Gå til innhold

Kunne du datet en som brukte dop?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
On 4/28/2019 at 1:13 AM, AnonymBruker said:

Alkohol burde vært ulovlig.  Er utrolig skadelig og høyt på lista over værste dop. Hvorfor det er lovlig er et mysterium. MDMA, LSD og flein er trygt i forhold. Dont believe me? Gå inn på engelske sider og artikler og les litt om det. Tror du ville lært mye og tenkt til slutt...Hvorfor drikker jeg? 

Anonymkode: 0e473...79f

Alkohol er ikke farlig så lenge man har kontroll. Det er faktisk sunt med Alkohol og kan forlenge livet ditt. Men selvføgelig å drikke seg sørpa vær dag er noe annet, men og ta et glass vin om kvelden vær dag er helt normalt.

Anonymkode: 4e0b7...212

Videoannonse
Annonse
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Har gjort det. Det kom frem etter et år. Visste det tilhørte fortiden hans, men ikke at han fortsatt holdt på med det 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 0d2a2...590

AnonymBruker
Skrevet

Det blir for "flinkis" for meg med folk som ikke bruker i hvert fall litt dop, ass. Blir fort mye unødvendig mas også.

Anonymkode: 47fd8...e23

Skrevet

Nei, og ikke hvis det "bare" er hasj heller. Alltid så mye drama med sånne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal du innlede noe med en som ruser seg så blir du i forhold med 3. Og du er 2.valg

Anonymkode: a421c...54c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 28.4.2019 den 1.16, AnonymBruker skrev:

De fleste drikker hver helg både fredag og lørdag. Da er det på en måte misbruk det også. De fleste føler de må drikke hver helg. 

Anonymkode: 0e473...79f

Nei, det er studentoppførsel. Skikkelig harry og usunt å feste så mye om du er over 25. 

De som er foreldre til hjemmeboende barn, eller prøver å bli gravide, drikker vanligvis minimalt. De som trener, begrenser drikkinga, og går ikke på fylla 8 g/mnd, for sånt bremser treningsformen. 

Anonymkode: 9a596...3c6

AnonymBruker
Skrevet

Det er ei hard linje hos meg at de jeg dater ikke kan bruke dop, selv ikke hasj/marijuana. Jeg foretrekker også at de ikke røyker og er måteholdne med alkohol. Jeg var litt borti en som røykte litt av hvert, men det varte ikke. 

Anonymkode: 9a596...3c6

AnonymBruker
Skrevet

Nei, i utgangspunktet ikke. Men om det bare var en blås marihuana en sjelden gang, kanskje. 

Anonymkode: 1ae52...7cf

AnonymBruker
Skrevet

Ja, han jeg dater bruker noe. Samme gjør jeg. Ingen av oss har tenkt til å ha barn og hus og hund da, så det går ikke ut over noen andre enn oss selv. 

Anonymkode: 8f389...f98

Gjest Familytree
Skrevet
På 25.4.2019 den 13.56, Luna Llena skrev:

Nei!

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men det gjelder sånne "1-enhet" om dagen vindrikkere også.

Anonymkode: 55c5b...ed7

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
44 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Hvorfor?

Oppvokst med en far som dopet seg, så jeg har sett og opplevd nok med det faenskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...