Gå til innhold

Til menn, hva synes dere er turnoff på jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 8d4cb...771

 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 visst damer/ jenter bruker sokker eller røyker/snuser

Anonymkode: 4d0a4...99a

Ha,ha sokker... ja fysj..

Anonymkode: 59878...e15

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt Okei. For meg er det essensen i det hele. Noe sier meg at du har slike bryn. Det må du bare ha. Samtidig som jeg har min mening om det. Slik fungerer ytringsfrihet. Denne trangen du har til å overtale er midlertidig ganske slitsom. Så håper det er noe du legger fra deg i virkeligheten 

Anonymkode: 9ad8b...306

Nei, jeg har faktisk ikke slike bryn, og har ingen planer om å få det. Jeg er bare ikke enig i at det trenger å se kunstig ut. 

Ellers så trodde jeg at det var det diskusjonsforum var til. Å argumentere for sin mening. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt Okei. For meg er det essensen i det hele. Noe sier meg at du har slike bryn. Det må du bare ha. Samtidig som jeg har min mening om det. Slik fungerer ytringsfrihet. Denne trangen du har til å overtale er midlertidig ganske slitsom. Så håper det er noe du legger fra deg i virkeligheten 

Anonymkode: 9ad8b...306

Og du er en spydig @%&#@. Håper du legger fra deg det i virkeigheten.

Anonymkode: 3ae61...e86

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Thyra skrev:

Nei, jeg har faktisk ikke slike bryn, og har ingen planer om å få det. Jeg er bare ikke enig i at det trenger å se kunstig ut. 

Ellers så trodde jeg at det var det diskusjonsforum var til. Å argumentere for sin mening. 

Helt klart en plattform for diskusjon, men dog over til kverulering når den ene ikke vet å respektere den andres synspunkt :)

Anonymkode: 9ad8b...306

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og du er en spydig @%&#@. Håper du legger fra deg det i virkeigheten.

Anonymkode: 3ae61...e86

Jeg er trygg i mine meninger i virkeligheten også ja, og det er kretsen min også, og vi respekterer hverandre ;)

Anonymkode: 9ad8b...306

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt klart en plattform for diskusjon, men dog over til kverulering når den ene ikke vet å respektere den andres synspunkt :)

Anonymkode: 9ad8b...306

Jeg respekterer da ditt synspunkt, selv om jeg argumenterer i mot. Enig i at veldig mange tatoverte bryn ser kunstige ut. Men noen er også fine 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Thyra skrev:

Jeg respekterer da ditt synspunkt, selv om jeg argumenterer i mot. Enig i at veldig mange tatoverte bryn ser kunstige ut. Men noen er også fine 

Ingenting er 100% og jeg har ingen evne til å peke ut en hver som har tatovert :) 

Anonymkode: 9ad8b...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thyra skrev:

https://hudpleieklinikken.no/behandlinger/microblading/

https://www.wowbrow.no/bilder/

Microblading ser naturlig ut om det er dyktig utført. 

Omtrent samtlige så bedre ut på før bildene. Det er ganske åpenbart fake da ingen har sånne bryn i virkeligheten. 

Anonymkode: 3722b...d7a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Omtrent samtlige så bedre ut på før bildene. Det er ganske åpenbart fake da ingen har sånne bryn i virkeligheten. 

Anonymkode: 3722b...d7a

Enig, var inne å så på linken nå. Det er slike «larver» som for meg blir for mye. Naturlige kvinner er nydelig 🙌

Anonymkode: 9ad8b...306

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Thyra said:

https://hudpleieklinikken.no/behandlinger/microblading/

https://www.wowbrow.no/bilder/

Microblading ser naturlig ut om det er dyktig utført. 

Jeg ser ikke ett eneste naturlig utseende bryn på de linkene der ass. På den første ligger de lyse hårene utenpå den mørke tatoveringen og på den nederste har alle bryna samme unaturlige form. Tror du har sett deg litt blind på dette og det er det dessverre mange jenter som har.

Anonymkode: 45521...3a6

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det meste dessverre,

Er det mulig? Og du bor i et land med skandinaviske kvinner? Jeg blir så lei av å lese sånt. Sånn sutring. Se deg rundt. Det er skikkelig vår om et par uker! Norge og Sverige har mer eye candy på den tiden enn Milano. Skjerpings. 

Til TS, turnoff: Sutring. Går begge veier. Eller ei skikkelig sur dame som er langsint.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynter man seg er det feil, pynter man seg ikke er det også feil 😆😅

Anonymkode: 558c3...7ef

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tattovering, kvinner som snuser, og har unormal farget hår.

Anonymkode: 617a7...b24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter som proklamerer, livnærer seg og lever opp til holdningene "jeg er feminist" og "jeg har bein i nesa".
Misforstå meg rett: ja til likestilling, men holdningene er lite sjarmerende når dette er livsverdien.  

Utseendemessig er det botox og silikon som er mest turnoff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Juks said:

Jenter som proklamerer, livnærer seg og lever opp til holdningene "jeg er feminist" og "jeg har bein i nesa".

På hvilken måte kan man livnære seg av det?

Anonymkode: 8d4cb...771

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

 visst damer/ jenter bruker sokker eller røyker/snuser

Anonymkode: 4d0a4...99a

Hva synes du vi skal bruke i stedet for sokker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte kan man livnære seg av det?

Anonymkode: 8d4cb...771

Når det er de holdningene som gjør at du orker å stå opp om morgenen, og hvert eneste åndedrag du har i all verdens situasjoner er for disse sakene... Du lever av å vise hva du er til for. Har møtt slike mennesker. Usjarmerende de lux, der mannfolk er rota til alt vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Juks skrev:

Når det er de holdningene som gjør at du orker å stå opp om morgenen, og hvert eneste åndedrag du har i all verdens situasjoner er for disse sakene... Du lever av å vise hva du er til for. Har møtt slike mennesker. Usjarmerende de lux, der mannfolk er rota til alt vondt. 

Veldig sinte mennesker det der.. Som må diskutere og plukke fra hverandre hver minste lille ting.. Går helt imot seg selv å det de tror på når de isolerer seg i hat mot mennesker som aldri har gjort de noe galt. Blir lite inkludering i det..

Anonymkode: 9ad8b...306

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hind skrev:

Hva synes du vi skal bruke i stedet for sokker? 

Knestrømper er sexy.

Anonymkode: 3ae61...e86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig sinte mennesker det der.. Som må diskutere og plukke fra hverandre hver minste lille ting.. Går helt imot seg selv å det de tror på når de isolerer seg i hat mot mennesker som aldri har gjort de noe galt. Blir lite inkludering i det..

Anonymkode: 9ad8b...306

Ja, og så har du dem som må reklame og vise at dem har "bein i nesa". Hvorfor er dette et kvinneuttrykk? Går menn rundt å sier at dem har bein i nesa? Hva er det dem prøver å få fram med dette?
For meg er det beskrivende som å ta plass og være sta, tverr og vanskelig. Kanskje jeg tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...