Gå til innhold

J.Lo er som en vin. Enig?


Yuumi

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, smalls skrev:

Ikke på de 2 bildene som ble lagt ut her. Kall meg gjerne blind

Sjekk hva jeg svarte smalls. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Hvilke bilder refererer du til? J-Lo har mørke bryn, mørke vipper og pigmentert hud. Da trenger man i prinsippet ikke å sminke hverken øyne eller bryn for å se fresh ut. Pigmentert hud trenger man heller ikke å sminke, med mindre man har veldig ujevn hud. 

J-Lo har, uavhengig av sminke, utført både kirurgi, botox og fillers. Det er ikke bare genenes fortjeneste at hun knapt har rynker som 50-åring. 

Nå snakker jeg om de 2 bildene som ble lagt ut her. Jeg er da fult klar over hun ikke er 100% naturlig (det har jeg heller aldri sagt)og gjerne har tatt Botox og andre ting. 

Jeg synes ser helt smashing ut jeg 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, smalls skrev:

Nå snakker jeg om de 2 bildene som ble lagt ut her. Jeg er da fult klar over hun ikke er 100% naturlig (det har jeg heller aldri sagt)og gjerne har tatt Botox og andre ting. 

Jeg synes ser helt smashing ut jeg 😊

De to bildene i det første innlegget er definitivt tungt sminket. Hvilke av de mange bildene i de andre innlegget med bilder tenker du på? Det var flere en to bilder der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

De to bildene i det første innlegget er definitivt tungt sminket. Hvilke av de mange bildene i de andre innlegget med bilder tenker du på? Det var flere en to bilder der. 

De 2 usminka bildene på side 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her fortsetter dere akkurat slik jeg hadde fryktet.

Ts skrev en tråd om ei hun synes er flott, så kommer  noen og legger ut et mindre tiltalende bilde av vedkommende, og det tar av for fullt, med påstander om at "menn er like ille", at hun har gjort inngrep osv, osv. Jeg har aldri skrevet noe om at ikke menn kan kritisere kvinner, men nå handlet det om hva kvinner her gjør. Og dette er noe jeg har merket meg.

Jeg har så utrolig lite til overs for denne måten å "brette" ut folk på, at jeg kan ikke få sagt det nok!

Hvorfor måtte noen legge ut det første mindre heldige bildet? Det var poenget mitt, for jeg har ofte lagt merke til at kvinner gjør dette, og det er noe veldig kjipt over det. Jeg har aldri sett at menn har lagt ut og zoomet inn mindre heldige nærbilder av menn som holder seg godt, med masse kommentarer at han "egentlig ser sånn ut", og at han sikkert tar både det ene og det andre ( av diverse inngrep )... 

Mange kvinner ødelegger for andre kvinner, med å snakke ned andre damer, går detaljert inn i ting de mener personen må ha gjort, selv om de ikke vet noe om dette. Og plutselig sitter menn med masse informasjon de egentlig ikke hadde trengt å få, om andre damer som holder seg bra. Dvs kvinner selv har gjort det sånn at menn, som i utgangspuntet synes hun er veldig flott, får masse detaljer og andre nærgående bilder, som gjør at de kanskje får et annet inntrykk. Dette ene og alene står kvinner selv for! Jeg har aldri sett at menn gjør dette. 

Håper dere som holder på sånn, kan tenke dere om neste gang dere hiver dere over en annen person, for å fremstille vedkommende i et mindre heldig lys! 

Endret av Mouah*1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett andre menn gjøre slikt, simpelthen fordi jeg aldri har sett noen legge ut et bilde av en mann oppi åra med kommentaren "x er som en god vin" (underforstått: blir bedre for hvert år som går). Men har sett utallige slike tråder om kvinner som holder seg godt. Det virker generelt som at det er MYE større fokus på kvinners utseende, både i Hollywood og på forum som KG.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Mouah*1 skrev:

Og her fortsetter dere akkurat slik jeg hadde fryktet.

Ts skrev en tråd om ei hun synes er flott, så kommer  noen og legger ut et mindre tiltalende bilde av vedkommende, og "hønsekaklinga" tar av for fullt, med påstander om at "menn er like ille", at hun har gjort inngrep osv, osv. 

Jeg har så utrolig lite til overs for denne måten å "brette" ut folk på, at jeg kan ikke få sagt det nok!

Hvorfor måtte noen legge ut det første mindre heldige bildet? Det var poenget mitt, for jeg har ofte lagt merke til at kvinner gjør dette, og det er noe veldig kjipt over det. Jeg har aldri sett at menn har lagt ut og zoomet inn mindre heldige nærbilder av menn som holder seg godt, med masse kommentarer at han "egentlig ser sånn ut", og at han sikkert tar både det ene og det andre ( av diverse inngrep )... 

Mange kvinner ødelegger for andre kvinner, med å snakke ned andre damer, går detaljert inn i ting de mener personen må ha gjort, selv om de ikke vet noe om dette. Og plutselig sitter menn med masse informasjon de egentlig ikke hadde trengt å få, om andre damer som holder seg bra. Dvs kvinner selv har gjort det sånn at menn, som i utgangspuntet synes hun er veldig flott, får masse detaljer og andre nærgående bilder, som gjør at de kanskje får et annet inntrykk. Dette ene og alene står kvinner selv for! Jeg har aldri sett at menn gjør dette. 

Håper dere som holder på sånn, kan tenke dere om neste gang dere hiver dere over en annen person, for å fremstille vedkommende i et mindre heldig lys! 

Så bare fordi du ikke har sett menn kritisere andre menn så har ikke vi andre det heller? Det er kun du som har rett? Det vi andre som tar feil? Viktig for deg å svartmale kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, wintergirl skrev:

Så bare fordi du ikke har sett menn kritisere andre menn så har ikke vi andre det heller? Det er kun du som har rett? Det vi andre som tar feil? Viktig for deg å svartmale kvinner. 

Interessant at du prøver å fremstille det som om jeg svartmaler kvinner, når jeg prøver å beskytte kvinner. 

Det er DU og mange andre damer her inne, som prøver å finne feil på ei dame ts sa noe fint om! Legger ut mindre heldige bilder...Dere går med lupe, begynner å diskutere det ene og det andre angående utseende hennes, hva hun evt har fikset på, for "hun må jo ha gjort noe" i følge dere, selv om det ikke trenger å være tilfellet, osv.

Kvinner er kvinner verst her.

Endret av Mouah*1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mouah*1 skrev:

Interessant at du prøver å fremstille det som om jeg svartmaler kvinner, når jeg prøver å beskytte kvinner. 

Det er DU og mange andre damer her inne, som prøver å finne feil på ei dame ts sa noe fint om! Dere går med lup, begynner å diskutere det ene og det andre angående utseende hennes, hav hun evt har fikset på, for "hun må jo ha gjort noe" i følge dere, selv om det ikke trenger å være tiulfellet, osv.

Kvinner er kvinner verst, i dette tilfellet.

Hva har jeg sagt for noe galt da? Er der galt å nevne at vedkommende kanskje bruker sminke eller ikke? Da er du hårsår.  Står fortsatt på mitt at menn ikke er bedre forresten.  Men du syns kanskje det er greit at menn kritiserer kvinner. Det blir noe helt annet kanskje?

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, wintergirl skrev:

Hva har jeg sagt for noe galt da? Er der galt å nevne at vedkommende kanskje bruker sminke eller ikke? Da er du hårsår.  Står fortsatt på mitt at menn ikke er bedre forresten.  Men du syns kanskje det er greit at menn kritiserer kvinner. Det blir noe helt annet kanskje?

Igjen: dette handler ikke om at menn kritiserer kvinner!  Det handler om at menn holder ikke på på samme måte å lete etter feil hos andre menn, legge ut kjipere bilder av menn, sånn som kvinner gjør av andre kvinner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Mouah*1 skrev:

Igjen: dette handler ikke om at menn kritiserer kvinner!  Det handler om at menn holder ikke på på samme måte å lete etter feil hos andre menn, legge ut kjipere bilder av menn, sånn som kvinner gjør av andre kvinner. 

Så det er greit at menn legger ut kjipe biler av kvinner (noe jeg har sett flere ganger) ,men så lenge de ikke gjør det av andre menn så er de rett og slett bedre enn oss? Menn er vel like mye med på å skape kropppress blant kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, wintergirl skrev:

Så det er greit at menn legger ut kjipe biler av kvinner (noe jeg har sett flere ganger) ,men så lenge de ikke gjør det av andre menn så er de rett og slett bedre enn oss? Menn er vel like mye med på å skape kropppress blant kvinner. 

Du vrir jo på alt jeg skriver...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mouah*1 skrev:

Du vrir jo på alt jeg skriver...

Du som begynte å dra inn kjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, hind skrev:

Selvfølgelig gjør det det. Å påstå at kvinner så mye verre på det enn menn er en ren hersketeknikk. Men kritiserer både andre menn og kvinner, særlig og kvinner, men når vi gjør det samme er det slemt og misunnelig. De vil holde oss på plass ved å innbille oss at vi en av et mindre edelt slag enn dem.

Les din første egen kommentar i denne tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mouah*1 skrev:

Les din første egen kommentar i denne tråden.

Jeg eller hind?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Mouah*1 said:

Les din første egen kommentar i denne tråden.

Er det slik at kvinner ikke har lov til å ytre seg kritisk om andre kvinner overhodet, eller gjelder det bare i utseenderelaterte spørsmål, mener du? Eller er det kanskje såkalt pene og sexy kvinner vi ikke har lov til å si noe ufordelaktig om? Greit å vite hva man har å forholde seg til. Jeg synes dama var mye penere før hun gjorde ting med ansiktet sitt, og så enkelt er det. Jeg hater ikke kvinner, jeg digger dem. Derfor synes jeg det er trist å se smellvakre damer forandres og bli stive og mimikkløse på grunn av skjønnhetsinngrep. De er i sin fulle rett til å gjøre hva de vil med seg selv, men jeg trenger ikke å like det. Jeg mener det er sunt og nødvendig med motstemmer nå når selv vanlige jenter begynner å operere seg alt som tenåringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, hind skrev:

Er det slik at kvinner ikke har lov til å ytre seg kritisk om andre kvinner overhodet, eller gjelder det bare i utseenderelaterte spørsmål, mener du? Eller er det kanskje såkalt pene og sexy kvinner vi ikke har lov til å si noe ufordelaktig om? Greit å vite hva man har å forholde seg til. Jeg synes dama var mye penere før hun gjorde ting med ansiktet sitt, og så enkelt er det. Jeg hater ikke kvinner, jeg digger dem. Derfor synes jeg det er trist å se smellvakre damer forandres og bli stive og mimikkløse på grunn av skjønnhetsinngrep. De er i sin fulle rett til å gjøre hva de vil med seg selv, men jeg trenger ikke å like det. Jeg mener det er sunt og nødvendig med motstemmer nå når selv vanlige jenter begynner å operere seg alt som tenåringer.

Tror egentlig den kommentaren var til meg, men Mouah*1 bommet litt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...