Gå til innhold

Til menn, hva synes dere er turnoff på jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Ramona skrev:

Tror faktisk det er det store flertallet av mennene her inne, ja. Det er ca 3 menn som er normale her inne, resten er håpløse.

I følge din egen logikk er de tre som ikke er håpløse unormale. Og jeg er enig.

Anonymkode: 3ae61...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke ett eneste naturlig utseende bryn på de linkene der ass. På den første ligger de lyse hårene utenpå den mørke tatoveringen og på den nederste har alle bryna samme unaturlige form. Tror du har sett deg litt blind på dette og det er det dessverre mange jenter som har.

Anonymkode: 45521...3a6

Jeg synes mitt resultat ser veldig bra ut? 

Screenshot_20190414_211223_com.snapchat.android.jpg

Anonymkode: 2c041...1fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ramona skrev:

Tror faktisk det er det store flertallet av mennene her inne, ja. Det er ca 3 menn som er normale her inne, resten er håpløse.

Virker sånn. Det er så rart, hvor gjemmer disse oppegående mennene seg da? Hvilke tråder er det de skriver i? Hvorfor tar ingen av dem til motmæle mot feks incels? Fordi de innerst inne er enige med dem?

Anonymkode: 6dcc4...b91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/14/2019 at 3:15 AM, MortenMinstelønn said:

Er det mulig? Og du bor i et land med skandinaviske kvinner? Jeg blir så lei av å lese sånt. Sånn sutring. Se deg rundt. Det er skikkelig vår om et par uker! Norge og Sverige har mer eye candy på den tiden enn Milano. Skjerpings. 

Til TS, turnoff: Sutring. Går begge veier. Eller ei skikkelig sur dame som er langsint.

Norge og Sverige befinner seg laaaaangt ned på listen når det kommer til "eye candy", dessverre. Jeg vet veldig mange er uenige med meg her, har jo hørt hele livet at vi er så heldige på damefronten her i Norge. Men jeg har altså aldri skjønt noenting av det utsagnet. Folk har forskjellige preferanser, og for meg blir nordiske kvinner for "maskuline". Jeg liker feminine og elegante kvinner. Slik har jeg tenkt helt siden puberteten.

Anonymkode: ded36...ff5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likegyldighet, uvitenhet, om du noen gang har latt deg avbilde med cowboyhatt(spiller ingen rolle hvor vakker du er), piercing i øyenbryn, tunge eller leppa, hvilken som helst form for tatovering av dyrefotavtrykk,   

Anonymkode: 94f48...582

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.4.2019 den 1.13, Medullaoblongata skrev:

For mye sminke, lange fake negler, lepper fulle av fillers, å ikke beherske rettskriving, skitten hud, dårlig holdning, å være chubby/overvektig, mangel på selvironi, mangel på humor, mangel på ambisjoner, mangel på tannhygiene og generell hygiene, pannelugg, ukritisk til kosthold, country- og metalldamer, røyk, snus (spørs hvor mye det vises), mangel på intelligens, mangel på empati, hvis de ikke liker å ha det renslig og ryddig hjemme, språkvansker, smatting, prat om bæsj, fis og rap, store og klumpete høyhælte sko, pels, bestemortruser, grå joggebukser, trusekant (ikke g-string) i tights, inaktivitet.... Ja, du spurte og jeg svarte. Setter meg ned med en kilo popcorn (oh the irony) og venter på reaksjoner 😎

Hvis du ikke liker jenter med skrivefeil så bør du lese innlegget ditt en gang til. Forsøk og bøye ordet å ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, malifika skrev:

Forsøk og bøye ordet å ikke.

å ikke, ikker, akk, har ukket

Thank you, next

Anonymkode: 94f48...582

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden alle hater unaturlige bryn, så lurer jeg på om min fasong er veldig unaturlig? 

Screenshot_20190414_211223_com.snapchat.android.jpg

Anonymkode: 2c041...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

å ikke, ikker, akk, har ukket

Thank you, next

Anonymkode: 94f48...582

Hva du finner opp av røverspråk er opp til deg. Ikke er ikke noe man gjør, og skal derfor ikke ha å foran seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden alle hater unaturlige bryn, så lurer jeg på om min fasong er veldig unaturlig? 

Screenshot_20190414_211223_com.snapchat.android.jpg

Anonymkode: 2c041...1fd

Jeg kan bare svare for mitt eget vedkommende, og jeg liker ikke sånne øyenbryn. Det betyr ikke at alle andre mener det samme som meg, eller at det er stygt altså. Det er bare noe litt for unaturlig med slike øyenbryn, for MEG. 

Anonymkode: d95e0...7dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, malifika skrev:

Hva du finner opp av røverspråk er opp til deg. Ikke er ikke noe man gjør, og skal derfor ikke ha å foran seg.

Hvis du skjerper sansene, finner du ut at det ikke var jeg som skrev det innlegget du reagerte på. Jeg fikk bare et flashback til da Harald Eia skulle bøye ordet ja.

Anonymkode: 94f48...582

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skjerper sansene, finner du ut at det ikke var jeg som skrev det innlegget du reagerte på. Jeg fikk bare et flashback til da Harald Eia skulle bøye ordet ja.

Anonymkode: 94f48...582

Ok. Da beklager jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.4.2019 den 18.15, AnonymBruker skrev:

Døde ekorn på øyelokkene, altså falske vipper. Og fillers.

Anonymkode: 45521...3a6

Døde ekorn..? Synes det ligner på velfungerende fluefangere.

Anonymkode: 8c543...74c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitching om andre kvinner. Og særelig om utseende eller påkledning.
Det er turnoff nummer en, to, tre,... hele topptilista aleine. Jeg vet ikke hvor mange ganger, uansett hvilken "plan" jeg har hatt for henne, eller om det har vært en kjæreste, jeg har fått total avtenning av replikken "hva er det hun har på seg?!?" eller "tsk, hvorfor er hun så pynta, det er jo så upraktisk å gå med (...)" eller "åherregud, tror hun at hun er sexy for å gå med (...)" og slikt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, SM30 skrev:

Skittent sengetøy - æsj

Men det har vel ikke bare med kvinner å gjøre? Menn er da like (om ikke mer) elendige på å skifte sengetøy ofte nok.

 Har vært borti opptil flere av det slaget...grøss.

EDIT;

Eller jo, jeg ser nå at svaret ditt var greit. Det kan være en turn off ved begge kjønn!

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Million said:

Men det har vel ikke bare med kvinner å gjøre? Menn er da like (om ikke mer) elendige på å skifte sengetøy ofte nok.

 Har vært borti opptil flere av det slaget...grøss.

EDIT;

Eller jo, jeg ser nå at svaret ditt var greit. Det kan være en turn off ved begge kjønn!

Absolutt tilfellet hos begge kjønn, men som mann ser jeg oftere sengetøyet til damer - og dersom det er skittent går jeg bare...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Døde ekorn..? Synes det ligner på velfungerende fluefangere.

Anonymkode: 8c543...74c

Eller vinger på en nattmøll.

 

Anonymkode: a2181...44f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SM30 skrev:

Absolutt tilfellet hos begge kjønn, men som mann ser jeg oftere sengetøyet til damer - og dersom det er skittent går jeg bare...

Ble nysgjerrig nå. Hva er det verste du har sett av sengetøy hos en dame? Mensenblod på lakenet eller noe sånn? 😛

 

Anonymkode: a2181...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...