hun ser knallbra ut, og jeg er likegyldig til hva hun har brukt av penger og hjelpemidler. Det er jo en horde modne kvinner på Oslo vest som gjør det samme uten like resultater, så hun har jo også gener og livsstil i sin favør.

Forøvrig blir jeg glad, ikke sur, når jeg ser godt voksne kvinner som beholder appelen. Tenk så fint at man kan være hot selv om man ikke er 25!

At det finnes bilder av J Lo i uflatterende lys er til å leve med. Hun er 20+ år eldre enn meg, og du kan også fange meg i en vinkel der jeg ser ut som jeg er 50, eller kanskje tilbakestående. Om noen finner glede i det, så fint for dem. Da har de nok ikke så mange gleder. 

Signerer 👍 Hun har en flott kropp, bedre enn mange i 20 årene. 

Hmm, lurer på om noen skal si "Den er operert og photoshoppet " ok..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mouah*1 skrev:

Nei, jeg bommet ikke. Du kan jo også lese hennes første kommentar. Det er et typisk eksempel på hvilke kommentarer som dukker opp når en kvinne sier noe pent om en annen kvinne. 

Og så? Er menn som ikke er så positive også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hun er vakker både med og uten sminke, håper bare hun forstår at hun er flott som hun er og at hun ikke tar helt av med botoxen sånn som Madonna har gjort 😕 Må være disse latinamerikanske genene, enten har de en mer robust hud eller så er det kostholdet, uansett så holder de seg alltid utrolig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer Lopez ser jækla bra ut mtp alderen. Men hun blir ikke bedre med årene som en god vin. Hun forfaller og fikser finslig på det, men hun eldes. Hun hadde sin peak i slutten av 20 og begynnelsen av 30 årene og sånn kommer det alltid til å være. Hun er meget vakker, men hun unnslipper ikke alderdommen som de fleste sexsymboler sliter med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mouah*1 skrev:

Hvordan i all verden vet du at hun har gjort noe med ansiktet sitt? 

Det er sånne kommentarer man stadig kan lese at kvinner kommer med, om andre kvinner, hvis ei kvinne ser bra ut. Uten at dere egentlig vet noe som helst.

Hvordan jeg kan vite det? Fordi dama er 50, og jeg ikke er blind.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke alle som ser mye yngre ut som trenger å ha fikset på seg selv. Jeg kjenner flere. 

Man modnes forskjellig. Noen kan modnes tidlig, mens andre seint. Det er det gener og livsstil som avgjør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lostintranslation skrev:

Jeg synes hun ser knallbra ut, og jeg er likegyldig til hva hun har brukt av penger og hjelpemidler. Det er jo en horde modne kvinner på Oslo vest som gjør det samme uten like resultater, så hun har jo også gener og livsstil i sin favør.

Forøvrig blir jeg glad, ikke sur, når jeg ser godt voksne kvinner som beholder appelen. Tenk så fint at man kan være hot selv om man ikke er 25!

At det finnes bilder av J Lo i uflatterende lys er til å leve med. Hun er 20+ år eldre enn meg, og du kan også fange meg i en vinkel der jeg ser ut som jeg er 50, eller kanskje tilbakestående. Om noen finner glede i det, så fint for dem. Da har de nok ikke så mange gleder. 

Synes du er inne på noe vesentlig her, og som var endel av poenget mitt.

Noen bare må finne et kjipere bilde å vise av ei dame som holder seg bra. Og det er det ofte damer som gjør

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...