Gå til innhold

Hvor vanlig er ulojale venner og falske bekjente som vil en vondt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvordan dere råker ut for alle disse menneskene? Ganske spesielt. Ikke opplevd slikt siden fjortisalderen.

Anonymkode: 046f0...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Driver du å løftter tråden for å få støtte siden du velger å vente flere timer på å svare selvom du er pålogget i god tid etter at du har blitt sitert eller?

Anonymkode: 9d879...7ff

Sitter du virkelig å følger med på om folk er pålogget her og tar tiden på når de svarer? 😐 Wow! Tanken om at de har levnet siden åpen, men gjør andre ting har ikke falt deg inn? 

Anonymkode: cd59c...b8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2019 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Når jeg møter nye mennesker prater jeg aldri om personlige ting. Hvis jeg skal åpne meg for andre så må jeg ha kjent dem lenge, da vet jeg hvilken personlighet de har. Hvis du har snakket veldig personlig med folk du egentlig ikke kjenner i dybden så er ikke det et sjakktrekk. Man blir godt kjent med folk, og etter det kan man åpne opp litt etter litt. Men det du skrev om at en bestevenninne fikk med seg andre for å rundstjele deg er jo langt ifra normal oppførsel?? Der må du virkelig ha oversett mange varselstegn. 

Anonymkode: 70b62...f2f

Tror nok det er heller det at hun muligens har vært borti en skikkelig manipulerende og dårlig person. Litt sånne dyssosiale trekk. De er vanskelige å se varseltegnene på, fordi de er så manipulerende. Alle vil nok rote seg bort i en psykopat eller noe lignende i løpet av livet. 

Anonymkode: db1d2...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...