Gå til innhold

Til menn, hva synes dere er turnoff på jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Ble nysgjerrig nå. Hva er det verste du har sett av sengetøy hos en dame? Mensenblod på lakenet eller noe sånn? 😛

 

Anonymkode: a2181...44f

Haha, nei ikke så ille. Men når man ser at det har gulnet der personen har ligget eller slike brune flekker av snus man har lagt seg med men falt ut ila natten... æsj 

Ellers bare uappetittlig sengetøy, nuppete laken, skitne putetrekk osv... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Siden alle hater unaturlige bryn, så lurer jeg på om min fasong er veldig unaturlig? 

Screenshot_20190414_211223_com.snapchat.android.jpg

Anonymkode: 2c041...1fd

Dette ser ikke unaturlig ut, fine bryn. 

Anonymkode: e8a48...df8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, malifika skrev:

Hvis du ikke liker jenter med skrivefeil så bør du lese innlegget ditt en gang til. Forsøk og bøye ordet å ikke.

Prøv igjen du også 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, malifika skrev:

Hvis du ikke liker jenter med skrivefeil så bør du lese innlegget ditt en gang til. Forsøk og bøye ordet å ikke.

Jeg finner faktisk ikke noen feil i mitt innlegg når det gjelder og/å. Bøye ordet og ikke? Skjønner ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan bare svare for mitt eget vedkommende, og jeg liker ikke sånne øyenbryn. Det betyr ikke at alle andre mener det samme som meg, eller at det er stygt altså. Det er bare noe litt for unaturlig med slike øyenbryn, for MEG. 

Anonymkode: d95e0...7dc

Det er helt sant, det er sjeldent noen har velstelte bryn naturlig. For mitt vedkommende føler jeg meg ustelt dersom jeg ikke har fikset brynene. Hår og bryn synes jeg er den viktigste rammen for ansiktet. Så jeg fikser jo brynene til mannen min også 😅

Anonymkode: 2c041...1fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette ser ikke unaturlig ut, fine bryn. 

Anonymkode: e8a48...df8

Jeg er enig. Skal en først fikse bryn, må en jo finne en fasong som passer ansiktet. Men det er jo greit å vite definisjonen til dei som ikke liker unaturlige bryn 😊 for i det en napper og farger, så er det jo ikke naturlig buskvekst lenger. 

Anonymkode: 2c041...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Medullaoblongata skrev:

Jeg finner faktisk ikke noen feil i mitt innlegg når det gjelder og/å. Bøye ordet og ikke? Skjønner ikke. 

Forsøk å bøye ikke og....

Anonymkode: 6dcc4...b91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For store ambisjoner innen karriere, fedme, ikke ønske barn, ha flere barn fra før, være langvarig arbeidsledig.

Anonymkode: 33143...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2019 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Pynter man seg er det feil, pynter man seg ikke er det også feil 😆😅

Anonymkode: 558c3...7ef

Så å pynte seg betyr falske øyevipper, fillers , botox og kraftig sminke?😂Det går an å pynte seg naturlig med lett sminke og pene klær som sitter fint på kroppen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, SM30 skrev:

Haha, nei ikke så ille. Men når man ser at det har gulnet der personen har ligget eller slike brune flekker av snus man har lagt seg med men falt ut ila natten... æsj 

Ellers bare uappetittlig sengetøy, nuppete laken, skitne putetrekk osv... 

Har du opplevd mye av dette? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2019 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Oversatt: «Jeg hater at norske kvinner er fri, klarer å forsørge seg selv og ikke lenger er avhengige av menn. Kvinner er nemlig underdanige mannen. Derfor er det dritt at de ikke lenger står lenket til kjøkkenbenken, til huset og til barneflokken, og heller ikke står klare til å slave for mennene sine.»

Anonymkode: ab9c6...e55

Jeg vil ikke ha en mann som ser meg som en slave! DET er turn off det! Dette er de mennene som ender med thaikoner, fordi de skremmer fra seg norske damer.

ellers, står jeg gjerne på kjøkkenet for mannen min. Å lage mat er noe jeg kan. Jeg innledet en flørt med en mann med muslimsk bakgrunn for noen år siden. Jeg var veldig glad i han, og jeg har vært omringet av venninner og bekjente som "maset" om at jeg måtte finne meg mann snart, for jeg har aldri hatt kjæreste. Men når jeg liksom endelig fant en og sa hvor han var fra så bare bremser de meg ? Nei, jeg bar jo en norsk fri kvinne vettu.... vi skal drikke alkohol (ja vi skal faktisk drikke alkohol! Drikkepresset rår enda, når jeg sier jeg ikke drikker så vil de faen meg betale en hver til meg!?) , vi skal ha ons, vi skal kle oss som billige horer, bare for å bevise friheten våres. Men jeg er hverken bekvem med å kle meg som ei tøs eller ha ons eller være drita full. 

Ei bruker keg sminke.

Anonymkode: 0bebd...0da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, RoseFox said:

Har du opplevd mye av dette? 

Nei, men et par ganger. Typisk litt yngre damer som studerer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sokker med bamser, eller andre stygge motiv. Sokker skal være ensfarget!!

Anonymkode: efcbc...1a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2019 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Oversatt: «Jeg hater at norske kvinner er fri, klarer å forsørge seg selv og ikke lenger er avhengige av menn. Kvinner er nemlig underdanige mannen. Derfor er det dritt at de ikke lenger står lenket til kjøkkenbenken, til huset og til barneflokken, og heller ikke står klare til å slave for mennene sine.»

Anonymkode: ab9c6...e55

Fri til hva? Suge flere pikker på en gang? Havne på grøftefylla? Være utro uten konsekvenser?

Uavhengig? Det er bedre å slave for en fremmed mann enn å oppdra barna til sin egen mann?

Og jeg regner med det er kjekkere å være lenket til rushtrafikk, arbeidspress og søvnmangel enn å holde sitt eget kjøkken og sine egne barn?

Single kvinner er forøvrig nesten uten unntak miserable.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, OlsenHansen said:

Fri til hva? Suge flere pikker på en gang? Havne på grøftefylla? Være utro uten konsekvenser?

Uavhengig? Det er bedre å slave for en fremmed mann enn å oppdra barna til sin egen mann?

Og jeg regner med det er kjekkere å være lenket til rushtrafikk, arbeidspress og søvnmangel enn å holde sitt eget kjøkken og sine egne barn?

Single kvinner er forøvrig nesten uten unntak miserable.

Her var det mye rart!

Anonymkode: 8d4cb...771

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.4.2019 den 21.45, hind skrev:

Jo, men jeg har ligget med mange nok kvinner til at jeg følte meg berettiget til å svare.

Spørsmålet var uansett rettet til menn. 

Anonymkode: e7650...0cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest vanlige turnoff for er mangel på rasjonell tankegang. 

Hadde en kjæreste som sa at vitenskap handler om følelser. Jeg ble sjokkert. Vitenskap er ikke alltid perfekt, men å si noe sånt er et sterkt utsagt.

Spurte : Føler du at 1+1=2 eller bruker du rasjonalitet for å komme fram til dette. Hun forstå ikke hvorfor dette var relevant.

Jeg måtte så forklare eksempler fra mattematik, hardsience og helt ut til sosiologi. Om hvorfor rasjonalitet er hva som styrer hva ekte sannhet er og hva som handler om personlig emosjonsstyrt persepsjon. 

Så klart finnes det mange kvinner som forstår dette, men de er langt imellom hos de jeg møter og jeg hører ofte på utsagn som "nå generaliserer du" akkurat som at dette et en utelukkende negativ ting å gjøre. Virker ikke som at de kvinnene er i stand til å forstå at mesteparten av menneskets tanker og meninger bygger på generalisering og at dette er en naturlig deg av oss mennesker fordi noe annet vært ueffektivt. Vi treffer som regel godt nok. Jeg blir nødt til å presisere selvsagte ting. Kan virke så du tror jeg er dum eller vil forsikre seg om at jeg ikke er det, gang på gang. 

Denne mangelen på rasjonell tankegang fører ofte til at de blir ideologiske(feminister, sosialistiske etc..) fordi den ikke har tilstrekkelig rasjonelt grunnlag å bygge tankene sine på. Dette gjør at dersom jeg for eksempel skulle brukt rasjonalitet i en diskusjon vil det kunne føles som utelukkende negativt at jeg kritiserer dem, selv om kritikk av urasjonelltenkegang er en bra ting og noe en rasjonell sjel ville satt pris på. 

 

Jeg nevner igjen at dette ikke handler om ALLE kvinner og det handler om en ratio og dermed ikke svar vil selv om ratio vil kunne gi et svart/hvit svar på om jeg ønsker ha videre kontakt med kvinnen eller ikke. 

Endret av Shapiro
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, OlsenHansen skrev:

Fri til hva? Suge flere pikker på en gang? Havne på grøftefylla? Være utro uten konsekvenser?

Uavhengig? Det er bedre å slave for en fremmed mann enn å oppdra barna til sin egen mann?

Og jeg regner med det er kjekkere å være lenket til rushtrafikk, arbeidspress og søvnmangel enn å holde sitt eget kjøkken og sine egne barn?

Single kvinner er forøvrig nesten uten unntak miserable.

Fri til å reise og oppleve verden. Fri til å gå ut av døra når jeg vil. Fri til å dyrke mine egne interesser. Fri til å sosialisere meg. Fri til å bestemme over min egen kropp.

Du skjønner, de fleste norske kvinner klarer å balansere familieliv og alt det andre. Vi trenger ikke sånne som deg som ønsker å misbruke oss og ikke ser på oss som mennesker.

Det siste du skriver er kun din egen ønsketanke😉

Anonymkode: 6dcc4...b91

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎15‎.‎04‎.‎2019 den 10.56, malifika skrev:

Hva du finner opp av røverspråk er opp til deg. Ikke er ikke noe man gjør, og skal derfor ikke ha å foran seg.

Jo, i denne sammenheng skal det stå å, i og med at det sikter til infinitivsverbet beherske som kommer etter :) 

Anonymkode: e2466...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...