Gå til innhold

J.Lo er som en vin. Enig?


Yuumi

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Schmidt skrev:

Ikke bias i det hele tatt i denne setningen. Herregud. 

Se her ja. Den måtte komme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, wintergirl said:

Se her ja. Den måtte komme. 

Hva måtte komme? En beskyldning for bias når noen bare spyr ut sitt forvridde verdenssyn uten noen form for bevis? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Schmidt skrev:

Hva måtte komme? En beskyldning for bias når noen bare spyr ut sitt forvridde verdenssyn uten noen form for bevis? 

Din mening. Respekter at andre har andre opplevelser enn deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl said:

Din mening. Respekter at andre har andre opplevelser enn deg. 

Når det du deler er et verdenssyn som grenser til ekstremisme, med et stort hint av bias, uten noe som helst referanser/bevis... da må du tåle at noen sier at det er bias. Jesus

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Schmidt skrev:

Når det du deler er et verdenssyn som grenser til ekstremisme, med et stort hint av bias, uten noe som helst referanser/bevis... da må du tåle at noen sier at det er bias. Jesus

Se seg selv i speilet. Selvinnsikt er en fin ting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, wintergirl said:

Se seg selv i speilet. Selvinnsikt er en fin ting. 

Sier du som mener at folk mener at kvinner er roten av alt ondt i verden osv. 😂 Har du hatt samfunnsfag grunnskolenivå? Vi lever i et utrolig gynosentrisk samfunn, der både menn og kvinner har mer sympati og empati for kvinner enn menn. Tror du virkelig at mennesker skylder på kvinner for noe som helst?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Schmidt skrev:

Sier du som mener at folk mener at kvinner er roten av alt ondt i verden osv. 😂 Har du hatt samfunnsfag grunnskolenivå? Vi lever i et utrolig gynosentrisk samfunn, der både menn og kvinner har mer sympati og empati for kvinner enn menn. Tror du virkelig at mennesker skylder på kvinner for noe som helst?

Du skjønner ikke ironi

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"J.Lo er som en vin,enig?"

Ja, det er jeg enig. En vin som ikke er beregnet på lagring, og var best sånn ca. når den ble lagt ut for salg. Høyst sannsynlig ikke drikkbar lengre :)

Endret av Beeblebrox
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser faktisk bra ut utsminket og 👍

Har alltid likt J.lo. Helt fra slutten av 90tallet. Hun holder seg ekstremt godt (noe vi alle kan være enig i) hun er hardtarbeidende, trener mye (Har sagt hun trener mye crossfit) danser, verken røyker  eller drikker alkohol og har veldig sunt kosthold. Så dere det 11 minutters lange showet hun hadde på VMA i fjor? Veldig få på hennes alder hadde klart det. Ser for meg hun kommer til å holde på til hun er 80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mouah*1 skrev:

Nei. Det er kvinner som drar andre kvinner ned, med å legge ut f.eks det mindre tiltalende bildet av J.Lo 

Ser aldri at menn holder på sånn...å legge ut kjipere bilder av menn.

Det mindre tiltalende bildet viser at det ikke er normalt å se ut som en 24-åring når man er 50 år. Det er en flott motvekt for alle vanlige dødelige som tror det er oppnåelig for oss også å se sånn ut.

J-Lo ser veldig bra ut for alderen. Med retusjering, gode vinkler, kirurgi/botox/fillers, profesjonell sminke, osv ser man naturlig nok yngre ut på tv og på bilder. Hun er i tillegg velignet med gode gener mtp kropp. Ingen kan trene seg til den kroppen om man ikke har anlegg for den i utgangspunktet. Hun legger på seg på rumpe/hofter, ikke rundt midjen. Fettsuging er heller ikke uvanlig, både blant stjerner og Ola Nordmann.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, smalls skrev:

Hun ser faktisk bra ut utsminket og 👍

Har alltid likt J.lo. Helt fra slutten av 90tallet. Hun holder seg ekstremt godt (noe vi alle kan være enig i) hun er hardtarbeidende, trener mye (Har sagt hun trener mye crossfit) danser, verken røyker  eller drikker alkohol og har veldig sunt kosthold. Så dere det 11 minutters lange showet hun hadde på VMA i fjor? Veldig få på hennes alder hadde klart det. Ser for meg hun kommer til å holde på til hun er 80

J-Lo sitt varemerke er å sminke seg så hun ser usminket ut. Det tar lang tid i sminkestolen for å se usminket ut. Men ja, hun holder seg utrolig godt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

J-Lo sitt varemerke er å sminke seg så hun ser usminket ut. Det tar lang tid i sminkestolen for å se usminket ut. Men ja, hun holder seg utrolig godt.

Så du mener hun er sminket og sittet lenge i sminkestolen på de 2 usminka bildene som ble lagt ut i tråden? Synes hun så veldig usminket ut jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, smalls skrev:

Så du mener hun er sminket og sittet lenge i sminkestolen på de 2 usminka bildene som ble lagt ut i tråden? Synes hun så veldig usminket ut jeg

Hun er sminket, og det syns.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, wintergirl skrev:

Hun er sminket, og det syns.  

Selv om du sier hun har sminke så tror jeg hun ikke har det på de to bildene som er naturlige. 

 

13 timer siden, Beeblebrox skrev:

"J.Lo er som en vin,enig?"

Ja, det er jeg enig. En vin som ikke er beregnet på lagring, og var best sånn ca. når den ble lagt ut for salg. Høyst sannsynlig ikke drikkbar lengre :)

😂😂

 

Og lol@diskusjonen her inne. Syntes det er så morsomt at det alltid skal bli dødskamp mellom damer og menn. Som om det er en fasit på å være menneske basert på kjønn 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Emblja skrev:

Selv om du sier hun har sminke så tror jeg hun ikke har det på de to bildene som er naturlige. 

 

😂😂

 

Og lol@diskusjonen her inne. Syntes det er så morsomt at det alltid skal bli dødskamp mellom damer og menn. Som om det er en fasit på å være menneske basert på kjønn 😂

Nå så jeg på de bildene som ble postet på første side i denne tråden,  ser de andre nå😊 Neida,  hun ser ikke sminket ut, men kan hende hun bruker noe. Vi er vandt med å se henne fult styla og da blir kontrasten noe større når de bruker mye mindre,  f.eks ingen maskara og liner. 

 

Ja, det er det jeg prøvde å si tidligere i denne tråden,  menn er ikke bedre enn kvinner. Men så lenge det er en kvinner de kritiserer og ikke en mann så er visst det helt greit. Mange kvinner i dag holder seg utrolig godt og det har mange av oss damer lite problemer med å se og si. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, smalls skrev:

Så du mener hun er sminket og sittet lenge i sminkestolen på de 2 usminka bildene som ble lagt ut i tråden? Synes hun så veldig usminket ut jeg

Hvilke bilder refererer du til? J-Lo har mørke bryn, mørke vipper og pigmentert hud. Da trenger man i prinsippet ikke å sminke hverken øyne eller bryn for å se fresh ut. Pigmentert hud trenger man heller ikke å sminke, med mindre man har veldig ujevn hud. 

J-Lo har, uavhengig av sminke, utført både kirurgi, botox og fillers. Det er ikke bare genenes fortjeneste at hun knapt har rynker som 50-åring. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, wintergirl skrev:

Hun er sminket, og det syns.  

Ikke på de 2 bildene som ble lagt ut her. Kall meg gjerne blind

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...