Gå til innhold

Han ønsker barn, men ikke jeg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God ide, steng ham ute av soverommet til hun får lov å bruke sikker prevensjon igjen og er ferdig "coachet". 

Anonymkode: c2380...372

Mye moro å ta seg til som det ikke blir barn av :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Viste denne tråden til kjæresten min igår kveld og det virker som om han forstår mitt ønske bedre nå. Han sier at å være sammen med meg er viktigere enn barn, men han stilte noen krav til meg for at han skal slå seg helt til ro med at jeg ikke bare har en frykt for å få barn som kan «fikses»: vi må gå til denne coachen jeg nevnte tidligere i totalt 10 timer (fordelt på enkelttimer og dobbelttimer). Vi starter etter påske. Han ønsker også at jeg skal slutte på p-pillene for en periode, siden hormoner til en vise grad kan påvirke hvordan man tenker (vi skal heller bruke kondom). 

Føler ting går bedre nå, og at begge parter inngår kompromisser for at dette skal fungere. 

Anonymkode: f1c4f...208

NEI

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alice123 skrev:

NEI

Enig.

Nei

Anonymkode: fe8b0...259

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2019 den 22.01, AnonymBruker skrev:

Uten å vite det så kan jeg nok tippe på at han bare tenker at ts er litt småredd og usikker og gjør det som en liten dum spøk. 

Tror ikke ts har satt seg ordentlig ned og virkelig forklart han at hu ikke vil ha barn. Mest sannsynlig pga han da vil gå ifra henne ;) så ikke døm mannen så hardt nå! Hadde hans hensikt vært så brutal så hadde jo ikke ts vist at han gjemte dem. Men først fått det med seg når det er for sent.

Anonymkode: 507a9...39f

Ja, fordi man glemmer å ta pillen når man ikke finner den og tenker over hodet ikke over det nei... Det er som regel flere brett i esken. Forstår ikke hvordan det hjelper å gjemme den.

Leste ikke alle sidene, men så siste side at han forstår litt bedre og forlanger at dere skal gå til coach i minst 10 timer! Vil du det, Ts? Han kommer ikke til å slå seg til ro med det første. Synes du skal gjøre det slutt allerede nå.

 

Anonymkode: 8008a...2f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du kan være med i terapi, MEN en uavhengig en som ingen av dere har noe tilknytning til, feks familievernkontoret. Du kan slutte på pillen (selv om du selv sa at du ikke har lyst i starten av tråden), MEN sett inn spiral eller avstå fra samleie. 

Ikke la han manipulere deg med psykoligferdighetene sine, skummel type!

Anonymkode: 5391f...0bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet består av en serie med kompromiss. Jeg har ikke lyst på barn, kjæresten min vil ha. Jeg forstår ønsket han, og har gått med på at vi kan få ett barn. Så kan han heller trø ekstra til når det kommer til ansvar for omsorg og oppdragelse.

Anonymkode: 13dbd...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Livet består av en serie med kompromiss. Jeg har ikke lyst på barn, kjæresten min vil ha. Jeg forstår ønsket han, og har gått med på at vi kan få ett barn. Så kan han heller trø ekstra til når det kommer til ansvar for omsorg og oppdragelse.

Anonymkode: 13dbd...5f9

Dette er en forferdelig dårlig idé, og selv om du har en oppfatning av at dette vil fungere for dere, vær så snill å ikke råd andre til å gjøre det samme!

Jeg kjenner noen som har inngått dette kompromisset. Barna her har endt opp med å bli ganske ødelagt alle sammen, etter min mening. Her er det mor som har fått stå for all innflytelse og oppdragelse, mens far gjør som han selv vil og melder seg ut i det meste som involverer ansvar og grunnleggende omsorg. Far melder seg forøvrig også fullstendig ut så fort det oppstår et snev av opprør og problemer, eller rett og slett at barna gjør noe han ikke liker. I en sunn familiestruktur går ikke far og er langsint fordi ene ungen gjorde noe den ikke burde - det snakkes om, det settes konkrete og rettferdige konsekvenser, men.. far bryr seg jo ikke nok til å gidde å snakke om ting av betydning, for det var ikke han som ba om disse barna og alt styret som fulgte med... Minsteungen er uoppdragen og ufyselig som få, men mor forguder barna (det var tross alt hun som ønsket dem), mens far stort sett aldri løfter en irettesettende finger. Hvorfor skal han gidde, det var jo ikke han som ville ha dem? 

Si meg.. Hva tror du dette gjør med barnas selvbilde? 

Det sier seg selv at et slikt kompromiss gjør noe med barna som vokser opp i det. Dessuten vil alle barna få et temmelig fordreid syn på hva foreldreskap og ikke minst kjærlighet burde dreie seg om. 

 

Endret av hypes
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Viste denne tråden til kjæresten min igår kveld og det virker som om han forstår mitt ønske bedre nå. Han sier at å være sammen med meg er viktigere enn barn, men han stilte noen krav til meg for at han skal slå seg helt til ro med at jeg ikke bare har en frykt for å få barn som kan «fikses»: vi må gå til denne coachen jeg nevnte tidligere i totalt 10 timer (fordelt på enkelttimer og dobbelttimer). Vi starter etter påske. Han ønsker også at jeg skal slutte på p-pillene for en periode, siden hormoner til en vise grad kan påvirke hvordan man tenker (vi skal heller bruke kondom). 

Føler ting går bedre nå, og at begge parter inngår kompromisser for at dette skal fungere. 

Anonymkode: f1c4f...208

Gratulerer med graviditeten! 

P-piller påvirker overhodet IKKE hvordan man tenker! P-piller er ute av kroppen etter 24 t, det er derfor man kan bli gravid når man glemmer en dag...

Typen din er sykt manipulerende! Sykt!!

Han har overhodet ikke tenkt å gi seg før du har skiftet mening!

Har du litt vett i behold, så løper du som f... bort derifra...

Lykke til!

Anonymkode: 99985...f51

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det kommer han ikke til å gjøre. Og det er jo åpenbart om noen har «tuklet» med kondomene..

-TS 

Anonymkode: f1c4f...208

NEI, det er så absolutt ikke åpenbart! Det kan være helt umulig å se nålestikk, spesielt hvis det er litt mørkt i rommet og uansett, sier du til meg at du kommer til å pause kosestunden i et minutt for p sjekke hver kondom før dere har dere?!

Jeg håper dette er en trolletråd, ellers er du virkelig enormt naiv TS.

Anonymkode: e8c7d...f91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

NEI, det er så absolutt ikke åpenbart! Det kan være helt umulig å se nålestikk, spesielt hvis det er litt mørkt i rommet og uansett, sier du til meg at du kommer til å pause kosestunden i et minutt for p sjekke hver kondom før dere har dere?!

Jeg håper dette er en trolletråd, ellers er du virkelig enormt naiv TS.

Anonymkode: e8c7d...f91

Hehe, ser det for meg. Bare vent litt, jeg skal bare blåse opp kondomet.

Vil bli kjedelig å bli gravid med et uønsket barn som du skal beholde..

Anonymkode: 7ed18...0d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal gå uten p-piller, så bør du ta ansvaret for kondomene.

Han har tydeligvis lyst til å overtale deg til å få barn, hvorfor skal dere ellers gå til en coach? Han respekterer ikke og godtar ikke ditt valg, så er vel gjerne mer han som trenger finne ut av om han er helt villig til å gi slipp på muligheten til å få barn.

Du kan eventuelt gå med på de samtalene med coach, men ikke slutte på p-piller før etter alle timene.

Jeg har forøvrig blitt gravid både på p-piller og ved bruk av kondom, om jeg virkelig ikke ønsket barn, så hadde jeg sterilisert meg. Kjenner flere damer i slutten av 20-årene som har tatt det valget. 

Anonymkode: 0a559...0ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, TS, blir det unge på dere eller har du tatt til vettet likevel?

Eller var det bare en sen aprilsnarr..?

Anonymkode: 0db69...bb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...