Gå til innhold

Hva er den verste lukten du har vært borti hos et annet menneske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Satt på bussen og kunne ikke skjønne hvorfor det luktet kraftig av skikkelig sur skurefille. Tenkte at en vasker måtte ha glemt en, og så etter under de nærmeste setene og greier. Men lukten viste seg å komme fra en mann noen rader bak meg. Lukten var helt jævlig og toppet seg da han reiste seg og gikk forbi meg da han skulle ut :spy: 

Anonymkode: 11827...bfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eldre mann som (dessverre) var både stamkunde i butikken vår og særdeles pratsom. Når han hadde vært innom butikken luktet det piss, død og pine i hele lokalet i en time etterpå. 

Fett hår og skitten hud og gule negler og alltid den samme jakken og nei og nei.. Det er helt tragisk at ingen rundt han (familie, hjemmetjeneste, fastlege, naboer, noen!) fanget opp at han trengte hjelp med personlig hygiene. 

Anonymkode: 87a38...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råtten ånde

Infiserte leggsår

Lukta i disseksjonssalen av kroppsdeler som ligger i formalin (anatomisk institutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.4.2019 den 7.20, AnonymBruker skrev:

Det er noen lukthendelser jeg husker spesielt godt. 

Var en dag på sykehjem ifb utplassering, og der bodde en gammel dame. Da vi åpnet døra inn til henne luktet det død og fordervelse. Har aldri i mitt liv luktet noe sånt før. Hun hadde liggesår flikk jeg vite. Jeg klarte ikke gå inn til henne. 

En jente på studiestedet lukter utrolig vondt. Klarer ikke beskrive lukten. Men jeg kunne lukte at hun hadde gått i gangene, og hvilke rom hun hadde vært i. Lukta hang igjen neste. Helt fryktelig lukt. 

I seksuell sammenheng var det en fyr jeg møtte for sex av og til. En gang luktet penisen hans helt jævlig. Men jeg turte ikke si fra og sugde han likevel. Æsj! 

Anonymkode: 8d31c...74a

Du vet at det er noe som heter selvrespekt? Æsj, bare æsj. Til og med prostituerte ber kunden om å vaske seg med en intimservietter.

Anonymkode: 12e3f...d78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en sånn her også. Lukter urin/røyk/fyll som blir hengende i lufta i en evighet etter at han har gått forbi 🤢

Anonymkode: ec05a...ba5

Kanskje vi bor på samme sted!

Anonymkode: 67b43...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobbet i butikk var det en mann som kjøpte mye øl. Han tisset på seg og hverken vasket eller skiftet klær. Etter noen år med dette mønsteret ble det en ganske interessant lukt. Han vasket aldri verken kropp, hår eller noe annet heller. 

En annen dame i butikken gikk med den samme ullfrakken hele året, og hun luktet også en intens blanding av søppel, urin, kjønn og kadaver. Mennesker som ikke dusjer på flere år lukter helt forferdelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Castor Troy skrev:

Da jeg jobbet i butikk var det en mann som kjøpte mye øl. Han tisset på seg og hverken vasket eller skiftet klær. Etter noen år med dette mønsteret ble det en ganske interessant lukt. Han vasket aldri verken kropp, hår eller noe annet heller. 

En annen dame i butikken gikk med den samme ullfrakken hele året, og hun luktet også en intens blanding av søppel, urin, kjønn og kadaver. Mennesker som ikke dusjer på flere år lukter helt forferdelig. 

Kan tenke meg at folk som aldri vasker seg, nesten lukter litt som døde mennesker. 

Anonymkode: 96f4b...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i helsevesenet. Betent sår som hadde godgjort seg under bandasjen en stund ..🤮

Anonymkode: b1eb3...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Castor Troy skrev:

Da jeg jobbet i butikk var det en mann som kjøpte mye øl. Han tisset på seg og hverken vasket eller skiftet klær. Etter noen år med dette mønsteret ble det en ganske interessant lukt. Han vasket aldri verken kropp, hår eller noe annet heller. 

En annen dame i butikken gikk med den samme ullfrakken hele året, og hun luktet også en intens blanding av søppel, urin, kjønn og kadaver. Mennesker som ikke dusjer på flere år lukter helt forferdelig. 

Interessant lukt, jaha...

Jeg kan ikke begripe at jeg skulle klikke meg innpå her! Kjenner luktene som beskrives....

Anonymkode: 70aa0...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte

Dagenderpålukt er det verste jeg vet. Å komme inn på et varmt soverom når noen har drukket mye sprit dagen etter, er bare så jævlig! 

Klarer ikke å dele seng men noen som lukter alkohol heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje vi bor på samme sted!

Anonymkode: 67b43...b99

Starter på V 🙈

Anonymkode: ec05a...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukten under gipsen. Hadde gips på armen i et par uker da jeg gikk på barneskolen og den stanken da gipsen endelig ble tatt av. Nei fyfaen

Når du kommer inn på et offentlig stellerom på kjøpesenter og søpla av full av bæsjebleier.....

Eller den gangen jeg akkurat hadde begynt på studiet og det satt seg ei ved siden av meg som jeg ikke kjente. Ånden lukta så vondt at jeg klarte til slutt ikke svare mer, ville bare at hu skulle slutte å prate så ånden ikke gikk min vei hele tiden. Måtte lene meg skikkelig til siden. Uff stakkars jente 

Anonymkode: b73d5...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobbet i hjemmesykepleien og skulle ta sårstell/vask på en mann som veide nærmere 300 kg. Gikk aldri ut av døra, ville ikke ha vaskehjelp ++. Den eimen av fuktighet/liklukt/mugg/avføring har brent seg fast i lukteregistret mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
On 1/30/2020 at 12:42 PM, AnonymBruker said:

En eldre mann som (dessverre) var både stamkunde i butikken vår og særdeles pratsom. Når han hadde vært innom butikken luktet det piss, død og pine i hele lokalet i en time etterpå. 

For ikke å snakke om stanken av snørrfilla som veldig mange eldre gikk/går med i lomma i lengere tider uten å bytte det ut. Snørr som havner i et fuktig lommetørkle (fuktig av gammelt snørr 🤢) og som ligger å godgjør seg i en oppvarmet lomme i lange tider. ÆSJ. 

Anonymkode: 75cf9...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som exen min lukter, kan ikke forklare lukten men den er skikkelig 🤢🤢 aldri kjent makan. 

Anonymkode: ddfad...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.4.2019 den 21.48):

Interessant. For min del må det være da noen feis meg mitt oppi neseborene under en 69 😂

Anonymkode: 210a8...aba

Dødt menneske er jo det verste. Når du finner noen som har ligget en stund.

Anonymkode: 71d1b...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...