Gå til innhold

Jeg får ikke tilbake skoene jeg lånte en venninne. Tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Be henne sende dem til da! 

Anonymkode: 025cf...a01

Har jo gjort det, men hun har ikke penger sier hun. Frakten kan ikke bli veldig dyr

Hørt hun skal jobbe dagen i morgen, så har en sjåfør. Drar dit i morgen og håper hun er hjemme 

Anonymkode: a3fb8...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jo gjort det, men hun har ikke penger sier hun. Frakten kan ikke bli veldig dyr

Hørt hun skal jobbe dagen i morgen, så har en sjåfør. Drar dit i morgen og håper hun er hjemme 

Anonymkode: a3fb8...027

Får du ikke skoene, så sier du at du skal ha pengene for det nye koster.

personlig ville jeg for det første ikke lånt ut sko, og for det andre ville jeg iallefall ikke hatt de tilbake om hun har lånt ut de videre. Dele fotsvette med ukjente...*urk*

Anonymkode: 90c19...2ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monsieur Beau

Gå hjem til henne og plukk ut et par av favorittskoene hennes. Stjel dem med deg. Send en snap og se hva som skjer. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha tilbake sko som nå, etter så lang tid, har blitt gått inn av noen andre?

Jeg ville krevd penger til nye sko, og hadde nektet å ta skoene tilbake.

Anonymkode: af096...a25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ha tilbake sko som nå, etter så lang tid, har blitt gått inn av noen andre?

Jeg ville krevd penger til nye sko, og hadde nektet å ta skoene tilbake.

Anonymkode: af096...a25

Fordi jeg vil ha skoene tilbake. Hun kommer aldri til å gi meg penger (Hun skylder andre penger og betaler ikke tilbake)Så får jeg renset skoene skikkelig innvendig. Det blir sko eller ingenting 

Anonymkode: a3fb8...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg vil ha skoene tilbake. Hun kommer aldri til å gi meg penger (Hun skylder andre penger og betaler ikke tilbake)Så får jeg renset skoene skikkelig innvendig. Det blir sko eller ingenting 

Anonymkode: a3fb8...027

Jeg tenkte ikke på forsette, men på forming av skoene.

Alle går ulikt, har ulik form på foten, og sliter sko ulikt.

Jeg synes det er grusomt vondt å gå med andres sko, siden den er formet etter deres for, og ikke min.

Datteren min overpronerer, og hvis jeg låner sko av henne får jeg sterke smerter i ankler, knær og rygg.

Eller hvis jeg låner sko av mamma føler jeg at de ikke sitter ordentlig på foten, fordi hun har bredere for enn jeg har.

De synes også det er pyton å låne sko av meg.

Derfor ville jeg ikke lånt bort sko, eller tatt tilbake sko som har blitt formet av en annens fot eller ganglag

Anonymkode: af096...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte ikke på forsette,

Anonymkode: af096...a25

Jeg tenkte ikke på fotsvette, 

Anonymkode: af096...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte ikke på forsette, men på forming av skoene.

Alle går ulikt, har ulik form på foten, og sliter sko ulikt.

Jeg synes det er grusomt vondt å gå med andres sko, siden den er formet etter deres for, og ikke min.

Datteren min overpronerer, og hvis jeg låner sko av henne får jeg sterke smerter i ankler, knær og rygg.

Eller hvis jeg låner sko av mamma føler jeg at de ikke sitter ordentlig på foten, fordi hun har bredere for enn jeg har.

De synes også det er pyton å låne sko av meg.

Derfor ville jeg ikke lånt bort sko, eller tatt tilbake sko som har blitt formet av en annens fot eller ganglag

Anonymkode: af096...a25

Ok, men skal uansett ha skoene tilbake. Passer de ikke lengere  så får jeg kjøpe nye. Vi bruker samme sko størrelse og hssr like føtter. Så går nok greit

Anonymkode: a3fb8...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kostet rundt 1200. Tviler på hun kommer til å betale. Kan jeg ALDRI se for meg, men kan jo prøve. Har sagt jeg vil ha skoene tilbake, men hun bryr seg ikke. 

Anonymkode: a3fb8...027

Så dårlig gjort! Hadde blitt skikkelig sur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper hun ikke har skoene lengre.

 

Anonymkode: 2d6db...a71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Driver hun med rusmisbruk, ts? Man blir ganske kreativ i hvordan man får tak i penger om man sliter med avhengighet. Når du sier hun har gjeld hos andre folk også begynner jeg å lure. Eller så er hun et menneske som shopper istedenfor å betale regninger, finnes sånne også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BabyBlue skrev:

Driver hun med rusmisbruk, ts? Man blir ganske kreativ i hvordan man får tak i penger om man sliter med avhengighet. Når du sier hun har gjeld hos andre folk også begynner jeg å lure. Eller så er hun et menneske som shopper istedenfor å betale regninger, finnes sånne også. 

Nei (ikke som jeg vet) men hun er litt rotete når det kommer til økonomien. Så vet hun har litt dårlig råd. Har hun faktisk solgt skoene mine, så blir jeg forbanna! Men håper jeg får de i morgen 

Anonymkode: a3fb8...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en venninne av meg ikke hadde levert mine sko tilbake etter å ha lånt dem, ville jeg spurt om hvorfor hun ikke gjorde det. Hadde hun da svart unnskyldninger som din venninne, hadde jeg spurt henne hva hun hadde tenkt om det nå. Om når hun ville komme til å levere dem, eller om skoene var ødelagte eller hva, at jeg vil og trenger skoene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en helt ganske lik tråd som dette for kort tid siden om en kjole. 

Folk må slutte å låne vekk tinga sine. Folk som spør om å låne sko eller kjoler er gnitalus som har en drøss med andres ting hjemme og masse penger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere i et narkismiljø? Dette hørtes helt merkelig ut!

Anonymkode: 9c456...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville besøkt henne og når du går tar du med noe som har verdi. Så sier du det og hvis hun vil ha det tilbake så bytter du med skoene.

Anonymkode: 27274...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer ikke planen din i morgen, så ta kontakt med foreldrene hennes. Evt. få en av dine foreldre til å gjøre det. Lover deg at det vil fungere, dersom foreldrene er oppegående folk. Hun trenger tydeligvis en god del mer oppdragelse. 

Hadde vært flau hadde jeg vært henne...

Anonymkode: 8b80c...4c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv åpent på veggen på fb-siden hennes og legg ut når hun lånte skoene osv, og gjerne ta med andre ting hun skylder deg som penger etc.

Spør da til slutt om det er noen som kan ta de med fra henne til deg når de drar den veien ;)

Anonymkode: 025cf...a01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skoene er borte for lengst. Du kommer aldri til å få dem tilbake.

Ta det som en billig lærdom. Du brukte 1200 kr på å finne ut at hun er en tyv. Det kunne kostet deg langt mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...