Gå til innhold

Til menn, hva synes dere er turnoff på jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinnfolk som tror de er kule og trendy. Verste jeg vet

Anonymkode: 17772...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.4.2019 den 10.53, AnonymBruker skrev:

Dette.

Kan også legge til at altfor mange kvinner (men ikke alle), følger flokken og hva "venninner" og andre måtte mene, og siden vi bor i et land der indirekte krigføring mot menn er på moten, slik at mannen skal slås på absolutt alle arenaer og statistikk (uansett hvor stort eller lite det måtte bety), så har de fått for seg at det er dette som er det "riktige livet" å leve, samtidig som det oppstår flere og flere tunge psykiske lidelser som følge av dette. 

Det å være "uavhengig" ser ut til å være det at hun skal innom senga til 20 sexpartnere før hun har fylt 25 - 30 år, så begynner hun å jakte etter en "perfekt mann". Disse kvinnfolkene lurer på hvorfor menn ikke gidder å ha disse "restene" i et ekteskap - som det statistisk sett er stor sjanse for at det ender opp med skilsmisse uansett.

Er vel Sex og Singelliv som er favorittserien til disse - og den slags søppel. Samantha er vel forbildet, tenker jeg.

Ikke rart at det føles for mange menn at man får en velbrukt Volkswagen Golf som "selges" til Ferrari pris og som ellers er like kravstor i hverdagen som det å vedlikeholde et Boeing passasjerfly helt alene. 

Anonymkode: 44f68...39c

Å være uavhengig er å ta ansvar for sitt eget liv og ikke leve på mannen som en parasitt.

Vil du egentlig ha en hjemmeværende dame som bare skal sitte inne? Husk at det koster penger og vil du at hun skal være noe pen å se på koster det enda mer penger. Barn koster og penger.

Å være uavhengig handler også om å utvikle seg på andre plan. Ta en utdanning, lese bøker,være nysgjerrig på verden. Ikke sitte hjemme som et nek og tro på alt hva andre forteller deg fordi du ikke har kunnskapen selv.

Du liker å tro og lene deg på teorien om kuk- karusell,oppbrukte single kvinner over en viss alder osv og det er helt greit, folk får skape sin egen virkelighet og leve i den, men det kan lønne seg å ta et steg tilbake og se hvordan verden egentlig er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som er turnoff, men enkelte ting lærer man og leve med 😊 Om hun har dårlig ånde en gang i blant, så hadde jeg ikke latt være å blitt sammen med ho om det var drømmedama 😁 Verste jeg har vært borti var en dame jeg møtte for litt siden. Bra utsende, god utdanning, smart, beina plantet på jorda og god økonomi. Men når det kom til sengekosen var det katastrofe, hun var helt inaktiv og så fort trusa kom av spredde deg seg en ekkel odør som ikke ligner grisen. Jeg gidde det ett par kjangser, men ikke noe forbedring verken på lukt eller aktivitet i sengen. Så da var det byebye. 

Anonymkode: 82ce6...8ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinnfolk som tror de er kule og trendy. Verste jeg vet

Anonymkode: 17772...446

Hvordan arter det seg?

Anonymkode: 8d4cb...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan arter det seg?

Anonymkode: 8d4cb...771

Kvinnfolk som tror de er noe. Skal være kule. Ser så ubegripelig dumt ut.

Anonymkode: 17772...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan tydeligvis aldri bli bra nok for menn virker det som..

Anonymkode: 6dcc4...b91

En bra kvinne i mine øyne er en kvinne med selvrespekt. En kvinne som setter familie verdier framfor jobb og karriere. Vi er to ulike kjønn som tenderer til eller HAR ulike spesialiteter. En god kvinne må forstå at menn og kvinner har trengt hverandre og jobber for og sammen gjennom hele menneskets historie. En kvinne som tenker menn er fiender og at det er noen form for konkurranse mellom kjønnene er en fiendtlig kvinne. Evolusjonært sett er dette uegnet for barneoppdragelse. 

 

Neandertalerne delte ikke roller etter kjønn, mens homosapiens gjorde. Homosapiens utkonkurrerte neandertalerne. Ikke bare på grunn av dette, men om alle gjør det de er best på vil felles produktet bli bedre. 

 

Dette bringer meg til ytterste turn-off. Kvinner som tror at de er like god til å oppdra et barn som begge foreldre. Dette er ikke annet en ekstremt ødeleggende for samfunnet og et skrekk eksempel er det afroamerikanere hvor så mye som 70 vokser opp uten tidstedeværende far og gruppen er over representert i kriminalitet. Typiske feminister er gjerne rask til å peke ut at det er rasisme som er grunnen til dette, men svært få afroamerikanere har opplevd rasisme selv. Det er heller ikke funnet noen form for systematisk rasisme. Det er langt mindre rasisme en Martin Luther Kings tid. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.4.2019 den 13.02, AnonymBruker skrev:

Sokker med bamser, eller andre stygge motiv. Sokker skal være ensfarget!!

Anonymkode: efcbc...1a2

Fullstendig uenig, men jeg synes at undertøyet til menn skal være uten type bjørn borgnskrift, supermann logo osv. Det oser fjortiss! 

Anonymkode: 8f1ba...30e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinnfolk som tror de er noe. Skal være kule. Ser så ubegripelig dumt ut.

Anonymkode: 17772...446

Så kvinner skal ikke tro de er noe?

Anonymkode: 8d4cb...771

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fullstendig uenig, men jeg synes at undertøyet til menn skal være uten type bjørn borgnskrift, supermann logo osv. Det oser fjortiss! 

Anonymkode: 8f1ba...30e

forstår jeg deg riktig når du mener at jenter skal kunne kle seg som barn, mens menn ikke skal kunne kle seg som typisk ungdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så kvinner skal ikke tro de er noe?

Anonymkode: 8d4cb...771

Riktig. Blir så kvalmt og tilgjort.

Anonymkode: 17772...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Riktig. Blir så kvalmt og tilgjort.

Anonymkode: 17772...446

snakker du om overconfidens, eksponerings behov, narcsisme.? Eller snakker du om at kvinner ikke skal tenke du har noen verdi? Spør så du kan avklare fordi dem 3 første er jeg veldig enig i. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Shapiro skrev:

snakker du om overconfidens, eksponerings behov, narcsisme.? Eller snakker du om at kvinner ikke skal tenke du har noen verdi? Spør så du kan avklare fordi dem 3 første er jeg veldig enig i. 

Jepp, det har du det. De 3 første.

Anonymkode: 17772...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Shapiro skrev:

forstår jeg deg riktig når du mener at jenter skal kunne kle seg som barn, mens menn ikke skal kunne kle seg som typisk ungdom?

Forstår jeg det rett at du synes at jenter ikke skal ha på seg søte sokker med motiv, mens menn skal kunne kle seg som en fjortiss nedentil? 

Anonymkode: 8f1ba...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som gjør det til en sport å ligge rundt, gjerne med flere i samme omgangskrets. Men det gjelder forsåvidt menn også. Finnes ikke mer turnoff for min del. Det verste er når de tilsynelatende forventer at jeg skal synes det er attraktivt at de er så erfarne som de selv mener.

Det er vel nummer en, men etter det vil jeg si jenter med massementalitet, som ikke klarer å tenke i nyanser er ganske uattraktivt. F.eks. Når metoo er en greie så støtter de det fullt ut, hvis det plutselig er en greie å donere/snakke om til en viss veldedighet så støtter de det fullt ut. For å så fremstille seg som en slags aktivist i viktige saker, men uten å ha bygd det på egne initiativ. Så når noen kommer med andre perspektiv, eller utfordrer disse sakene med relevante spørsmål så stopper det helt opp, og det viser seg at de egentlig ikke har spesielt stor kunnskap eller evne til å se nyanser, noe jeg mener er viktig å kunne diskutere for å stå inne for en sak. Det er vel og bra å støtte opp mot ting, og det er ikke uattraktivt i seg selv, men det blir uattraktivt når de fremmer seg på bakgrunn av en slags massementalitet. Engasjement er attraktivt når det er noe som springer ut fra noe som driver personen, og personen utfordrer seg selv i saken for å forstå ting bedre. De som virkelig står for noe og kommer fremover med det er jo de som ikke bare ser ting i en rett strek. Igjen dette gjelder og like mye menn, så jeg kunne likesågodt snakket om hva jeg finner uattraktivt hos folk generelt. Men det er såklart noe vdet første jeg vurderer i ei dame. 

Jeg liker også best når jenter er naturlige, jeg har ikke noe imot tatoverte øyebryn, selv om naturlig er finest. Men alt med måte. Det er ikke sånne ting som er avgjørende, så lenge man ikke tar helt av. Å holde litt flid på seg selv på en god måte er jo ikke noe minus. 

Jeg vil vel si at oppsummert er de mest attraktive de som ser naturlige ut, de som ikke baserer sin verdi på løssluppenhet, og de som evner å reflektere, se nyanser i livet og søker å forstå verden utover det som bare blir presentert til en i media etc. Der har man en respektabel kvinne. 

Men dette er mitt syn og min smak. 

Anonymkode: 6f63c...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnfolk som tror de er kule og trendy. Verste jeg vet

Anonymkode: 17772...446

Hva om de ER kule og trendy da? Hva er forskjellen på å tro at man er kul og trendy og det å faktisk være det?🤫

Anonymkode: 1212a...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

snus, og piercing og ekstrem farget hår.

Anonymkode: 617a7...b24

Meg anno 2012. 

En fase som nå er dødd ut forsåvidt. Slutta med knallrødt hår etter jeg klarte å farge badet rosa. Slutta og helt med piercing etter å ha blitt kalt nåleputa en stund, og onkelen min ropte mø hver gang han så meg pga septumringen min. Snuser iblant enda da, men ikke for å se hot ut 😜

Nå er jeg bare all natural, sliten student ikledd mammas strikkegenser som ser mer ut som noen fra bonderomantikk og ser på gamle filmer fra krigen, og går på museum. 

Tidene forandrer seg 🤔

Anonymkode: 6f63c...262

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vanlig fyr
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kvinnfolk som tror de er kule og trendy. Verste jeg vet

Anonymkode: 17772...446

På lik linje med menn som tror de er kule og trendy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår jeg det rett at du synes at jenter ikke skal ha på seg søte sokker med motiv, mens menn skal kunne kle seg som en fjortiss nedentil? 

Anonymkode: 8f1ba...30e

Hvorfor må du vite hva jeg synes før du svarer? Sitter igjen med et inntrykk av at du ikke klarer ha en egen mening på et spørsmål jeg tenkte var relativt ubehagelig for de fleste.

Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg er for likestilling og dermed imot dobbelstandard. 

Endret av Shapiro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Shapiro skrev:

Hvorfor må du vite hva jeg synes før du svarer? Sitter igjen med et inntrykk av at du ikke klarer ha en egen mening på et spørsmål jeg tenkte var relativt ubehagelig for de fleste.

Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg er for likestilling og dermed imot dobbelstandard. 

Hvis du er «for likestilling», hvorfor skal da menn kunne gå med fjortiss undertøy, mens jenter ikke skal kunne ikle seg fargerike sokker med ulike motiv? 

Jeg har en mening, og det er at du slettes ikke er for likestilling. Ref. overnevnte. 

 

Anonymkode: 8f1ba...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er «for likestilling», hvorfor skal da menn kunne gå med fjortiss undertøy, mens jenter ikke skal kunne ikle seg fargerike sokker med ulike motiv? 

Jeg har en mening, og det er at du slettes ikke er for likestilling. Ref. overnevnte. 

 

Anonymkode: 8f1ba...30e

Les på nytt. Sa det motsatte. Alt står her i tråden.  

Jeg er imot dobbelstandard og stiller spørsmål til deg når du forsvarer at kvinner skal kunne ha "barnslige" sokker, samtidig som du kritiserer menns valg av undertøy. Dette er dobbelstandard og det motsatte av likestilling. 

Nei jeg peker deg ut, reagerer du heller barnslig med herming for etterpå prøve å vri om på det jeg har sagt, noe som er en svært dårlig taktikk i og med at alt står her på rams. 

EDIT: Etter litt tenking. Kan det være at du kanskje har blandet likestilling og "equity" og dermed tenker jeg ikke er for likestilling fordi du mener likestilling er det samme som equity?

 

Endret av Shapiro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...