Gå til innhold

J.Lo er som en vin. Enig?


Yuumi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun holder seg sykt godt. Men 49 år er ikke purungt lenger. Ikke at det er noe galt med den alderen, men hun har nok fikset og trikset litt, pluss at vi ser henne ultra oppdollet og photoshoppa.

 

28AB305200000578-3080915-image-a-1_1431631379176.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes J.lo er en flott dame som holder seg bra, men hun blir 50 i år. Man kan ikke se ung ut for alltid. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ninnn skrev:

Hun holder seg sykt godt. Men 49 år er ikke purungt lenger. Ikke at det er noe galt med den alderen, men hun har nok fikset og trikset litt, pluss at vi ser henne ultra oppdollet og photoshoppa.

 

28AB305200000578-3080915-image-a-1_1431631379176.jpg

Fikk meg bare til å tenke på da sønnen min skulle leie hybel for første gang, hybelverten hadde tydeligvis sjekket meg (!) ut først på fb. Følgende kommentar falt: «Jeg må si du var litt ulik profilbildet ditt. Jeg trodde du var mye yngre.» 

Jeg: 🙄🙄

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zenhouse skrev:

Fikk meg bare til å tenke på da sønnen min skulle leie hybel for første gang, hybelverten hadde tydeligvis sjekket meg (!) ut først på fb. Følgende kommentar falt: «Jeg må si du var litt ulik profilbildet ditt. Jeg trodde du var mye yngre.» 

Jeg: 🙄🙄

Au 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott dame i en flott alder. Vakker har hun alltid vært syns jeg.  Hun har vel alltid trent og danset mye, det har hun nok mye igjen for. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et typisk trekk at andre damer snakker ned damer som holder seg godt ( se f.eks hun som måtte legge ut det bildet ).

Menn holder ikke på sånn!

Hva med å godta at noen holder seg bedre enn andre, enn å lete etter "feil" hos vedkommende.

Endret av Mouah*1
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mouah*1 skrev:

Det er et typisk trekk at andre damer snakker ned damer som holder seg godt ( se f.eks hun som måtte legge ut det bildet ).

Menn holder ikke på sånn!

Hva med å godta at noen holder seg bedre enn andre, enn å lete etter "feil" hos vedkommende.

Jeg sa hun holder seg sykt godt. Men det er også bare den strigla, photoshoppa, tilgang til alt, millionærversjonen vi får se. Ingen skam i å være 50 år, og gud forby, vise tegn på aldring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ninnn skrev:

Jeg sa hun holder seg sykt godt. Men det er også bare den strigla, photoshoppa, tilgang til alt, millionærversjonen vi får se. Ingen skam i å være 50 år, og gud forby, vise tegn på aldring.

Det er ikke det dette handler om. Ser det ofte, at når det nevnes at ei dame holder seg godt, skal andre kvinner gjerne finne bilder der personen kommer i en mer uheldig fremtoning. Du og andre kvinner drar frem mindre tiltalende bilder av vedkommende for å få deg ( og de andre ) til å føle seg bedre.

Igjen: har aldri sett menn gjøre dette om andre menn som holder seg bra.

Synes det er en uting!

Og tipper det er dere damer som i samme slengen klager på "kravene" menn har, når det er sånne som dere som fremhever andre damer i et mindre tiltalende lys.

Sett at du f.eks la ut et bilde av deg selv et sted, og venninna di legger ut et kjipere bilde av deg, med kommentaren at "dette er sånn du egentlig ser ut". 

Bare til ettertanke.  

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mouah*1 skrev:

Det er ikke det dette handler om. Ser det ofte, at når det nevnes at ei dame holder seg godt, skal andre kvinner gjerne finne bilder der personen kommer i en mer uheldig fremtoning. Du og andre kvinner drar frem mindre tiltalende bilder av vedkommende for å få deg ( og de andre ) til å føle seg bedre.

Igjen: har aldri sett menn gjøre dette om andre menn som holder seg bra.

Synes det er en uting!

Og tipper det er dere damer som i samme slengen klager på "kravene" menn har, når det er sånne som dere som fremhever andre damer i et mindre tiltalende lys.

Sett at du f.eks la ut et bilde av deg selv et sted, og venninna di legger ut et kjipere bilde av deg, med kommentaren at "dette er sånn du egentlig ser ut". 

Bare til ettertanke.  

Skjønner hvor du vil hen, men jeg syns ikke du treffer helt blink når det gjelder intensjonen min. Jeg er for det første kanskje ikke dame😉 Dernest syns jeg det er patetisk å bruke Jennifer Aniston og hennes like (det vil si multimillonærer med tilgang på alt det fremste innen forskjønnelseskurer) som eksempler på folk som eldes med stil, eller "hvor bra det er mulig å se ut som 50 åring". Det er jo ikke reellt, selv ikke for dem selv (se bildet av J.Lo).

I år ble Jennifer Garner valgt ut som verdens vakreste av People magazine. Den dama er også snart 50 år. Hun er jaggu vakker, men skal de ha oss til å tro at hun fortsatt ser ut som en 24-åring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mouah*1 skrev:

Det er et typisk trekk at andre damer snakker ned damer som holder seg godt ( se f.eks hun som måtte legge ut det bildet ).

Menn holder ikke på sånn!

Hva med å godta at noen holder seg bedre enn andre, enn å lete etter "feil" hos vedkommende.

Helt enig. Dette er jo hovedgrunnen til at man aldri kan "vinne" som kvinne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppen er flott, men det ser ut som hun bruker samme kirurg som Melania Trump. Hvis huden blir strukket noe mer mot sidene nå ser de begge ut som fullblods kinesere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, hind skrev:

Kroppen er flott, men det ser ut som hun bruker samme kirurg som Melania Trump. Hvis huden blir strukket noe mer mot sidene nå ser de begge ut som fullblods kinesere. 

Typisk kommentar fra en annen kvinne...

Dere har det med å dra ned andre kvinner som holder seg bra, gjerne også ta inn kirurgi, selv om dere ikke har den sneveste anelse om de har gjort noen inngrep.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, Mouah*1 skrev:

Det er ikke det dette handler om. Ser det ofte, at når det nevnes at ei dame holder seg godt, skal andre kvinner gjerne finne bilder der personen kommer i en mer uheldig fremtoning. Du og andre kvinner drar frem mindre tiltalende bilder av vedkommende for å få deg ( og de andre ) til å føle seg bedre.

Igjen: har aldri sett menn gjøre dette om andre menn som holder seg bra.

Synes det er en uting!

Og tipper det er dere damer som i samme slengen klager på "kravene" menn har, når det er sånne som dere som fremhever andre damer i et mindre tiltalende lys.

Sett at du f.eks la ut et bilde av deg selv et sted, og venninna di legger ut et kjipere bilde av deg, med kommentaren at "dette er sånn du egentlig ser ut". 

Bare til ettertanke.  

Vet du hva? Akkurat sånn holder menn på også. De drar frem dårlige bilder av kvinner i 40-50 årene og bedre bilder av menn i samme alder for å understreke hvor fort gamle kvinner blir i forhold til menn. Mange må også fortelle hvor mye bedre yngre jenter er, selv om de selv er 20- 40 år eldre. Så menn er ikke noe bedre der nei.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, wintergirl said:

Vet du hva? Akkurat sånn holder menn på også. De drar frem dårlige bilder av kvinner i 40-50 årene og bedre bilder av menn i samme alder for å understreke hvor fort gamle kvinner blir i forhold til menn. Mange må også fortelle hvor mye bedre yngre jenter er, selv om de selv er 20- 40 år eldre. Så menn er ikke noe bedre der nei.

Har aldri sett dette skje, selv om det stemmer at menns hud holder seg bedre til tross for dårligere behandling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mouah*1 skrev:

Typisk kommentar fra en annen kvinne...

Dere har det med å dra ned andre kvinner som holder seg bra, gjerne også ta inn kirurgi, selv om dere ikke har den sneveste anelse om de har gjort noen inngrep.

Ja, du får heve deg over oss smålige, bitre, flisespikkerne, da. Vi diskuterer tross alt kjendiser som har gjort karriere på nettopp utseendet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...