Gå til innhold

J.Lo er som en vin. Enig?


Yuumi

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Mouah*1 skrev:

 

Ts hva mener du med spørsmålet?

Er vin bra? :)

Endret av GinandTonic
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Schmidt skrev:

Har aldri sett dette skje, selv om det stemmer at menns hud holder seg bedre til tross for dårligere behandling.

Det skjer mye jo. Og nei, menns hud holder seg ikke bedre, kommer helt an på fra  menneske til menneske, ikke skjønn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Vet du hva? Akkurat sånn holder menn på også. De drar frem dårlige bilder av kvinner i 40-50 årene og bedre bilder av menn i samme alder for å understreke hvor fort gamle kvinner blir i forhold til menn. Mange må også fortelle hvor mye bedre yngre jenter er, selv om de selv er 20- 40 år eldre. Så menn er ikke noe bedre der nei.

Mouah*1 skrev: Har aldri sett menn gjøre dette om andre menn som holder seg bra.

Liksom, at menn er flinkere til å dra hverandre opp, mens kvinner kan være fæle på å dra hverandre ned.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, wintergirl said:

Det skjer mye jo. Og nei, menns hud holder seg ikke bedre, kommer helt an på fra  menneske til menneske, ikke skjønn. 

Vel, jeg har hvertfall aldri sett det skje og har ikke sett bevis på at det skjer i en betydelig grad.

Sier seg selv at jeg snakker om gjennomsnitt her. Menn har en annen hudtype, den rynker ikke like fort. Selv om menn ikke gjør en dritt for å holde den bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rosewood skrev:

Mouah*1 skrev: Har aldri sett menn gjøre dette om andre menn som holder seg bra.

Liksom, at menn er flinkere til å dra hverandre opp, mens kvinner kan være fæle på å dra hverandre ned.  

Så det er en bedre ting å dra ned kvinner?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Schmidt skrev:

Vel, jeg har hvertfall aldri sett det skje og har ikke sett bevis på at det skjer i en betydelig grad.

Sier seg selv at jeg snakker om gjennomsnitt her. Menn har en annen hudtype, den rynker ikke like fort. Selv om menn ikke gjør en dritt for å holde den bra.

Men jeg har sett det. Og nei, menn holder seg ikke bedre enn kvinner.  Ser lite av det til daglig, menn som holder seg godt for alderen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Rosewood skrev:

Mouah*1 skrev: Har aldri sett menn gjøre dette om andre menn som holder seg bra.

Liksom, at menn er flinkere til å dra hverandre opp, mens kvinner kan være fæle på å dra hverandre ned.  

Dette!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Så det er en bedre ting å dra ned kvinner?

Du har jo ikke skjønt poenget...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, wintergirl skrev:

Så det er en bedre ting å dra ned kvinner?

Nei? Var da ikke det jeg skrev. :klo:

Menn er flinkere til å løfte hverandre opp enn det kvinner er, var vel det som var påstanden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl said:

Men jeg har sett det. Og nei, menn holder seg ikke bedre enn kvinner.  Ser lite av det til daglig, menn som holder seg godt for alderen. 

Men's faces do not often show the signs of aging as much as women's. According to dermatologist Nicholas Perricone, M.D., men's skin is 20 to 30 percent thicker than women's, making it less likely to sag and develop fine lines. 

Trenger du mer info? Menns hud er objektivt mer resistant mot rynker. Driter i hva du ser til daglig for å være ærlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, wintergirl skrev:

Vet du hva? Akkurat sånn holder menn på også. De drar frem dårlige bilder av kvinner i 40-50 årene og bedre bilder av menn i samme alder for å understreke hvor fort gamle kvinner blir i forhold til menn. Mange må også fortelle hvor mye bedre yngre jenter er, selv om de selv er 20- 40 år eldre. Så menn er ikke noe bedre der nei.

Nei. Det er kvinner som drar andre kvinner ned, med å legge ut f.eks det mindre tiltalende bildet av J.Lo 

Ser aldri at menn holder på sånn...å legge ut kjipere bilder av menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rosewood skrev:

Nei? Var da ikke det jeg skrev. :klo:

Menn er flinkere til å løfte hverandre opp enn det kvinner er, var vel det som var påstanden. 

Men hva hjelper det når de drar ned kvinner? For det gjør en del. Dessuten så er det bare en myte at menn er så mye bedre. De drar hverandre ned , lider av sjalusi baksnakker hverandre.... Kvinner er ikke så ille som vi ofte fremstilt som. Selvfølgelig finnes det, men man må få lov til å si noe uten at det skal bli tatt som at det er typisk kvinnerkortet hver gang. 

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mouah*1 skrev:

Du har jo ikke skjønt poenget...

Hva er vitsen med å generalisere kvinner bare fordi noen her nevner at de tror j.lo fikser på seg?  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mouah*1 skrev:

Nei. Det er kvinner som drar andre kvinner ned, med å legge ut f.eks det mindre tiltalende bildet av J.Lo 

Ser aldri at menn holder på sånn...å legge ut kjipere bilder av menn.

Nei, fordi de er opptatt med å dra ned kvinner. Men irl har jeg hørt menn dra ned andre menn de føler seg underlegne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mouah*1 said:

Typisk kommentar fra en annen kvinne...

Dere har det med å dra ned andre kvinner som holder seg bra, gjerne også ta inn kirurgi, selv om dere ikke har den sneveste anelse om de har gjort noen inngrep.

Jeg kan godt ta for meg en mann som har overdrevet det hele hvis du vil. Jeg er like glad i å dra ned menn, ser du. David Hasselhoff. Der har du enda en som bruker samme kirurgen. Jeg synes folk som eldes naturlig er finest, eller som i det minste holder litt igjen. Er det lov å mene synes du, eller må man være en sånn hjertegod kvinne som synes at alle er like pene og flinke for å få stjerne i boka hos deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mouah*1 skrev:

Nei. Det er kvinner som drar andre kvinner ned, med å legge ut f.eks det mindre tiltalende bildet av J.Lo 

Ser aldri at menn holder på sånn...å legge ut kjipere bilder av menn.

Du prøver å gjøre dette til et eksempel på en teori du har om kjønn, diskriminering, konkurranse om menns gunst eller whatnot. Kan du utdype hva du mener er mindre tiltalende med disse bildene? Hvorfor oppfatter du dem negativt? Hvorfor skulle de blitt holdt skjult, i følge deg?

 

jennifer-lopez-botox.jpg

7fc50b80d3ee3af686e8d9edc0239bb1.jpg

24FD682A00000578-2924170-Her_true_face_Jennifer_Lopez_was_spotted_on_Friday_without_a_scr-m-1_1422053783324.jpg

Jennifer-Lopez.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J-lo holder seg utrolig godt. Hun har et nydelig utgangspunkt og om hun har brukt diverse hjelpemidler aner jeg ikke. Men hun ligner på seg selv, og de er det jo ikke alle som gjør 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, wintergirl said:

Men hva hjelper det når de drar ned kvinner? For det gjør en del. Dessuten så er det bare en myte at menn er så mye bedre. De drar hverandre ned , lider av sjalusi baksnakker hverandre.... Kvinner er ikke så ille som vi ofte fremstilt som. Selvfølgelig finnes det, men man må få lov til å si noe uten at det skal bli tatt som at det er typisk kvinnerkortet hver gang. 

Selvfølgelig gjør det det. Å påstå at kvinner så mye verre på det enn menn er en ren hersketeknikk. Men kritiserer både andre menn og kvinner, særlig og kvinner, men når vi gjør det samme er det slemt og misunnelig. De vil holde oss på plass ved å innbille oss at vi en av et mindre edelt slag enn dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hind skrev:

Selvfølgelig gjør det det. Å påstå at kvinner så mye verre på det enn menn er en ren hersketeknikk. Men kritiserer både andre menn og kvinner, særlig og kvinner, men når vi gjør det samme er det slemt og misunnelig. De vil holde oss på plass ved å innbille oss at vi en av et mindre edelt slag enn dem.

Ja, det er så sant det du sier her. Vi kan pokker i meg ikke si en dritt uten at vi skal få en stempel, en ordentlig stygg stempel og. Kvinner er verst meg her og kvinner er verst meg der. Menn er jo så edle og fine. Legg merke til at all ondskap i verden er det kvinner som står for. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, wintergirl said:

Ja, det er så sant det du sier her. Vi kan pokker i meg ikke si en dritt uten at vi skal få en stempel, en ordentlig stygg stempel og. Kvinner er verst meg her og kvinner er verst meg der. Menn er jo så edle og fine. Legg merke til at all ondskap i verden er det kvinner som står for. 

Ikke bias i det hele tatt i denne setningen. Herregud. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...