Gå til innhold

Til menn, hva synes dere er turnoff på jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tilsynelatende superprektige damer som benytter enhver anledning til å med tilgjort vennlighet fortelle andre hva de egentlig bør gjøre, mene og tenke. Innvendig koker de av aggresjon og holder på å etse i stykker av bitterhet. Man kan se det på dem. Sånt setter seg i ansiktstrekkene og gjør dem stygge når de begynner å få noen år på baken. Det er det mest turnoffete jeg vet når det gjelder damer. Det og slike som prater på inn- og utpust og aldri kan holde kjeft. Herregud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, hind skrev:

Tilsynelatende superprektige damer som benytter enhver anledning til å med tilgjort vennlighet fortelle andre hva de egentlig bør gjøre, mene og tenke. Innvendig koker de av aggresjon og holder på å etse i stykker av bitterhet. Man kan se det på dem. Sånt setter seg i ansiktstrekkene og gjør dem stygge når de begynner å få noen år på baken. Det er det mest turnoffete jeg vet når det gjelder damer. Det og slike som prater på inn- og utpust og aldri kan holde kjeft. Herregud...

Er ikke du selv kvinne? 

Anonymkode: e7650...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

At hun ikke tar vare på helsa si eller ikke er opptatt av hygiene

At hun overhodet ikke bryr seg om utseendet sitt. Selv jeg bryr meg litt om hvordan jeg ser ut, selv om jeg ikke legger så mye arbeid inn i det.

At hun ikke klarer å holde en samtale gående.

At hun er mer opptatt av hvordan hun fremstår og hva andre tenker om henne enn å faktisk fungere i hverdagen

At hun ikke er aktiv i senga og bare ligger der. HVa er vitsen med å ligge med henne om vaginaen hennes bare fungerer som en utvidelse av hånda mi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er ikke du selv kvinne? 

Anonymkode: e7650...0cf

Jo, men jeg har ligget med mange nok kvinner til at jeg følte meg berettiget til å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Juks skrev:

Ja, og så har du dem som må reklame og vise at dem har "bein i nesa". Hvorfor er dette et kvinneuttrykk? Går menn rundt å sier at dem har bein i nesa? Hva er det dem prøver å få fram med dette?
For meg er det beskrivende som å ta plass og være sta, tverr og vanskelig. Kanskje jeg tar feil?

Det er bare slitsomt. Kommer jeg over slike mennesker så lar jeg bare være å respondere. Hos dem er det kun vinnere og tapere. Aldri fellesskap. Må alltid være fiender.. Så beste man kan gjøre er å bare ikke gi dem oppmerksomhet 🙌

Anonymkode: 9ad8b...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke ett eneste naturlig utseende bryn på de linkene der ass. På den første ligger de lyse hårene utenpå den mørke tatoveringen og på den nederste har alle bryna samme unaturlige form. Tror du har sett deg litt blind på dette og det er det dessverre mange jenter som har.

Anonymkode: 45521...3a6

En del av dem var kanskje litt mye. Men microblading ser mye bedre ut enn tradisjonelle tattoverte bryn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ramona skrev:

Jeg liker at dere spør mennene på Kvinneguiden om tips 😆

Ja jeg skjønner ikke det der. De fleste menn som frekventerer dette forumet er jo ikke menn de fleste kvinner her ville vært interessert i uansett, så hvorfor etterspørre meningene til disse🤷‍♀️

Anonymkode: 1212a...313

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja jeg skjønner ikke det der. De fleste menn som frekventerer dette forumet er jo ikke menn de fleste kvinner her ville vært interessert i uansett, så hvorfor etterspørre meningene til disse🤷‍♀️

Anonymkode: 1212a...313

Haha, jeg vet. Spør incel-kameratene hva de foretrekker, lissom. 🤣

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SYnes veldig mange mennesker generelt er irriterende... Og alle krav om ditt og datt i forhold.. Grøss

Anonymkode: 6a520...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som har blitt enke tre-fire ganger, prøver jeg å styre unna..

images?q=tbn:ANd9GcTWWof5vXAGTZBDA4LZEBC

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pynter man seg er det feil, pynter man seg ikke er det også feil 😆😅

Anonymkode: 558c3...7ef

pynter man seg riktig er det ikke feil

Anonymkode: 98766...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det meste dessverre, norske kvinner har drept seg selv pga metoo, feminisme, styrer mannen sin som en slave, likestillinggalskapen, etc..

Alt er jo greit så lenge det går kvinnens vei.

Anonymkode: efcbc...1a2

Er det så galt at det går vår vei for en gang skyld da?

Mye bedre når vi ble behandla som dyr av dere mener du?

Anonymkode: 6dcc4...b91

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ramona skrev:

Jeg liker at dere spør mennene på Kvinneguiden om tips 😆

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg skjønner ikke det der. De fleste menn som frekventerer dette forumet er jo ikke menn de fleste kvinner her ville vært interessert i uansett, så hvorfor etterspørre meningene til disse🤷‍♀️

Anonymkode: 1212a...313

 

3 timer siden, Ramona skrev:

Haha, jeg vet. Spør incel-kameratene hva de foretrekker, lissom. 🤣

Hva er det som gjør at dere betegner og ser på alle menn her inne som særdeles uattraktiv og som incels? Er det virkelig ingen plass for oss menn å være på, eller? 
Trodde mangfold og likestilling var viktig for dere. Dessuten så er det mye her inne som også er interessant for mannfolk - i ulike aldre, ulike faser med ulike problemstillinger. Er jo ikke kun mensen og graviditet som blir omtalt her, selv om forumet heter kvinneguiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minesveiper

Jeg synes egentlig ikke det er noe hyggelig å liste opp. Holder meg derfor unna slike tråder stort sett.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Juks skrev:

 

 

Hva er det som gjør at dere betegner og ser på alle menn her inne som særdeles uattraktiv og som incels? Er det virkelig ingen plass for oss menn å være på, eller? 
Trodde mangfold og likestilling var viktig for dere. Dessuten så er det mye her inne som også er interessant for mannfolk - i ulike aldre, ulike faser med ulike problemstillinger. Er jo ikke kun mensen og graviditet som blir omtalt her, selv om forumet heter kvinneguiden. 

Forklaring kan være at det i enhver tråd dukker opp ekstremt mye dritt om kvinner og at slike diskusjonsforum gjerne tiltrekker seg dritt. Hva er best for en mann som hater kvinner? Det er jo selvfølgelig å komme inn her og fortelle oss hvor mye han hater oss. Innlegg som at vi bare er bra nok for å bruke fitta vår og hvilke horer vi er må vi lese daglig. 

Men sånn er det. Diskusjonsforum tiltrekker seg også de som har mye fritid og det er jo som regel folk uten jobb eller lignende som igjen er samfunnets tapere og de må jo få spytte ut litt dritt.

Det som er litt rart er at en feminist kan komme med et  negativt utsagn om Menn og man tror ikke på det, så bare går man inn her og leser noen innlegg også tenker man at feministen hadde rett....Det er altså hva MENN skriver som får enkelte til å tenke at feministene har rett. Det er ikke vi som blir manipulert av the big feminazi, men at vi leser hva menn egentlig mener og tenker om kvinner og det er ikke hyggelige ting.

 

Anonymkode: 6dcc4...b91

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forklaring kan være at det i enhver tråd dukker opp ekstremt mye dritt om kvinner og at slike diskusjonsforum gjerne tiltrekker seg dritt. Hva er best for en mann som hater kvinner? Det er jo selvfølgelig å komme inn her og fortelle oss hvor mye han hater oss. Innlegg som at vi bare er bra nok for å bruke fitta vår og hvilke horer vi er må vi lese daglig. 

Men sånn er det. Diskusjonsforum tiltrekker seg også de som har mye fritid og det er jo som regel folk uten jobb eller lignende som igjen er samfunnets tapere og de må jo få spytte ut litt dritt.

Det som er litt rart er at en feminist kan komme med et  negativt utsagn om Menn og man tror ikke på det, så bare går man inn her og leser noen innlegg også tenker man at feministen hadde rett....Det er altså hva MENN skriver som får enkelte til å tenke at feministene har rett. Det er ikke vi som blir manipulert av the big feminazi, men at vi leser hva menn egentlig mener og tenker om kvinner og det er ikke hyggelige ting.

 

Anonymkode: 6dcc4...b91

Ja dessverre finner man slike folk overalt. Ikke bare på kvinneguiden. Men jeg føler langt ifra at dette gjelder majoriteten av menn her inne, tvert imot så er det fåtallet. Problemet er derimot at dem får stor plass og blir lagt merke til.
At da damer stempler alle menn under samme kategori er heller ikke rettferdig. Det er jo slik tankegang incelgutta også opererer med. Dem trekker alle kvinner under samme kam, og kaller dem akkurat det samme og uttrykker et hat mot hele gruppa, slik som det ble gjort nå. Tenk over det. Derfor reagerte jeg på det dere skrev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juks skrev:

Ja dessverre finner man slike folk overalt. Ikke bare på kvinneguiden. Men jeg føler langt ifra at dette gjelder majoriteten av menn her inne, tvert imot så er det fåtallet. Problemet er derimot at dem får stor plass og blir lagt merke til.
At da damer stempler alle menn under samme kategori er heller ikke rettferdig. Det er jo slik tankegang incelgutta også opererer med. Dem trekker alle kvinner under samme kam, og kaller dem akkurat det samme og uttrykker et hat mot hele gruppa, slik som det ble gjort nå. Tenk over det. Derfor reagerte jeg på det dere skrev. 

Tror faktisk det er det store flertallet av mennene her inne, ja. Det er ca 3 menn som er normale her inne, resten er håpløse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...